Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Objawiały się dziwnym trafem najbardziej zauważalnie na płaskim jak stół nowym asfalcie w zakresie 50-80 km/h. Wibracja na kierownicy, niby znikoma ale była, coś jak przy lekko skrzywionych tarczach ale niezależnie od pedału hamulca. Wiedziałem że coś jest nie tak ale chwile zeszło żeby do tego dojść.
  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Tej nie obniżę bo żona nie pozwala :lol:

Czarny spoko ale nie ten uni, nawet dzisiaj zobaczyłem ile już jest bałaganu na lakierze a nikt poza mną go nie mył i nie dotykał, z samego wycierania robią się swirle :roll:

Opublikowano
Tej nie obniżę bo żona nie pozwala :lol:

:shock: :cry2: :lol:

Czarny spoko ale nie ten uni, nawet dzisiaj zobaczyłem ile już jest bałaganu na lakierze a nikt poza mną go nie mył i nie dotykał, z samego wycierania robią się swirle :roll:

Wiem coś o tym. Mycie należyte z pianą? Wosk jest? Zawsze pomaga


Ok to obniż, obniż, one i tak nic nie widzą :lol:

Moja jak nie powiem to nie zauważa ani jednej zmiany w aucie :lol: O felgach wie bo kurier do domu przywiózł :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jest powłoka UNC-R, piana, rękawica, wszystko :evil:

 

Ok to obniż, obniż, one i tak nic nie widzą

 

Może jak będzie coś grubszego w zawieszeniu do zrobienia to się skuszę :)

Opublikowano

Haha zauważą gdy podjada pod krawężnik i zostanie zderzak. Późnej oczywiście chłop dostaje opr bo to przecież jego wina. Ogólnie płeć przeciwna dużo mnie zwraca uwagę na krawężniki itp choć nie mówię tu o wszystkich paniach.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 5 tygodni później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Początkiem roku zobaczyłem że od wymiany rozrządu zrobiłem już 10tkm :shock:

Więc kolejny serwis olejowy:


SC6WQZH.jpg


wymieniłem też filtr powietrza który niby był wymieniany w zeszłym roku w ASO w DE a wyglądał tak :shock: :shock: :shock:


KtwFIZr.jpg


od razu czuć że lepiej idzie :lol:


Poza tym w końcu zrobiłem hamulce z tyłu, klocki i tarcze były do wymiany a poza tym jeden zacisk trzymał koło, na początku myśleliśmy że to ręczny, zrobiliśmy szczęki, wyczyściliśmy idealnie prowadnice itp a na końcu okazało się że to tłoczek się zacina więc wjechał zestaw naprawczy i jest ok :roll:

Opublikowano

Fajny wynik po chipie, mam nadzieję, że jeszcze bezpieczny dla skrzyni :D

DPF jeszcze jest (zakładam, że EGR na miejscu)? Jak tak, to jak z wypalaniami, a jak nie, to czy kopci? :D

  • Moderatorzy
Opublikowano

Skrzynia działa normalnie, w wersji 184 jest wzmocniony konwerter taki jak można było dokupić w pakiecie performance power kit. Mimo to w porównaniu do zf8 w moim odczuciu jest zmulona :roll:

Cała ekologia na miejscu, parametry w normie, wypala się tak jak wcześniej.


Co do niebieskich hebli to ten wóz zdecydowanie ich nie potrzebuje :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Muszę zrobić research czy ktoś u mnie alpinę wrzuca :)
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Cześć, kupiłem taką i pomalowali mi ją w studiu detailingowym.

Minęło już chyba z 10 miesięcy i nadal wyglada ok.

  • 5 miesięcy temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jako że dragy kupione to żonowóz też trzeba było zmierzyć :P


oww6tU6.png

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

E91 pomału dobija do 200 tkm. Od zakupu nie do końca podobała mi się praca zawieszenia na poprzecznych nierównościach. Sprawdzane było po zakupie, oraz ostatnio na stacji diagnostycznej. Diagnosta pół godziny "szarpał" wszystkie elementy, sprawdził też amortyzatory itp. Werdykt - szukasz pan sobie kwadratowych jaj, wszystko super. Na szczęście przy zmianie kół na zimowe zauważyłem lekko spocony amortyzator prawy przód i lewy tył. Szybka decyzja - wymiana wszystkich amortyzatorów, odbojów, poduszek oraz łączników stabilizatora. Obraz jaki ujrzeliśmy po wyjęciu amortyzatorów to tragedia - i piękne podsumowanie sprzętu diagnostycznego który pokazał sprawność po 60-65%. Dwa spocone amortyzatory wcisnąłem do środka palcem i tak już zostały - zero pracy. Po wymianie tego wszystkiego auto jeździ idealnie - naprawdę, teraz już wiem jakie ktoś miał odczucia po wyjeździe z salonu. Dotąd po przesiadce z g20 czułem takie lekkie zmęczenie materiału, spisywałem to na przebieg, że już tak musi być - a jednak nie! Polecam wszystkim taki zabieg bez patrzenia na wykresy diagnostów, co ciekawe pozostałe dwa amortyzatory które nie były wylane też ledwo pracowały. Stan odbojów - agonia totalna. Co ciekawe zniknęły też minimalne wibracje na kierownicy z którymi długo walczyłem - powód - uszkodzona górna poduszka przedniego amortyzatora przez co cały mcperson miał 1mm luzu. Poniżej kilka zdjęć:


przód:


xXtDNRL.jpg


tył:


5F0Wrbl.jpg


graty:


rhkueNe.jpg


vMQw2xJ.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"Tzw" diagności to mogą co najwyżej sprawdzać zawieszenie we fiatach 125p, niestety...
3A0jS9b.png
  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ostatnio fura stała się niesprzedawalna :twisted:


wlakUAJ.jpg


z tej okazji prezent:


GN2JrRL.jpg


Niedługo wymiana oleju bo minął już prawie rok :wink:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.