Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej chlopaki, znow ja. Ponownie tym razem E92 3.0i manual 2007. Kupilem dzisiaj I wszystko bylo OK do poki nie wracalem do domu autostrada. Przy 120km/h samochod przeszedl w tryb awaryjny. Po zgaszeniu I odpaleniu Ponownie wszystko OK do tej predkoscia mniej wiecej I znow blad. Do tej predkosci sprawdzalem samochod umiarkowanie. Po zakupie postanowilem troche sie poslizgac bo jest czym. Po dwoch szybkich sprintach silnik zaczal sie dlawic I wskakuje blad przy 50km/h I wyskoczyl staly blad na gorze zegarow. Jest to najbogatsza wersja z I drive, adaptacyjnym tempo stem it'd. Samochod po przejsciu w tryb awaryjny jezdzi OK tylko czuc wyrazny spaek mocy I dmuchawa caly czas pracuje schladzajac silnik do 90stopni, normalnie bylo 110stopni. Prosze pomozcie. Jaki mam kupic obd zeby moc zrobic wszystko w komputerze, mam zamiar ten samochod miec dlugo wiec chce go dopiescic.. Przebieg 200tys
  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim zdaniem nic nie zastąpi laptopa z w miarę dużym dyskiem, interfejsu DCAN i oprogramowania ISTA. Instalacja dość łatwa bo poprzez obraz dysku, na sieci są poradniki, zobacz w google np. „Bmw coding v3”.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest to najbogatsza wersja z I drive, adaptacyjnym tempo stem it'd. Prosze pomozcie. Jaki mam kupic obd zeby moc zrobic wszystko w komputerze, mam zamiar ten samochod miec dlugo wiec chce go dopiescic.. Przebieg 200tys

Nie ma czegoś takiego jak "najbogatsza wersja". Jest zbyt wiele elementów wyposażenia wykluczających się.


Podłączenie pod ISTĘ jest konieczne, albo chociażby odczyt błędów z DME. Wskazówki znajdziesz na forum.


Odradzam jeżdżenie autem, bo to może być niesprawny osprzęt układu paliwowego a to grozi wymianą silnika.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano (edytowane)

Kurde musze dwa dni nim jezdzic.. Czy to moze zaszkodzic? W trybie awaryjny oprocz tego ze dmuchawa jest wlaczona to silnik pracuje normalnie, troche mniej mocy ma. Jak cos to wypozycze


Ile w najgorszym wypadku bedzie kosztowala naprawa?


Zakupilem taki zestaw

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F133022408314


Jeszcze jedna wskazowka to ze silnik po odpaleniu pracuje dobrze, na biegu jalowym obroty nie faluja, nic nie szarpie, wkreca sie ladnie na obrotytak jak by mu kompletnie nic nie bylo. Dopiero po przekroczeniu pewnej predkosci wskakuje blad.

Edytowane przez Thuger
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W trybie awaryjny oprocz tego ze dmuchawa jest wlaczona to silnik pracuje normalnie, troche mniej mocy ma. Jak cos to wypozycze

z takim problemem do nas przyjeżdżali swoim chodem, na diagnostyce tylko ciśnienie w listwie skacze i wentylator na maksa kręcić się

Opublikowano
A mogl sie przestawic rozrzad? Czy te silniki maja jakies problemy z napinaczami? Mam nadzieje ze jutro mi dojdzie ten sprzet do obd..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wentylator od przestawionego rozrządu tak zapier..c nie będzie . To nie jest wina . Po co tu gadac na syfie . Czekaj na interfejs
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyciągnięty łańcuch powoduje określone błędy w DME i to może być powód. Bez diagnostyki nic nie zrobisz.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czytałem temat kilka godzin temu i obstawiałem pompę wysokiego :) objawy w 100000% jak u mnie kilka miesięcy temu.


Jak to jak brzmi błąd :)


Cyfrowy sterownik silnika: Wysokociśnieniowy układ paliwowy, ciśnienie paliwa


jak dla mnie najpierw do sprawdzenia czujnik (też potrafi się wysrać, ja na szczęście miałem na podmiankę nowy) pompa niskiego ciśnienia też potrafi nie domagać, a wskazywać na błąd wysokiego

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Narazie jeszcze czekam na ta iste, ten blad odczytalem skanerem za 50zl. a nie da sie tej pompy zregenerowac jakos?

Jak sie nazywa ten czujnik ktory mozna sprawdzic?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź ciśnienie paliwa za pompą wysokiego ciśnienia i napisz ile jest? Wstępnie - pompa wysokiego ciśnienia paliwa do wymiany. Nie słyszałem o regeneracji.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
no wlasnie probuje zainstalowac to oprogramowanie diagnostyczne. jutro bede wszystko sprawdzal
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jedna jedyna firma w PL regeneruje, niestety nie mam namiarów, wiem, że jest z okolic WRO i nieoficjalnie wiem też, że regeneruje ona pompy dla BMW Polska :) ... poza tym, WSZYSTKIE pompy dostępne w ASO BMW to tzw. "AT-Pompa" czyli część regenerowana

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
widze ze do wymiany pompy sa potrzebne specjalne klucze i zatyczki do wezy. nigdzie nie moge tego znalezc... Czy da sie bez tego obejsc czy skad mam wziac to wszystko?
Opublikowano
Zainstalowalem iste+ I mam k+dcan I nie widzi interfejs u w menadzerze polaczen. Czy jest ktos kto by mi mogl pomoc przez telefon albo whats app. Moge zaplacic 100zl zeby mi pomogl to ogarnac
Opublikowano
dzisiaj byl koles mi sprawdzic problem i wybadal po 40 minutach ze cisnienie z pompy w zbiorniku paliwa jest za niskie. dam znac co i jak jak wymienie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a nie mówiłem? :) co do reszty nie pomogę, bo w temacie mechaniki "manualnej" na zasadzie jakich kluczy użyć itp niewiele pomogę

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W wielu wypadkach to nie jest wina pompy w zbiorniku . Myśle ze tak samo to dotyczy tej sytuacji i wina jest pompa wysokiego ciśnienia .
Opublikowano
no tez tak myslalem ale jak w takim razie dokladnie sprawdzic gdzie lezy problem!!!! zaplacilem 250zl za sprawdzanie ....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no to jak on Ci to za 250 to sprawdził to gratuluję, takie samo sprawdzenie bym Ci ogarnął za 5 dych max..dramat, jeśli gość podpisuje się pod diagnozą to go potem ścigaj

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
no nie wiem. sam sie nie znam prosilem o pomoc!!!! bylem gotow zaplacic przelewem ale nikt nie mial ochoty pomoc.,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.