Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dzisiaj podczas jazdy zaświeciła się kontrolka DDE, auto przerywa powyżej 2 tys. obrotów, wkręca się dopiero jak wciśnie się pedał do podłogi, jadąc na biegu z górki zaświeca się kontrolka i silnik gaśnie. Na kompie wywaliło 3 błędy: 4560, 4590, 3F11. Miał ktoś taki problem lub wie czym to jest spowodowane?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wklej błędy odczytane w inpa, jest tam dodatkowy opis. Dwa pierwsze mogą być skutkiem problemów z zaworem na szynie cr lub na pompie cr.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Wklej błędy odczytane w inpa, jest tam dodatkowy opis. Dwa pierwsze mogą być skutkiem problemów z zaworem na szynie cr lub na pompie cr.

Edit. Dzisiaj rano nie chciał odpalić, pompkę podprogową słychać przez prawie minutę jak buczy, dopiero jak się wyłączyła to odpalił.

074f2d4532b232a5med.jpg

bf585335e7445472med.jpg

52991d3f4b9fd97cmed.jpg

Opublikowano

Edit. Dzisiaj rano nie chciał odpalić, pompkę podprogową słychać przez prawie minutę jak buczy, dopiero jak się wyłączyła to odpalił.

Tu masz odpowiedź. Pompka ma za małą wydolność.

Opublikowano
Edit. Dzisiaj rano nie chciał odpalić, pompkę podprogową słychać przez prawie minutę jak buczy, dopiero jak się wyłączyła to odpalił.

Tu masz odpowiedź. Pompka ma za małą wydolność.

Okej, dzięki za odpowiedź. W takim razie lecę po pompkę ;)

Opublikowano
Edit. Dzisiaj rano nie chciał odpalić, pompkę podprogową słychać przez prawie minutę jak buczy, dopiero jak się wyłączyła to odpalił.

Tu masz odpowiedź. Pompka ma za małą wydolność.

Okej, dzięki za odpowiedź. W takim razie lecę po pompkę ;)

Wymieniłem pompkę podprogową ale to nic nie dało.. Auto póki zimne to idzie jak rakieta, a jak już złapie temperaturę roboczą to się zaczynają cyrki, nie wkręca się powyżej 2 tys. przerywa, szarpie, aż w końcu już wcale nie chce jechać i gaśnie. Zaświeca się kontrolka DDE. Na kompie tym razem wywaliło błąd 4B90, 4560, 4590, 4671.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tu nie ma żadnych objawów pompy progowej, przy pierwszym odpaleniu tyle czasu nabija, dodatkowo żaden błąd tego nie sugerował.

Wyjmij zawór na szynie cr, to ten od strony kabiny, przeczyść go i w drogę, jak będzie to samo to powtórzyłbym to samo z zaworem na pompie cr, objawy dla nich są takie same a trochę szkoda kasy na oba.

Wklejaj błędy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tu nie ma żadnych objawów pompy progowej, przy pierwszym odpaleniu tyle czasu nabija, dodatkowo żaden błąd tego nie sugerował.

Wyjmij zawór na szynie cr, to ten od strony kabiny, przeczyść go i w drogę, jak będzie to samo to powtórzyłbym to samo z zaworem na pompie cr, objawy dla nich są takie same a trochę szkoda kasy na oba.

Wklejaj błędy.

 

Dostałem się dzisiaj do tych dwóch zaworów, od pompy cr i na listwie, do obydwóch po zapłonie dochodzi napięcie około 8,5V. Sprawdziłem jak reagują wyciągnięte, ten przy pompie cr po przekręceniu zapłonu coś tam "buczy", natomiast ten przy listwie zero reakcji, cisza, a prąd dochodzi. Możliwe, że jest padnięty czy jakaś inna zasada działania?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na to wygląda, przydałby się taki na podmianę, spróbuj na jakimś szrocie gdzie mają coś z silnikiem m47n, m47n2 lub m57n.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Na to wygląda, przydałby się taki na podmianę, spróbuj na jakimś szrocie gdzie mają coś z silnikiem m47n, m47n2 lub m57n.

Byłem z nim na sprawdzenie u mechanika i stwierdził, że jest sprawny. Więc poczyściłem wszystko i poskładałem, jazda próbna i o dziwo wszystko gra :) W takim razie coś było zapchane, dodam, że podczas przekręcania zapłonu na wyciągniętym zaworku, z pompy psikało ropą, no i chyba w tamtym momencie jak paproch wyleciał. Tak czy siak na szczęście obyło się bez kosztów, zobaczymy czy po dłuższym czasie problem nie wróci. Dzięki za pomoc :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.