Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niedawno zakupilem bmw e87 118d 143km z 2007 roku. Przy zakupie wiedzialem że akumulator nadaje sie do wymiany. Z tego tytułu nie działa start stop i inne bajery związane z oświetleniem.

Kilka dni temu zaczęły wyskakiwać błędy

abs dsc i ciśnienia w oponach + do tego nieraz zawiesił sie licznik na kilka sekund.

Błędy występują najczęściej na obrotach 1500-2000, przed pojawieniem sie komunikatów samochód delikatnie szarpie. Błędy znikają nieraz po 15 minutach a nietaz po dniu.

Czy to wszystko dzieje sie przez akumulator do wymiany?, czy szukac w ukladzie ABS?


Wiem ze byly tematy podobne, lecz wole mieć wyrażoną opinie innych wlasnie do mojego tematu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komputer i błędy, wtedy będziesz wiedział w którym kole szukać, może to być również czujnik.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak tylko czujnik zazwyczaj pada przez uszkodzoną koronkę. Koronka rośnie od rdzy i czujnik w nią uderza. Wymuana czujnika pomag na chwilę.
Opublikowano
Jak chcesz sprawdzić czujniki w kołach to multimetrem za 20 dyszki i wepnij się w instalację czujników i w stanie spoczynku sprawdź omomierzem a jak będziesz obracać kołem to przedstaw na wolty i pokaże Ci czy są jakieś wartości.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W sumie ciekawe co spiepszyli w tych koronkach, że puchną w e9x i e8x, w starszych e46 to raczej nie występuje, tylko oryginalne czujniki padają po 20 latach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie problem ten sam po jakimś godzinnym szarpaniu się z czujnikiem wydarłem go okazało się że koronka jest ładna ale to pół oś jest przerdzewiała i wybuliło koronkę przez to i czujnik jest mega wytarty chyba, że to nie ma znaczenia niechaj szpece się wypowiedzą. Metoda na wydarcie czujnika moja to zapryskanie go ładnie złapanie w kombinerki wygięcie lekko żeby znów pod psykać w szczelinę poczekanie chwilki, i poruszanie nim tak na boki az pojawi sie szczelina wtedy wbijasz tam śrubokręt i wypychasz w miarę bezpieczne kombinerkami nie wydrzesz za ciula, tylko z wyczuciem. A jak to wygląda u mnie :

Ogólnie oba tylne czujniki mi tak zniszczyło, prawe mniej ale jednak. Próbowałem metodę z podkładką odradzam, na jednym kole dałem lewym to przynajmiej nie szarpało ale abs wyłaczony i bład abs. Na obu to mi zaczął świrować komputer choinka z funkcją mrugania rożnych kolorów w tym poduszki powietrze nie uwierzycie jak się bałem zeby przypadkiem sobie nie strzeliła jakaś ;P Jak jechałem :D Czujniki kupiłem koronki już mam ogolnie myślę sam robić ale się zastanawiam czym to zakonserwować i czy zbierznosci nie trzeba ustawiać

Tutaj czujnik

DSC0217JP_qsrsheq.jpg


Tutaj miejsce wybulenia ogólnie mam filmik chcecie to wrzucę cały obrót :D

miejsce-w_qsrshwp.png


A tutaj normalne miejsce: ("zdrowe")

normaPNG_qsrshwh.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.