Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ktos kto nie zna marki moze myslec ze x7 jest bardziej Pretizowe od takiej x3 ale prawda jest taka ze taka x3 potrafi byc drozsza od x7. Wszystko zalezy od silnika oraz wyposazenia chociaz prog wejscia do wyzszych modeli jest odpowiednio wiekszy. Ja jak patrze na auto to oprocz znaczka patrze na lakier, felgi, wyposazenie silnik, dodatki I jak widze bieda wersje drogiego modelu to wzbudza to we mnie politowanie I przywodzi na mysl Janusza ktory za wszelka cene zastaw sie a postaw sie bo umowmy sie ze w bieda wersjach nie ma ani funu ani luksusu.
  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Przecież to jego pieniądze, jak chciał bieda X7, to nic ci do tego. januszowaniem jest takie wyliczanie co kto ma kupić.

TO tak, jakby ktoś mówił, że jesteś januszem, bo masz 530i a nie 540i, albo M550i.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@ponta ja napisalem ogolnie bez osobistych wycieczek do nikogo, nie analizuje kto jakie wyposazenie ma I malo mnie to obchodzi, a post mial na celu nawiqzanie do toczacej sie dyskusji na temat Prestiżu modelu i probe usiadomienia ze w dzisiejsaych czasach Prestiż juz nie jest przypisany do modelu marki a czesto do wereji\ wyposazenia i jak ktos sie troche zna na marce to szybko wychwyci co jest naprawde premium a co premium udaje. I tak oczywiscie m50i czy m5 jest duzo bardziej prestizowe niz 530i bo I takie byc musi. Bazowa wersja to jest wstep,do premium a pozniej kazda zaznaczona opcja tej szczypty luksusu dodaje
Opublikowano
.... Ja jak patrze na auto to oprocz znaczka patrze na lakier, felgi, wyposazenie silnik, dodatki I jak widze bieda wersje drogiego modelu to wzbudza to we mnie politowanie I przywodzi na mysl Janusza ktory za wszelka cene zastaw sie a postaw sie bo umowmy sie ze w bieda wersjach nie ma ani funu ani luksusu.

 

:duh: :duh: :duh:


Rozumiem, że znasz doskonale kryteria wyboru każdej osoby? Ile ma dzieci, do czego służy samochód? We mnie politowanie wzbudza takie podejście i ocena innych ludzi i parcie na szpan.


A odnośnie 530i - sto razy bardziej wolałbym 5kę bieda wersję z 6 cylindrowym motorem niż super wypasione 530i.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie, tak jak mówi przedmówca, każdy ma inne potrzeby względem auta. Nie oceniaj słoń tak pochopnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bigcactus 540i już chociażby ze względu na silnik bieda wersja nie jest i moźe nie wyglada ale daje fun z jazdy a doładowane potrafi być dużo,droższe od bazowej x7. I tu nie chodzi o ilość dzieci i potrzeby ale o to aby wszystko miało ręce i nogi i tworzyło jakaś logiczna całość. Ps. Czy ty widziałeś podstawowe siedzenia bmw w g30 albo,jak wyglada podstawowa wersja g30 na 17 calowych balonach? Dla mnie dramat. Poza tym rozmowa była o tym ze im wyższy model tym wyższy prestiż na co ja odpowiedziałem ze w dzisiejszych czasach już niekoniecznie tak jest bo np takie x3m competition na pewno ma więcej w sobie prestizu jak takie bazowe x7 nie nawiazując i nie krytykując niczyjego wyboru bo każdy oczywiście ma swoje potrzeby i jeden potrzebuje przestrzeni, drugi adrenaliny, chodzi o sam fakt, ze granica prestiżu miedzy modelami się od jakiegoś czasu mocno zatarła, ale patrząc na złośliwe wycieczki w moim kierunku widać u niektórych słoma z butów jeszcze wystaje i wylaza jakies kompleksy.
Opublikowano

Gwarantuję Ci, że 99% społeczeństwa nie odróżni X3 M od zwykłego X3 i za znacznie bardziej prestiżowe uzna X7, bo jest wielkości autobusu.


Naprawdę myślisz, że ludzie sprawdzają dane techniczne, rodzaj silnika, etc.? Robi to jakiś promil interesujący się motoryzacją i który jest tutaj na forum zresztą.

Opublikowano
Gwarantuję Ci, że 99% społeczeństwa nie odróżni X3 M od zwykłego X3 i za znacznie bardziej prestiżowe uzna X7, bo jest wielkości autobusu.


Naprawdę myślisz, że ludzie sprawdzają dane techniczne, rodzaj silnika, etc.? Robi to jakiś promil interesujący się motoryzacją i który jest tutaj na forum zresztą.

