Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może od początku...


Sprzedałem daaaawno moją E46 marząc o wyższej pozycji kierownicy. Nie bardzo było mnie stać na SUVa BMW, więc kupiłem coś innego :)


Przymierzam się do zmiany samochodu. Wiem, że to będzie limuzyna lub kombi tylko i wyłącznie od BMW. Wiem też, że teraz mam dobrą pracę i stać mnie bez większych problemów na bardziej kosztowne zamontowanie gazu (bezpośredni wtrysk). Stwierdziłem, że w robocie może być różnie a po instalacji LPG (od 1szego samochodu zawsze mam LPG) koszty eksploatacji będą obniżone.....


Po przejrzeniu opcji silnikowych i sprawdzeniu możliwości zamontowania LPG myślę o zakupie BMW F10/11 właśnie w opcji 2011 - 2013 z silnikiem 245 KM o pojemności 2.8 litra benzyna. Jak rozumiem gazujac silnik 2.8 w opcji xdrive na 4 koła nie popełnię jakiegoś błędu z Waszego doświadczenia i wiedzy?


Jak spadną mi osiągi z książkowych 0-100 km/h w 6,2 s?


Czy myśleć o sprowadzeniu auta z USA?


I najważniejsze - przy wyborze tego silnika i rocznika na co zwrócić uwagę?


pozdrawiam wszystkich,

Mateusz

Opublikowano

N20 to 2 litrowy silnik. Mam taki zagazowany w swoim samochodzi i sobie chwale (pomijajac fakt ze padl mi sterownik lpg... chyba trafila mi sie wadliwa sztuka).

Nie mierzylem przyspieszenia na LPG ale nie sadze zebys zauwazyl roznice. Na gazie silnik zle pracuje w trybie eco pro, sport i comfort dziala bardzo dobrze. Spalanie srednie to okolo 1.5 litra benzyny i 9l gazu na 100km. Moja instalacja to KME Nevo Sky Direct 2. Na razie przejechalem na tym okolo 6 tysiecy km.

Opublikowano

Wielkie dzięki za odpowiedź.

Tak, oczywiscie to 2 litrowa jednostka :-)


Bardzo Was proszę jeszcze o info czy specjalnie przy wyborze N20 245KM powinienem zwrócić szczególnie na coś uwagę - w sensie jakaś usterka się historycznie działa, akcja serwisowa itd?


Pytanie także o modele USA - warto sprowadzać - jest jakaś firma Poznańska godna polecenia i czy sama idea sprowadzenia auta jest dobrym pomysłem?


PS jak prawidłowo zapisać model silnika N 20 w 245KM BMW F10 X drive?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wielkie dzięki za odpowiedź.

Tak, oczywiscie to 2 litrowa jednostka :-)


Bardzo Was proszę jeszcze o info czy specjalnie przy wyborze N20 245KM powinienem zwrócić szczególnie na coś uwagę - w sensie jakaś usterka się historycznie działa, akcja serwisowa itd?


Pytanie także o modele USA - warto sprowadzać - jest jakaś firma Poznańska godna polecenia i czy sama idea sprowadzenia auta jest dobrym pomysłem?


PS jak prawidłowo zapisać model silnika N 20 w 245KM BMW F10 X drive?

 

Jesli USA to N26....


Nie wiem o co chdozi w PS.

Model silnika to N20.

528i xDrive

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.