Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!


Niedawno skończyła mi się 2 letnia gwarancja ale wciąż mam aktywne BRI (przedłużenie gwarancji do 5 lat z wyłączeniem pewnych rzeczy).


Z komputera wychodzi mi, ze klocki na przód oraz tył maja mniej niż 2000km wiec chciałbym je zmienić.

W związku z powyższym mam kilka pytan:

- BMW Zdunek jak zwykle wyskoczył ze zbójecka oferta (Bawaria Motors Gdansk - nie skontaktowałem się z nimi jeszcze), wiec myśle nad:

a) Kupieniem oryginalnych klocków (czy czujnik zużycia tez trzeba?) i wymianie ich w ASO tak by była utrzymana historia

b) Kupieniem klocków innego producenta i wymiana w ASO - Ma to sens w ogóle?

c) Oryginalne klocki i wymiana poza ASO np BMW Kwiatkowski w Luzinie - podobno jakiś znany serwis (?)

D) nie oryginalne i poza ASO


Absolutnie nie mam pojecia jak z czym będą sie wiązały powyzsze ruchy. Nie chciałbym skończyć na nieautoryzowanej wymianie i utracie gwarancji lub pretensjami dot braku serwisowaniu auta podczas odsprzedaży. Do tej pory wszystko robiłem w ASO, filtry, oleje, klime, koła z wyważaniem (przy przebiegach 20,30,40).


Będę wdzięczny za rady forumowiczów.

Opublikowano

Dzięki. Tak tez zrobię.


Mógłbyś doradzic jaka markę wybrać? Na jednej ze stron z zamiennikami widzę, ze najdroższe są Zimmerman i ATE. Analogicznie czubikibzuzycia dobierać pod markę klocków?


Dzięki za pomoc

Opublikowano
.................... jaka markę wybrać? ...................

 

Ja proponuję ATE tarcze "zwykłe" a klocki ATE ceramiczne.

Zorba pozdrawia !!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W poprzedniej X3, E83 miałem nacinane tarcze Ate Pover Disc i do tego ceramiczne klocki też Ate ( chociaż ich podobno nie stosuje się do nacinanych tarcz). Niestety, po około 10 tyś pokrzywiły się tarcze, ale to raczej wina mojej eksploatacji, bo miałem kilka razy dynamiczne, mocne hamowanie na autostradach z większych prędkości.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Czołem.Kilka słów ode mnie.

Czwarty przegląd po przebiegu 41 ooo km wykonany w marcu w ASO (2 normalne, 2 pomiędzy przeglądami).

Serwis sygnalizuje że do wymiany klocki tył !!!! mimo tego że na komputerze do wymiany 20 ooo.(teoretycznie sporo)

Pan wkłada jakąś długą miarę i twierdzi że zostało parę mm i długo nie pojeżdzę i pyta czy robić? CENA 1600zł.

Do tego sugeruje serwis klimy po 40 ooo cena do 1000 zł. :nienie:

W listopadzie kończę leasing może wytrzymam na tych klockach bo przebiegi robię niewielkie , używam dwa samochody ale w wypadku wykupu samochodu będę musiał wymienić dlatego śledzę wątek.


Pytanie z mojej strony dlaczego widzę 2 liczniki (wyniki) do następnego przeglądu ? Serwis czegoś nie wykasował ?

e8735fc8220ba612med.png


0f2b28aedbf7a612med.jpg

8 5oo km uszkodzony EGR - wymiana na gwarancji !!!! Trzaski w drzwiach przednich od strony pasażera do sprawdzenia.(Drzwi naprawione obluzowana mata wygłuszająca). Wymiana zaworu EGR na gwarancji, Wymiana chłodnicy EGR na gwarancji.

To na tyle problemów wszystko działa poprawnie.Przebieg 106 000 km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymień sobie sam klocki z tyłu poza ASO. Klocki ATE plus czujniki średnio z wymianą 450 zł i masz święty spokój.
Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.