Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
--==maly==--

M340i mam do roboty, robię z byt duże przebiegi aby jeździć ///M. Do tego charakter pracy też powoduje że nie mogę - ///M za bardzo się też rzuca się w oczy. M340 zrobiłem przez nie cały rok 50 tys km a i tak w tamtym roku dużo siedziałem na wsi nad jeziorem. Ale żona jeździ M2C każdego dnia (sama sobie to auto wybrała i kupiła i nie narzeka )- ale tam nic nie stuka, nie hałasuje. Fakt korków w upały nie lubi. Ja od święta mam coś fajniejszego niż ///M

A jak się spisuje M340i? Ostatnio też rozmyślałem o takim na daily po tym co zrobili z przodem nowej M3.

  • Odpowiedzi 189
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeżeli ktośdużo jeździ cywilne auto będzie lepsze od m. Niestety ale te samochody zawsze mają takie cechy które na dłuższą metę są męczące. Co prawda z modelu na model coraz mniej. Przy nowych emkach 8hp sporo pomoże jako DD tak samo jak xdrive.

Ale to jest w ///M najlepsze te cechy sportowe - bardzo sportowe - ta szorstkość i brutalność - jak przestanie być sportowe to będzie zwykłym autem. Moja żona jeździ na co dzień z dzieciakami - M2C (wcześniej była M4). /// M albo się lubi albo nie - to nie jest auto dla każdego

 


Vapor G20 M340i jest lżejsze od F30 340i jeżeli porównamy rwd vs rwd lub xdrive vs xdrive.

 

a M340i wychodzily tez rwd? Z tego co widziałem to tylko xdrive przez co troche muliste sie to auto robi nawet po mapie powyzej 100 km/h

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy muliste, to bym lekko polemizował :mrgreen:

Właściciel np r8 może powiedzieć o tym że Twoje auto to muł....

Zawsze można mieć szybsze auto...

M340i jest rwd na między innymi rynek USA, nie wiem jak inne kraje....

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do 200 mulaste ale do 150 przy stage 2 nie dogonie go M3 więc zależy do czego. W ostatnich 3 miesiącach mogę wykorzystać max 300KM w M3 co już mnie trochę denerwuje i chyba czas spróbować xdrive. Najlepsze rozwiązanie to możliwość wyboru napędu jak w M5, X3M czy nowym M3 ale jeszcze nie przetrawiłem wyglądu nowej M3. Różnica w cenie między M340i i M3 wliczając niższy rabat na M3 to około 160tyś z x drive będzie to pewnie 180tyś czyli 60% więcej od M340i. Ciekawy performance ma też X3Mc ale wizualnie nic ciekawego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przod się opatrzy....

Roznica jak dla mnie była za duża na ten moment...

Może next time....

Ja bym brał, gdyby było mnie stać....

Póki co w m340i mild hybrid, chyba od 06.2020 softu nie zmienimy, dp też daje błędy potem, pozostaje wydech mg motorsport lub m performance zamontować i box, który też 50/50 mnie zadowala....

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mildhybrid mg mnie nie jest przeszkodą w tuningu robią programy do takich wersji musze poczytać jak z bootmod bo bardzo lubię tą platformę. M3 trzeba zobaczyć na żywo ale póki co za wiele rzeczy mi w nim nie pasuje. Koła 19 na balonie przód, 20 na naleśniku tył, zderzak przód bez bocznych wlotów jak w g20 bez m pakietu, dokładnki na zderzakach na dole czarne i grube rodem z maxtona no i standard w m3 z przodu prześwit na pięść a z tyłu praktycznie brak wygląda jak załadowana ziemniakami :mad2:

Wg mnie auto za 0.5mln powinno robić wow a wizualnie jest słabo przynajmniej nie mój gust za tyle można kupić panamerę 4. Świetne w tym całym bałaganie jest to, że M3 wygląda wreszcie inaczej niż zwykłe 3er czy 4er to duzy plus. Co prawda od dawna m3 dostają przód z coupe ale róznice były male i moje F80 wygląda jak F30. Patrząc po X3m na pewno w m3 i m4 osiągi będą świetne. W serii jest średnio na poziomie F80 comp ale stage 2 będzie w okolicy 0-100 3s 100-200 6.5s więc poniżej 10s 0-200 i okolice 10,5s 1/4 mili to już mega czasy.

