Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam zamiar zmienić samochód na koniec roku na coś mocnego jako że mam f36 i długo szukam o jedynie wychodzi że M4 ale nudzi mnie ten środek już.

Patrząc na g20 trochę coś innego ale nie w tym rzeczy czy g20 340i może być alternatywą do obecnej M3 M4 bo jak patrzę na osiągi daje mocno radę.Ile może kosztować 340i g20?








  • Odpowiedzi 189
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
g20 m40i po doposazeniu oraz rabacie powinno kosztowac miedzy 280 a 350k w zaleznosci od wybranego wyposazenia. Czy daje rade? Na pewno nie jest duzo gorzej od m2 competition:
i pamietaj masz naped na 4 kola a to w naszym klimacie da duzo efektywniejsze wykorzystanie mocy przez wiekszosc dni w roku. Jezdzilem m2 i na mokrym wyglada to slabo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
G20 też dużo nowsza konstrukcja...
Benzyna zamiast krwi...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Porównywanie cywilnego modelu do M trochę mija się z celem.

M to zupełnie inne auta, zupełnie inne zawieszenia inne wrażenia z jazdy. Przeczytaj zagraniczne fora.

Opublikowano
No właśnie o to chciałem zapytać czy można wogole porównać te samochody a czy nie jest tak że jak się nie jeździ na torze to lepiej kupić cywilne bo M to czasem za dużo ?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Mi na przykład nie przeszkadza zawieszenie taczki od poniedziałku do piątku, ale np. mojemu tacie już tak i nie mogłoby to być dla niego auto na co dzień.

M2 nie jeździłem więc nie powiem.

M nie służy raczej do stania w korku tylko do nabijania km w weekend po krętych drogach lub na tor wyskoczyć.

Wg mnie szukasz 340i, ale wsiądź do każdego z 3 wozów i sam wybierz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja jezdzilem m2 I jak tylko troche popada deszcz to przy mocniejszym w ciskaniu to glownie walka z trakcja co przy naszym klimacie nie jest bez znaczenia. Smiem twierdzic ze m40i na codzien bedzie szybsze albo po czekac do przyszlego roku I brac nowe m3 ktore ma juz miec xdrive.
Opublikowano
Większej bzdury dawno nie słyszałem....nie mieszkamy na wyspach.....apropo M3 w xdrive ...nie może być nic gorszego jak M z napędem na cztery koła, właśnie w M chodzi o frajdę z jazdy i tylni napęd który jest po prostu jakby wpisany w to auto...
Opublikowano
ale w nowym bmw napęd x-drive działa inaczej da sie go zupełnie wyłączyć nie jak w poprzednich generacjach z tego co ludzie mówią nie wiem jak jest nie jezdziłem
  • Moderatorzy
Opublikowano

marko0424 ale to nie są bzdury. Seryjne auta są już na tyle mocne że RWD traci sens. Co z tego że masz 1000 KM pod maską jak przyspieszasz tak samo, albo nawet wolniej od auta które ma 500 KM. Chyba że mówimy o prędkościach 200 +

RWD wyginą prędzej czy później jak manuale.

Opublikowano
marko0424 ale to nie są bzdury. Seryjne auta są już na tyle mocne że RWD traci sens. Co z tego że masz 1000 KM pod maską jak przyspieszasz tak samo, albo nawet wolniej od auta które ma 500 KM. Chyba że mówimy o prędkościach 200 +

RWD wyginą prędzej czy później jak manuale.


Miałem na myśli pogodę....u nas nie leje non stop co do napędu to się zgadza że naped na wszystkie koła ma przewagę, ale sorry qatro to tylko w Audi ktory bije na łeb na szyję pod tym względem BMW bez dwóch zdań....w BMW tylko tył już pisałem to auto ma wpisane w rodowód taki napęd ,naped na 4 to bardziej trend w jakim idą producenci ,taka moda jak na suwy, ludzie kupują suwa bo jest ładny duży napęd na cztery koła, a mieszkają w mieście na płaszczyźnie i auto nie widzi rok cały górki nie mówiąc o górach..takie moje skromne zdanie....chodzi o fan z jazdy, ulica to nie tor formuły 1 żeby urwać każdą dziesiąta część sekundy, ale oczywiście zgadzam się ze takie auto jest szybsze ...każdy lubi co innego.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Na mokrym to już w ogóle nie ma o czym mówić...

Tak mniej więcej wygląda przyspieszenie na suchym równym asfalcie


Gdyby nie 4x4 w f90 to byłby fajny chłopiec do bicia czy to przez audi czy przez merca.

Opublikowano
ale sorry qatro to tylko w Audi ktory bije na łeb na szyję pod tym względem BMW bez dwóch zdań....w BMW tylko tył już pisałem to auto ma wpisane w rodowód taki napęd.

 

Jakiś dowód na poparcie tej finezyjnie wywiedzionej tezy?

Bo z tego co wiem, to klasyczny torsen odszedł/odchodzi w niebyt.

Za drogo.


https://antyweb.pl/quattro-z-technologia-ultra/

Opublikowano
Na mokrym to już w ogóle nie ma o czym mówić...

Tak mniej więcej wygląda przyspieszenie na suchym równym asfalcie


Gdyby nie 4x4 w f90 to byłby fajny chłopiec do bicia czy to przez audi czy przez merca.

 


Ten film co przesłałeś z jakiego samochodu jest dlaczego on nie trzyma tak trakcji przy takiej prędkości ?



