Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,


Od jakiegoś czasu w aucie ubywa płynu chłodniczego. Dolewane jakieś 250 ml na 150 km. Dodatkowo silnik zaczął nierówno pracować na biegu jałowym. Obroty wahają się między 800-900 obr. Na rozgrzanym silniku na niskich obrotach (około 300-400obr) zapala się czerwona lampa oleju. Chciałbym się dowiedzieć jak poważny jest problem? Czy naprawa samochodu nie przekroczy jego całkowitej wartości? Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje.


Pozdrawiam

Bartek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zlokalizuj wyciek i ustal przyczynę spadku obrotów, czyli zacznij od diagnostyki komputerowej. Silnik nie powinien pracować na tak niskich obrotach, więc kontrolka ciśnienia oleju w tym momencie to nic dziwnego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Kolego mam identyczny problem jak obroty sie robia za niskie to zapala sie lampka alladyna i nie wiem o co z tym biega. Z kolei z ubywajacym plynem to mialem taka sama sytuacje i okazalo sie ze zbiorcznek plynu chlodzacego byl nieszczelny. Tej nieszczelnosci nie widac i ciezko ja zauwazyc musialem rozgrzac silnik i wejsc pod auto zeby zobaczyc skad kapie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.