Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Pacjent : BMW E36 316i 1.6

Problem : Wskazówka temperatury jest zazwyczaj poniżej połowy. Śmigam po mieście, przykładowo 20km czasem 30 i wskazówka jest w takiej pozycji, czasami lekko wyżej ale zawsze brakuje równej połowy, tylko czasami bardzoo rzadko osiąga równą połowę.

Zrobiło się tak pod koniec zimy i do teraz tak trwa ten problem.

Pytanie czy ktoś się z tym spotkał.

Wiskoza wymieniona bo wcześniej była uszkodzona "spięta na stałe" - pracowała cały czas.

Podczas jazdy temperatura nie spada nawet gdy włączę ogrzewanie.

Będzie to jakiś problem z czujnikiem temperatury czy może błąd zegarów ? :)

Zdjęcie :

IMG4799jp_qshesea.jpg

Opublikowano

Też tak miałem to jest termostat.

Po wymianie wskazówka idzie do połowy i stoi i tak w bmw ma być. :-) -:)

Natomiast u mnie, nie stoi idealnie na kresce tylko, w moim przypadku 1mm za połową.

Już było o tym na forum czasami stoją też 1mm przed, to chyba kwestia kalibracji lub pod jakim kątem patrzysz.

W każdym razie jak złapie temperaturę to ma być w połowie, w żadnym razie żadnych odchyleń góra/dół, jeżeli są odchylenia to termostat do wymiany.

Pozdro

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niestety porada nie okazała się trafna.

Wymieniłem termostat na oryginalny BEHR i niestety nadal ten sam problem.

Dodatkowo zauważyłem, że ciśnienie wypychało delikatnie płyn przez korek wlewu i płyn wyciekał spod korka i delikatnie czasami kapał, ubywało płynu.

Po wymianie termostatu wskazówka nadal w tej pozycji, jak już dłogoo pochodzi to delikatnie wyżej ale nadal brakuje do połowy.

Silnik po dotknięciu jest bardzoo gorący a termostat tak jakby się nie otwiera ... wąż dolny jest ledwo ciepły i chłodnica zazwyczaj zimna, czasami chłodnica robi się gorąca ale tylko jej górna część, w połowie i na dole chłodnica jest całkowicie zimna, co dziwne wskazówka temperatury nadal nie osiąga pełnej połowy mimo, że silnik gorący i nawet jak stoję i trzymam go nawet na 4 tyś obrotów.

Odpowietrzałem go już na milion sposobów, i to nic nie daje. Wskazówka nadal poniżej połowy o milimetr i termostat jakby się nie otwiera a silnik gorący, czasami tylko gorąca góra chłodnicy.

Jakieś porady Panowie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.