Ostatnio ktoś tutaj dodał zdjęcie c63 AMG które ma właśnie z tym mega problem bo cała moc jest na tył dlatego lepiej sir sprawdza ,c43 AMG ostatnio był temat

Opublikowano
ale sorry qatro to tylko w Audi ktory bije na łeb na szyję pod tym względem BMW bez dwóch zdań....w BMW tylko tył już pisałem to auto ma wpisane w rodowód taki napęd.

 

Jakiś dowód na poparcie tej finezyjnie wywiedzionej tezy?

Bo z tego co wiem, to klasyczny torsen odszedł/odchodzi w niebyt.

Za drogo.


https://antyweb.pl/quattro-z-technologia-ultra/

 

Fajny artykuł który tylko potwierdza to oczym pisałem


Audi rządzi w tym temacie...


Proszę bardzo...



  • Moderatorzy
Opublikowano

Ten film co przesłałeś z jakiego samochodu jest dlaczego on nie trzyma tak trakcji przy takiej prędkości ?

M6. Myślę, że z powodu mocy i rwd właśnie :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę, ze uderzyłem. Stół. Odnośnie deszczowych dni w Polsce ciekawa lektura https://pogoda.wp.pl/kat,1034985,title,Smiejesz-sie-z-brytyjskiej-pogody-W-Polsce-jest-duzo-gorzej,wid,15968945,wiadomosc


Teraz rozpisze się nieco więcej na temat moich doświadczeń. W swoim życiu przerobiłem już około 20 samochodow. Samochodem jeżdżę praktycznie codziennie i tak ze 15 lat temu kiedy były wolnossaki napęd na jedna oske dawał radę moce były mniejsze a moce poprzez brak turbiny były rozwijane bardziej liniowo. Po czym pojawiły się turbiny, moce wzrosły i niestety oska przestaje być wydajna. Nawet 2 litrowy około 200 km diesel potrafi mieć kłopoty jak tylko popada troszkę deszczu. Problem jest nie tylko podczas ruszania ale często nawet przy jeździe 50-80 km na godzinę i wciśnięciu mocniejszym gazu. Sytuacja wyglada wtedy tak. Mamy sporo koni za które zapłaciliśmy ale nie możemy z nich korzystać ponieważ dławi je trakcja. Wracając do m2 którym miałem okazje jeździć kilka tygodni. Wspaniały fun car, szczególnie na tor, ale poranki lub w deszczowe dni ten samochód stawał bokiem po wciśnięciu mocniejszym gazu nawet przy 100 km/h. Znów ta sama sytuacja. Mam moc, chce emocji ale niestety czuć ze tył lekko wyjeżdża i kaganiec zaczyna dławić auto. Napęd awd to postęp, jak wszedł do rajdów to zainkasował konkurencje także jak ktoś chce jeździć szybko, w pełni wykorzystywać moc to dla mnie must have. W jeździe na codzień potrzebujemy przyspieszenia a nie zamiatania tyłkiem na placu pod biedronka. Ps. Jak komuś się nie chce czytać artukulumto w Polsce prawie połowa roku to dni deszczowe. Podsumowując tak rwę ok ale nie w naszym klimacie.

Opublikowano
Ja tam wolę rwd . po to jest stworzone bmw :) , a nie jakaś tam nuda 4x4 :D
Opublikowano
A najlepsze jest to że tym 4x4 w BMW jak się mampoeyzej 300 koni i tak idzie polatać bokiem jak się wszystko powylacza a w tym nowych G podobno już calkiem.Chyba faktycznie ten temat jest jak z manualne znajdą się jeszcze tacy co uważane że jest lepszy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie xdrive BMW jest tak zaprojektowany ze bokiem tez da polatać. Jest nawet test na necie pertyna albo Marek drives gdzie x3 albo x4 lata bokiem na pluciemposlizgowej. nie mówiąc już o nowych m5 m3 gdzie napęd rwd mozna włączyć jednym przyciskiem. Dla mnie bajka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

o tutaj np


A do driftu w zupełności wystarcza 20d i nawet seria 5 można spokojnie driftowac jak się potrafi. Tutaj dowód

mniej więcej od 3,5minuty.
Opublikowano
ale sorry qatro to tylko w Audi ktory bije na łeb na szyję pod tym względem BMW bez dwóch zdań....w BMW tylko tył już pisałem to auto ma wpisane w rodowód taki napęd.

 

Jakiś dowód na poparcie tej finezyjnie wywiedzionej tezy?

Bo z tego co wiem, to klasyczny torsen odszedł/odchodzi w niebyt.

Za drogo.


https://antyweb.pl/quattro-z-technologia-ultra/

 

Fajny artykuł który tylko potwierdza to oczym pisałem


Audi rządzi w tym temacie...


Proszę bardzo...



 

Kiedyś tak mówili o subaru, teraz o audi... powiedz mi tylko, jaki promil ludzi to wykorzysta, czy w ogóle zauważy.... Jeździłem z quattro i prawda jest taka, że tam wyraźnie było czuć, że w ostrym zakręcie auto było lekko podsterowne, gdzie w F30 czuję lekką nadsterowność...


Ostatnio uświadomiłem kilka osób u mnie w firmie, że jak wybrali BMW X3 z sDrive to maja napęd na tył... po zimie ich uświadomiłem... sami nic nie zauważyli.... o i tak to jest... więc proponuję nie wychwalać tak napędu Quattro, szczególnie, że jest różny w różnych generacjach oraz modelach.... Ważniejsze jest mieć dobre zimówki, bo najlepsze quattro na słabych oponach polegnie z xDrive na dobrych zimówkach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.