 

O to to. Postrzeganie przez społeczeństwo - tak jest powszechnie rozumiany prestiż, nie jest to cecha oparta na wiedzy specjalistycznej.


Wybieranie mega niszowych X3 aby udowodnić ,że X3 jest/może być bardziej prestiżowe od X7 - temat z czapy. Ponadto 1% X3 jest tak skonfigurowane ,że jest droższe od bazowego X7 - a nikt nie kupuje bazowego X7. Przypuszczam ,że średnia cena X3 wychodzącego z fabryki to 250 kPLN a X7 500 kPLN. Bazowe X7 ma wyposażenie w 95% lepsze niż topowe X3, a w części w ogóle w X3 niedostępne.


Poza tym X5 40i z 5,5 sek do paczki jest biedne? Czy bentley V8 550 KM jest biedny bo ma podstawowy silnik? Od pewnego poziomu samochodu silnik podstawowy może być wystarczający dla 90% użytkowników.


Proponuję niedowiarkom oglądnąć wnętrze średnio wyposażonego X7 i topowo wyposażonego X3 a także przejechać się oboma pojazdami z silnikami o podobnych osiągach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miki wiadomo, ze srednio wyposażone x7 będzie droższe i lepiej wyposażone od bogatej wersji x3 i ze na ulicach x7 biedy wersji raczej nie uświadczysz bo cenniki sa tak skonstruowane ze poniekąd zmuszają cię do kliknięcia przynajmniej kilku opcji żeby to auto wyglądało i spełniało przynajmniej minimum wymagania Premium. Chyba tylko szaleniec wyjeżdża kompletny, golasem lub jakies floty na taxi i to tez niekoniecznie. i tak jak napisał bigcactus dużo oosb ocenia prestiż auta przez jego wielkość ale faktem jest ze jeszcze kilkanaście lat temu granica miedzy modelami i wyposażeniem była wyraźnie postawiona a dziś można miec ogromna większość wszystkiego w aucie każdej klasy danej marki i już ten tzw prestiż nie jest tak przywiązany do mocelu auta danej marki a często do wybranych opcji i wyposażenia. Biorąc nawet takie g30 jako przykład miedzy autem za 160k a za ponad 700 w postaci m550i jest przepaść w feelingu, funie z jazdy, wyglądzie a przecież ciagle rozmawiamy o tym samym modelu i nie trzeba być wielkim znawca motoryzacji żeby na jedno auto zareagować wow a obok drugiego przejść obojętnie. Miałem okazje oglądać podstawowa wersje g30 i to auto dla mnie ani wewnątrz ani zewnątrz nie wyglada na Premium za to taka dobrze wyposażona 1 lub 3 już owszem. Za to za każdym razem jak widzę m4, lub m5 w salonie kopara mi opada bo te auta wyglądają jak milion dolarów. Kiedyś BMW 7 to było 7 i miało takie gadgety których w 5 próżno szukać a dziś taka mocno dopasiona m550i jest prawie 2razy droższa oraz lepiej wyposażona od podstawowej wersji 7, x7. To jest znak czasów bo,ludzie często nie potrzebują bardzo dużych modeli bo np. Nie maja gdzie tak dużego auta zaparkować a chcą mieć i stać ich na to aby mieć najnowsze technologie w autach sporo mniejszych. Oczywiście inny potrzebuje lub moze chce sobie pozwolić na auto bardzo duże i to jest właśnie fajne ze jest wybór i każdy może skonfigurować auto pod siebie niezależnie od wybranego modelu i jak ktoś potrzebuje małego auta to moze sobie skonfigurować go tak aby prestiżem nie odbiegał od auta dużego. Co do bentleya to on już nic nie musi udowadniać bo nawet najbiedniejsza wersja jest mega prestiżowa.
Opublikowano
Obejrzyj film „BMW X7 - powodzenia z szukaniem miejsca” w YouTube




Doczekalismy sie testu X7 by Zachar.

 

Obecnie każdy SUV klasy X5/GLE/Q7/RR ma podobną szerokość. X7 wyróżnia się jedynie długością, a ona przy parkowaniu równoległym nie ma za bardzo znaczenia. Wymaganie, aby na miejscu parkingowym otwierać drzwi na oścież w sąsiedztwie innych X7 (prawdopodobieństwo 1 na 10 mln), zakrawa na parodię.


