Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Moje bmw to e39 2.0 1997r problem jest następujący:

Podczas jazdy gdy prędkość zbliża się do 110km/h włącza się ASC i oczywiście odcina moc. Powyżej 110km/h wraca do normy. Również po dezaktywacji ASC za pomocą przycisku auto przyspiesza normalnie. Abs działa bez zarzutu. Problem prawdopodobnie tkwi w prawym tylnym kole ponieważ tam podczas wymiany przewodów hamulcowych nierozgarniety meganik(debil) prawdopodobnie uszkodził czujnik abs a przy próbie jego wymiany(rozwiercenia) uszkodził koronkę magnetyczna ponieważ i czujnik i łożysko mam założone nowe. Czujnik założył FEBI, który wymieniłem na Delphi a obecnie jest BOSH jednak dalej asc wariuje. Pozostaje wymiana łożyska bo pewnie zamontował jakieś najtańsze gówno. Co o tym myślicie drodzy forumowicze

Opublikowano
przejedz sie z inpa i wlacz sobei predkosci kazdego kola i zobacz co przy 110kmh sie dzieje
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
Inpa zczytuje prędkości kół tylko do 20 km/h potem rozlacza że sterownikiem i do tej prędkości wszystko jest ok. Problem pojawia się dopiero przy 110km/h przy czym nie jest to zapisywane w pamięci sterownika jako błąd, po prostu ASC wykrywa różne prędkości kół i zaczyna działać bo taka jego rola.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
100% pewność daje czujnik vdo, o ate też nie słyszałem nic złego. Co to za łożysko teraz masz? Jak części kupował mechanik to wracaj do niego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czujnik raczej odpuszczę bo w trzech przypadkach to raczej niemożliwe żeby wszystkie nowe były uwalone. Co do łożyska to nie wiem jaki shit mi wsadził psełdomechanik, pewnie "najdroższy". Zakupiłem wczoraj łożysko z FAG-a i dziś zrobię podmiankę. Dam znać czy pomogło.
Opublikowano
Czujnik raczej odpuszczę bo w trzech przypadkach to raczej niemożliwe żeby wszystkie nowe były uwalone. .

A właśnie ze przy tych firmach to możliwe. Łożysko fag jest bardzo dobrym wyborem

Opublikowano

Witam ponownie. Wymiana łożyska to był strzał w dziesiątkę. ASC wróciło do normy. Podejrzewam że ten kretyn który mi wymieniał łożysko ok miesiąca temu nie miał prasy i nabił je młotem bo koronką magnetyczna nosi ślady uderzenia i częściowo wysuneła się z korpusu łożyska a co za tym idzie była źle zdystansowanie względem czujnika ABS.

Pozdro dla wszystkich.

Post zamykam.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam ponownie. Wymiana łożyska to był strzał w dziesiątkę. ASC wróciło do normy. Podejrzewam że ten kretyn który mi wymieniał łożysko ok miesiąca temu nie miał prasy i nabił je młotem bo koronką magnetyczna nosi ślady uderzenia i częściowo wysuneła się z korpusu łożyska a co za tym idzie była źle zdystansowanie względem czujnika ABS.

Pozdro dla wszystkich.

Post zamykam.

 

Cześć! Mam bardzo podobny problem - załącza mi asc przy 105 km/h. Opróćz tego mam problemy z automatem, ale uważam, że są bezpośrednio z tym związane. Mam pytanie - jak oceniłeś ostatecznie wygląd koronki magnetycznej, by zdecydować o wymianie? Czy najpierw wymiana łożyska, a później rozebrałeś stare łożysko i obejrzałeś koronkę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.