Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Wam.


Temat dotyczy

Niestety jakieś 2 mieś. po zakupie auta i wymianie rozrządu, okazało się, że ucieka woda, tragedia.

Najgorsze jest to, że po sprawdzeniu głowicy ( która jest ok) niestety okazał się pęknięty blok silnika, mała ryska poprzeczna między cylindrami, woda paruje, na zewnątrz sucho, ucieka ok 200ml na 100km.

Wygląda to tak:

https://ibb.co/mh6Pf3G

https://ibb.co/T25JRRg


Dylemat mam niesamowity, co robić. Na kupno nowego bloku i montaż chyba mnie nie stać i nie wiem czy się opłaca w ogołe to robić. Auto jest przepiękne, i w porównaniu do tego ile za nie dałem a za ile moge sprzedać to strata boli jeszcze bardziej. Szanowni koledzy, czy ktoś próbował kleić/ uszczelniać blok i czy to na jakiś czas zdaje egzamin? Chodzi o klejenie w taki sposób aby nie trzeba było wyciagać bloku, bo tak to chyba sensu nie ma, bo tyle zabule ze juz lepiej blok wymieniać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najmniejszych szans naprawy takiego bloku nie widzę.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dzięki wielkie, czyli wchodzi w gre tylko wymiana. Pytanie czy N4720C 177koni czy 184 przypasuje do niej? Albo inaczej jak się dowiedzieć, czy dany numer przypasuje do mojego akurat? Oprócz tych oczywistych n47d20b i d? Chociaż sm nie wiem czy te oczywiste są takie oczywiste

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.