Skocz do zawartości

Samodzielna wymiana płynu hamulcowego BMW F10 520D [DSC]


mordex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałem się zabrać za wymianę płynu hamulcowego w F10 520d. Już zamówiłem SL.6 DOT 4 i zamierzam postępować jak w filmiku:



Zdaję sobie sprawę z tego że płyn na pewno nie będzie wymieniony 100% na 100%, pytanie mam odnośnie samego spuszczenia starego płynu z wysprzęgnika. Gdzieś czytałem że może pociągnąć powietrze przy próbie spuszczenia starego płynu, ktoś coś wie na ten temat? Czy lepiej sobie odpuścić ten wysprzęglik i przepuścić płyn tylko w przewodach hamulcowych? Nie bardzo mam ochotę komuś pchać kasę do kieszeni za każdą byle pierdołę, jak ostatnio miałem okazję wymienić wszystkie sprężyny w aucie i nie miałem większego problemu to i tu nic stać się nie powinno jak będę pilnował poziomu płynu w zbiorniczku.


Czy może po prostu zdać się na kompa i robić to co każą w instrukcji wymiany płynu w ista d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planowałem odessać stary płyn ze zbiorniczka zalać go świeżym i przepuścić aż się pokaże świeży bo aktualnie mam ciemną breję, oczywiście zacznę od najdalszego koła i tak z każdym, zamówiłem 2 l płynu myślę że spokojnie to wystarczy. Tylko mnie nurtuje ten wysprzęglik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.