Wszystkie duże SUV wymagają więcej zachodu przy wyborze miejsca do parkowania, to nic nowego. Zważywszy jednak na wszystkie walory takich pojazdów, które Zachar i w tym przypadku wychwala, jest to dla użytkowników drugorzędne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pertyn tez juz jezdzil i z tego co pamietam byl zachwycony. Tutaj filmik https://youtu.be/tJ4F76f5f30. Odnosnie sserokosci to gdzies na amerykanskim forum bmw pisali, ze x7 jest minimalnie WEZSZY od x5, za to dluzszy takze argument szerokosci lekko nietrafiony chociaz x5 to juz szerokie auto. Tutaj cytat: yes the X5 is wide but it's a trivial amount. X7 is 78.7in wide, X5 is 78.9in wide.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze odnosnie tego co pisal miki. Ja g30 na pojedynczym miejscu pod marketem takze nie stane. Kiedys mieszkalem w duzym miescie I jak mialem Audi A6 to zakupy to byl koszmar. Teraz jak mieszkam na wsi na codzien tak tego nie odczuwam ale w centrum chandlowym szukam podwojnych wolnych miejsc. Idzie sie do tego przyzwyczaic. Cos za cos. Nie jezdzilem x7 ale zastanawia mnie czy prowadzenie tak ogromnego auta daje jakakolwiek przyjemnosc. Jak kiedys bede w salonie to sie przejade I sie przekonam. Duzo ludzi np uwaza ze w takim bmw 7 lepiej byc wozonym niz je prowadzic.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Auto autem, ale patologiczne są te miejsca w galeriach.

Dba, myje, poleruje i tak ktoś trzepnie drzwiami lub torebką. Zawsze również szukam 2 miejsc i zajmuje dwa.

Opublikowano
Auto autem, ale patologiczne są te miejsca w galeriach.

Dba, myje, poleruje i tak ktoś trzepnie drzwiami lub torebką. Zawsze również szukam 2 miejsc i zajmuje dwa.

 

Dwa to tylko jak jest dużo wolnych. Z reguły szukam szerszego miejsca, miedzy słupami lub z jakąś dodatkową powierzchnią przylegającą do niego. Zachar mówi ,że przepisy się zmieniły i mają robić szersze - ale co już pobudowane to zostanie na zawsze.

Opublikowano
Nie jezdzilem x7 ale zastanawia mnie czy prowadzenie tak ogromnego auta daje jakakolwiek przyjemnosc. Jak kiedys bede w salonie to sie przejade I sie przekonam. Duzo ludzi np uwaza ze w takim bmw 7 lepiej byc wozonym niz je prowadzic.

 

X7 jest ultra komfortowe: miękkie, wyciszone, ma bardzo dobrą widoczność i jest ogólnie przyjemne - jazda nim to wielka frajda. Z przyjemnością przesiadam się z serii 7. W prowadzeniu zupełnie nie czuć tych gabarytów, choć oczywiście X5 ze skrętną osią jest wyraźnie zwinniejsze.


X7 ma jeszcze jedną, ważną w mieście zaletę - inni kierowcy chętnie ustępują mu pierwszeństwa. Nieporównywalnie chętniej niż w przypadku F15 czy G11. Zapytam: praktyczna zaleta prestiżu?

Opublikowano

Nie no jak czytam ze X3 z lepszym wyposazeniem i silnikiem niz podstawowy ma wiekszy prestiz jak X7 to trace chec zagladania na forum ...

Tak samo jak czytam opinie kolegi slonik40 w poscie ( moim ) dotyczacym cesji X3 , ze "tylko desperat przejmie taka cesje " to rece opadaja ,

czy ktos prosil o ocene ekonomiczna ? Zenada ...

Co to ma wnosic ??? albo : nie jezdzilem ale napewno jezdzi sie fatalnie , przyjemnosci nie ma itp. i najlepsze " wiekszosc mowi ze woli byc wozona a nie prowadzic serie 7 :duh:

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie no jak czytam ze X3 z lepszym wyposazeniem i silnikiem niz podstawowy ma wiekszy prestiz jak X7 to trace chec zagladania na forum ...

Tak samo jak czytam opinie kolegi slonik40 w poscie ( moim ) dotyczacym cesji X3 , ze "tylko desperat przejmie taka cesje " to rece opadaja ,

czy ktos prosil o ocene ekonomiczna ? Zenada ...

Co to ma wnosic ??? albo : nie jezdzilem ale napewno jezdzi sie fatalnie , przyjemnosci nie ma itp. i najlepsze " wiekszosc mowi ze woli byc wozona a nie prowadzic serie 7 :duh:

 

Tak, tak Fino. Nie chce sie czasami wierzyc, ze Ci wszyscy ludzie naprawde jezdza tymi samochodami a nie ogladaja je tylko na zdjeciach w w Auto Swiecie.

Opublikowano
Nie no jak czytam ze X3 z lepszym wyposazeniem i silnikiem niz podstawowy ma wiekszy prestiz jak X7 to trace chec zagladania na forum ...