M340i ma dobry stosunek ceny do produktu zwłaszcza z dobrym rabatem muinus że wygląda jak połowę tańsze 318d. Ogładałem nawet CLA45s jako alternatywę ale to nie ta klasa drogie kompaktowe pudełko wycenione 100tyś za wysoko.

Opublikowano

tak będzie:


g20 look into new m3 ** CHECK!!! ***

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Moderatorzy
Opublikowano
Mildhybrid mg mnie nie jest przeszkodą w tuningu robią programy do takich wersji musze poczytać jak z bootmod bo bardzo lubię tą platformę. M3 trzeba zobaczyć na żywo ale póki co za wiele rzeczy mi w nim nie pasuje. Koła 19 na balonie przód, 20 na naleśniku tył, zderzak przód bez bocznych wlotów jak w g20 bez m pakietu, dokładnki na zderzakach na dole czarne i grube rodem z maxtona no i standard w m3 z przodu prześwit na pięść a z tyłu praktycznie brak wygląda jak załadowana ziemniakami :mad2:

Wg mnie auto za 0.5mln powinno robić wow a wizualnie jest słabo przynajmniej nie mój gust za tyle można kupić panamerę 4. Świetne w tym całym bałaganie jest to, że M3 wygląda wreszcie inaczej niż zwykłe 3er czy 4er to duzy plus. Co prawda od dawna m3 dostają przód z coupe ale róznice były male i moje F80 wygląda jak F30. Patrząc po X3m na pewno w m3 i m4 osiągi będą świetne. W serii jest średnio na poziomie F80 comp ale stage 2 będzie w okolicy 0-100 3s 100-200 6.5s więc poniżej 10s 0-200 i okolice 10,5s 1/4 mili to już mega czasy.

M340i ma dobry stosunek ceny do produktu zwłaszcza z dobrym rabatem muinus że wygląda jak połowę tańsze 318d. Ogładałem nawet CLA45s jako alternatywę ale to nie ta klasa drogie kompaktowe pudełko wycenione 100tyś za wysoko.

 

Mały nie chodzi o MH tylko o zablokowany sterownik którego jeszcze nikt nie złamał - także żadne bootmode ani mgflashery w tej chwili nie pomogą. Oczywiście to kwestia czasu.

Opublikowano

Nie wiem jak to wygląda cenowo ale może alternatywą jest alpina B3 - przynajmniej przód nie budzi takich kontrowersji.

Z zewnątrz, niestety, prawie jak cywilne wersje G20, za to pod maską S58 z x3m. No i pewnie wkrótce będą dostępne z carbonowym dachem, jak każde G20/G22 - znaczki M się opatrzyły:


https://www.bimmertoday.de/2021/01/27/m-carbon-dach-neue-option-fur-bmw-3er-g20-und-4er-g22/

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/bmw-alpina-b3-nordschleife-supertest/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko kwestia budżetu, inaczej każdy miałby w garażu przynajmniej 1xm
male-bmw-2.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

W g20 alpina jest piękna bo zrobiona na m-pakiecie. Wykończenie wnętrza niszczy system, zobaczcie na obszycia tych plastików wokół foteli :shock: nie ma też tych dziwnych przycisków + - których się tak długo trzymali tylko zmienione łopatki (widać na zdjęciu wnętrza tej czerwonej z mobile).


093OwZd.jpg


Zdjęcie należy do użytkownika insta @e31dream


Podaż raczej znikoma:


https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=312475480&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

Opublikowano

Alpina to Alpina

jak się uda to jako następne auto będzie Alpina. Choruje na to auto jak je zobaczyłem szczególnie w tym brązie i butelkowej zielonym.

Alpina to nie tylko wygląd i wnętrze. Ale też zmiany w techniczne. Jedyny mały minus to koszty serwisu - są dużo większe niż w BMW

Opublikowano
I przy zakupie rabatowanie znacząco niższe :8)

nie zupełnie - miałem propozycje na B5 na wiosnę. Cena była uczciwa. Sama cena zakupu nie jest jakaś przerażająca - ale koszty serwisu już tak. Ale chodzi za mną to auto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.