Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ktoś miał może podobny problem... wywala mi błędy

140501 -usterka spalania, cylinder 5 : odłączony przewód sterujący wtryskiem

- stały

140601 -usterka spalania, cylinder 6 : odłączony przewód sterujący wtryskiem

- stały

140001 - usterki spalania, kilka cylindrów odłączony wtrysk

- stały

wymieniłem świece i cewki i dalej to samo... najlepsze jest to że na postoju nie wybija błędów ale gdy ruszę i dodam więcej gazu zaczyna szarpać i wyskakuje check i te błędy... jeszcze czasami wyskakuje błąd czujnika wałka rozrządu który też dziś zmieniłem i też nic nie pomogło... gdzie szukać jeszcze przyczyny ?

Opublikowano

Błędy ewidentnie wskazują na wtryski. Trzeba by zamienić je z innymi na których nie ma błędu i zobaczyć czy błędy się przeniosą.

Czujnik wałka oryginalny?

Opublikowano
Tak czujnik ori. Dziwne jest to ze pali od strzała i chodzi rowniutko silnik tylko podczas wdepniecia gazu zaczyna szarpac i gdy odpuszcze gaz to wraca do normy a gdy przytrzymam dluzej to wywala checka i te bledy a nie dawno wyskoczyl jeszcze blad mieszanki iz jest zbyt bogata... ale faktycznie moze to byc wtrysk bo coz by innego...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ktoś miał może podobny problem... wywala mi błędy

140501 -usterka spalania, cylinder 5 : odłączony przewód sterujący wtryskiem

- stały

140601 -usterka spalania, cylinder 6 : odłączony przewód sterujący wtryskiem

- stały

140001 - usterki spalania, kilka cylindrów odłączony wtrysk

- stały

wymieniłem świece i cewki i dalej to samo... najlepsze jest to że na postoju nie wybija błędów ale gdy ruszę i dodam więcej gazu zaczyna szarpać i wyskakuje check i te błędy... jeszcze czasami wyskakuje błąd czujnika wałka rozrządu który też dziś zmieniłem i też nic nie pomogło... gdzie szukać jeszcze przyczyny ?

 

Jaki indeks wtryskow masz - <11 , czy 11<?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no to indeks 11 masz

teraz czytaj tu uwaznie i nie kombinuj !! a rob jak opisano


For example, if the engine has a misfire on cylinder 1, replace the injectors for cylinders 1-4 if those

injectors are not already index 11 or higher.

If the injectors on that bank are already index 11 or higher, only replace the injector on the faulty

cylinder.

Use P/N 13 53 8 616 079 when replacing the injector(s).

If the vehicle does not have a misfire fault but the smooth running test section of the misfire test plan

shows values greater than +/-150, only replace the injectors on the bank that has a high rough running

value.

For example: If the engine has increased rough running values above +/-150 on cylinder 1, replace the

injectors for cylinder banks 1-4 if those injectors are not already index 11 or higher.


If the injectors on that bank are already index 11 or higher, only replace the injector on the affected

cylinder. Use P/N 13 53 8 616 079 when replacing the injector(s).


IMPORTANT: Injectors with index 11 and higher have a different calibration and construction than

injectors with index 10 and lower.

Due to this difference, the injectors with index 11 and higher and injectors with index 10 and lower cannot

be mixed on the same engine bank (i.e., cylinders 1-4 or 5-8).

Once a bank of injectors is at index 11 or higher, the “bank set replacement” requirement no longer

applies. For index 11 injector failures, only replace the failed injector.

Use the DCS Warranty Vehicle Inquiry: See the Repair History (Claims) section to review the prior

injector repairs, if applicable. Click on the “Claim Number” to review each claimed defect code and its

corresponding line item details (labor, parts and sublet).

Opublikowano
Po zdjeciu obudowy filtra powietrza zauwazylem ze podczas uruchomienia silnika lub podczas przegazowania w okolicach wtryskiwacza lub z niego wydobywa sie niebieski dym... tylko przez chwile a pozniej spokoj... lecz po ponownym uruchomieniu znowu to samo i wlasnie dzieje sie to na szostym cylindrze ...
Opublikowano

rozwiazany problem

Spędziłem w garażu parę dni gdyż nie dawało mi spokoju to ze auto na luzie paliło na dotyk a wszystko działo się podczas jazdy... i znalazłem... tak chodziło o wtryski a konkretnie powodem tych wszystkich błędów była pęknięta podkładka pod wtryskiem ta większa...

Opublikowano
zaczęło dmuchać pod wtryskiem i podczas jazdy komp wychwytywał błąd... wyczyściłem ile mogłem gniazdo i założyłem na tej uszkodzonej podkładce i wszystko jest teraz ok. Zamawiam nowe podkładki i na ten czas temat zamknięty pozytywnie dzięki wszystkim za pomoc (nic na szybko i cierpliwość popłaciła... gdybym oddal gdzieś do warsztatu 10 kola nie moje :D:D:D) pozdrawiam
Opublikowano

alb3rt napisałem bo ktoś kiedyś może mieć podobnie... :) pozdro

temsky740 zgadza się ale przynajmniej wiem co wymienić :)

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam wszystkich i podłącze się do tematu:


auto odpala normalnie , po gwałtowniejszym dodaniu gazu szarpie całym autem , gdy tak przytrzymam lub dodam gazu wyskakuje check oraz Naped " jedz wolno dalej. pełna moc silnika niedostępna.


podłączyłem do kompa i następujące błędy:


12C008 - nieznany kod usterki

12C208 - nieznany kod usterki

12C108 - nieznany kod usterki

12CD01 - czujnik tlenków autodiagnostyka: przekroczony limit 1 ( stały )

180001 - sprawność katalizatora poniżej wartości progowej ( nieciągły )

140301 - Usterka spalania, cylinder 3: odłączony przewód sterujący wtryskiem ( nieciągły )

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam jestem kolejną osobą która może podłączyć się do tematu. :?: :arrow:


Z treści wcześniejszych wpisów wygląda aby przyczyny szukać we wtrysku?dobrze rozumiem?

Wymiana no nowy czy można zastosować podkłatkę? (Poproszę o poradę osób które mogą i chcą pomóc :D "innym" :evil: Dziękuję)


Pacjent F10 528i usa 3.0 benzyna .

Po wciśnięciu mocniej

pedału gazu auto wchodzi w tryb ograniczony "CHECK Napęd" oraz czuć szarpanie/terkotanie.


Błędy jakie się ukazały po podłączeniu pod

komputer diagnostyczny Delphi to:

140201

140001

142002

213901

213601


Czy mógłbym poprosić o rozkodowanie błędów?

Czy na forum istnieje jakiś spis błędów w który mogę w przyszłości zajrzeć,pobrać aby porównać typ usterki??


Z góry Dziękuję Życzliwym Forumowiczom :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.