Tak samo jak czytam opinie kolegi slonik40 w poscie ( moim ) dotyczacym cesji X3 , ze "tylko desperat przejmie taka cesje " to rece opadaja ,

czy ktos prosil o ocene ekonomiczna ? Zenada ...

Co to ma wnosic ??? albo : nie jezdzilem ale napewno jezdzi sie fatalnie , przyjemnosci nie ma itp. i najlepsze " wiekszosc mowi ze woli byc wozona a nie prowadzic serie 7 :duh:

 

Tak, tak Fino. Nie chce sie czasami wierzyc, ze Ci wszyscy ludzie naprawde jezdza tymi samochodami a nie ogladaja je tylko na zdjeciach w w Auto Swiecie.

 

... i w internecie,

Dlatego mam żal, do skądinąd sympatycznego Zachara, że siląc się na oryginalność (śmieszność) lata z miarką dowodząc, że dla x7 potrzeba 4m do zaparkowania. Czyli dla auta o szer. o 10cm mniejszej trzeba 3,9m? (Chociaż wnioski na koniec wyciągnął wg mnie trafne.)

Coś mi się wydaje, że nasi najbliżsi sąsiedzi (choć nie wszystko da się zrozumieć) robią testy rzetelniej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie no jak czytam ze X3 z lepszym wyposazeniem i silnikiem niz podstawowy ma wiekszy prestiz jak X7 to trace chec zagladania na forum ...

Tak samo jak czytam opinie kolegi slonik40 w poscie ( moim ) dotyczacym cesji X3 , ze "tylko desperat przejmie taka cesje " to rece opadaja ,

czy ktos prosil o ocene ekonomiczna ? Zenada ...

Co to ma wnosic ??? albo : nie jezdzilem ale napewno jezdzi sie fatalnie , przyjemnosci nie ma itp. i najlepsze " wiekszosc mowi ze woli byc wozona a nie prowadzic serie 7 :duh:

Oj widze, ze komus nadpnalem tu na odcisk. Moze jak kolega przestanie klamac w ogloszeniu to nikt sie do niego nie bedzie Czepial. Odnosnie prowadzenia to niech kolega zacytuje mi gdzie napisalem ze auto prowadzi sie fatalnie? A o auto sie pytam poniewaz przymierzam sie do x5 w przy#zoym roku a byc moze warto zamiast x5 dolozyc do x7. I Jesli sie pyta co ma wnosic komentarz do jego ogloszenia to to ma wnosic z dla mnie to ogloszenie jest Mina dla potencjalnego kupujacego. Sam jestem na podobnym etapie i zaniedlugo bede sprzedawal g30 ale uczciwosc moja by mi nie pozwolila na takie cuda w ogloszeniach i pewne rzeczy trzeba wziac po prostu na klate.

Opublikowano

Co do mojego ogloszenia o cesji to nie ma tam ani odrobine nie prawdy :nienie: Wystarczy czytac ze zrozumieniem , jest wyraznie opisane to co jest w danym momencie a nie jakie prawa i korzysci otrzyma ktos przejmujacy cesje , to juz kazdy powinien zweryfikowac we wlasnym zakresie a komentowanie negatywne w poscie dotyczacym cesji , pisanie ze "tylko desperat przejmie ta cesje" i rozpisywanie tam swoich ekonomicznych teorii oplacalnosci to co najmniej

brak kultury .

Co do reszty to juz napisalem co mysle i uwazam za zbedne powtarzanie sie.

Nie czuje sie dotkniety ani zeby "ktos mi nadepnal na odcisk" :duh:

Poza tym nie zasmiecajmy watku o zupelnie innym temacie , koniec piesni .

Pozdrawiam :wink:


Wracajac do tematu to wiadomo ze nie kupuje sie X7 do codziennego jezdzenia po centrum duzego miasta i parkowania w waskich uliczkach i na ciasnych miejscach wiec argumentowanie ze jest za duzy jest moim zdaniem bez sensu , ma po prostu inne zastosowanie a od czasu do czasu jak bedzie trzeba to da sie spokojnie zaparkowac. Zawsze jezdzilem dosc duzymi i dlugimi autami i jakos nigdy nie sprawialo mi problemu parkowanie np.

A8L d4 , mam od lat starego Dodga Rama 1500 krotkiego ma jakies ponad 5,3m dlugosci a z wystajacym hakiem dobre 5,4m albo lepiej i nigdy ( do teraz ) nie zastanawialem sie specjalnie nad parkowaniem nim.

Po prostu trzeba korzystac z aut w miare zgodnie z ich przeznaczeniem :mrgreen: albo nie narzekac ...

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Według p. Pertyna, auto prawie do wszystkiego, prawie idealne.
Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.