Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie może ktoś coś takiego przerabiał.

W październiku zeszłego roku przy hamowaniu, usłyszałem hałas. Skończyły się tylne klocki chociaż komp wskazywał 20 tysięcy do wymiany (zatrzymał się w miejscu wskazując 20 tysięcy). Wymieniłem klocki przód tył, założyłem nowe czujniki, pokasowałem inspekcje. Mamy kwiecień i zużycie klocków z przodu spadło z ustawionych 40 tys na 30, tył niestety stoi na 50 tysiącach. Od resetu inspekcji nie ubyło ani kilometra. Czy ktoś z Was zna przyczynę zwieszenia tego systemu?

Opublikowano

Moduł do wymiany lub całe oprogramowanie.

Miałem podobne coś jeśli chodzi o inspekcję olejową. Poczytaj w moich postach, opisałem to.

Opublikowano
Tylko który moduł skoro wszystkie inspekcje kilometry odliczają, a problem jest tylko w tylnych klockach?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kilometry nie spadają bo klocki pewnie ledwo co się starły nie mówiąc już o samym czujniku , który pewnie jest jeszcze nawet nietkniety.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Przed wymianą odliczanie stanęło na 20 tysiącach klocki się skończyły i czujnik był przetarty. Teraz odliczanie znowu stoi
Opublikowano

No właśnie. Potrzebujesz mechanika, który ma mózg i zajmuje się tylko BMW.

Osobiście wgrałbym najnowszy soft. Wiąże się to z ryzykiem ale tu jest najwięcej pewności, od tego bym zaczął.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.