Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie, od zakupu auta mam problem z miękkim hamulcem. Otóż pierwsze co to było sprawdzenie szczelności układu brak jakichkolwiek wycieków. Następnie przelany nowy płyn odpowietrzony układ wszystko poszło zgodnie z książka jednak dalej problem pozostał. Następnie zostały zmienione kolejny raz płyn i przewody elastyczne na takie w oplocie. Pedał po wyłączeniu silnika robi się twardy czyli serwo działa. Siła hamowania jest ok. Czasem przy wyższych obrotach trafi się że hamulec mocno złapie od samej góry. Podczas jazdy w mieście często wpada on poniżej linii gazu. Dodam że jeśli przy jednostajnym długim hamowaniu pod pomuje kilka razy to zaczyna łapać wyżej. Klocki i tarcze również w tolerancji. Gdzie dalej szukać problemu?
Opublikowano

No tak mi się też może wydawać jednak gdy serwo by nie trzymało ciśnienia bądź przepuszczalo to nie powinno być twardego hamulca?


Dodam że dziś rano odpaliłem auto i był bardzo wysoko i twardo tak jakby prawidłowo. Po południu powrot z pracy hamulec miękki niewyczuwalny i nurkuje.


Zastanawia mnie jeszcze czy np nie szczelność bądź brak wydajności pompy Vacum może powodować takie usterki. Podciśnienia mam wyłączne ale klapka w wydechu mocno wibruje na wolnych obrotach i podejrzewam że tam przewód może być uszkodzony

Opublikowano

Użyj kompa do odpowietrzenia układu.


Ja po przekładce układu 530d>>>535d za cholere nie mogłem odpowietrzyć, dopiero kompem poszło.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Panowie i Panie dziś sprawdzałem olej i coś mu tak zaczęło syczec i szumieć. Czy to dolot bo podobnie brzmiało to w m54 czy w M57 też tak może być? Czy to syczenie nieszczelności


Opublikowano
Nurkujący pedał to objaw zapowietrzonego układu ale zdarza się że w pompie abs zawory przepuszczają i też daje taki objaw miałem taki przypadek z golfem 4 za piątym razem dopiero się odpowietrzył zdejmowane zaciski podczas odpowietrzania kombinacje alpejskie ale w końcu się udało.
Opublikowano

U mnie procedura przechodzila szybciej z przednimi zaciskami. Tył dłużej.


Pilnujcie poziomu płynu w zbiorniczku ;)


E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja robiłem przez ista i świetnie poszło.

Mieliśmy też jakaś śmieszna pompke ale to co pompa ABS robi nie ma porównania :cool2:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
No ja to samo... układ był zupełnie pusty i tradycyjną metodą nie dalem rady zrobić. Pompką podciśnieniową było lepiej ale i tak wyczuć bylo mozna zapowietrzenie układu. Przez INPE pompa ABS wyrzuciła powietrze za pierwszym razem :cool2:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Zmierzyłem układ podciśnienia (polecono mi to sprawdzić) wpiąłem się na wyjściu głównego przewodu od pompy Vacum przed akumulatorem podciśnienia taka butelka z tworzywa po prawej stronie nad wydechowym. Po odpaleniu przez 4-5 sekund pompuje do wartości 70 cmHg/ 30 inHg czyli po przeliczeniu mam 0.93326 Bar książkowo ma być 0.9 bara także jest ok. Jedno naciśnięcie hamulca spada do tych wartości normal Engine 3-4 potrafi zejść poniżej 10. Także wydaje mi się że jeśli o to chodzi to jest ok.


Taki wakuometr

83d15b9fad51d70218bd10953b7c392e.jpg


Także trzeba się pogodzić z Inpa i wjechać na odpowietrzanie do garażu, dam znać jak się to ogarnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.