Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Moze ktos doradzi co moze byc nie tak z bmw e39 silnik m52tub20. A mianiwicie wymieniona pompa wody na nowa wymieniony termostat na nowy wymieniona chlodnica na nowa układ odpowoetrzony chyba dobrze a dzieje sie takie coś ze tperatura silnika na teście nr.7 skacze sobie czasi 90 stopni C a czasami dochodzi do 102 -104 stopni C moim zdaniem nie powinna tak sie grzać macie pomysły co jeszcze zrobic aby temperatura utrzymywała sie w granicach 95-98 stopno C ?
Opublikowano
A więc tak odpowietrzanie zapłon obieg na 1 kreske temperatura ustawiona na 32stopnie odkręcam 2 odpowietrzniki i korwk od zbioniczka dolewam plynu do samej gory czekam az z odpowietrzników zacznie leciec sam płyn resztki plynu odsysam zeby było w zbiorniczku zgodnie z plastikowa wslazówką zakrencam i na drugo dzień sprawdzam dodam ze ogrzewanie działa bucha ciepłem i na gaz tez sie przełancza .a cała sytuacja wyglada mianowicie w trasie czy w miescie jest tak samo dochodzi do 102 stopni i spada bo wiatrak od klimi zzbija do 94-96 stopni a co do mojej wiskozy opinie sa rozne jedni pisza ze wszystko ok a inni ze rozwalona. Po nocnym postoju jak chce ja zakrecic reka mały opor jest odpale to jej praktycznie nie slychac lekko chuczy dopierp przy okolo 2500 tys obrotow a jak na obc pod numerem 7 pokazuje 102-104 syopnie moge wiskoze reką zatrzymać zakrecic w drugo strpne
Opublikowano
Jak jest zagrzany silnik to ten gruby wąż od chłodnicy jest twardy czy miękki??? I czy jak jest zimny i to jak chodzi wiskoza? Możesz nią zakręcić?
Opublikowano
Hmm no jest twardy ale moge go scisnąć troszkę postoi około 30min po zgaszeniu i juz jest miekki i jak odkręce korek od zbiorniczka ro gejzeru nie ma i ten kijek stpi idealnie tak jak powinien a co do wiskozy tak jak pisze zimny silnik to zakręci sie ale z leciutkim oporem ale jak odpale na zimnym silniku to jej nie słychać dopiero jak dodam gazu to w okolicy 2500tys obrotów coś tam ją słychać tak do 3000tyś i pózniej nic i jak silnik gorący to wiskoze reką zatrzymam zakrece w drugą strone
Opublikowano
Jeśli elektryczny by nie, dał, rady schłodzić układu (ona, pracuje awaryjnie) to byśmy szukali dalej, ale jeśli się załącza co oznacza wysoka temp nie w układzie małym tylko na duzym obiegu to śmiało wymieniaj wisko na jakieś hella czy beru i będzie ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.