Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wczoraj podczas trasy wyprzedziłem i po zjechaniu na swój Pas od razu się zatrzymałem czując nierówną pracę silnika. Po otworzeniu maski nic specjalnego poza olejem wyrzuconym spod górnej osłony. Zawróciłem do domu, od razu zabrałem się za rozbieranie. Ledwo udało mi się wyciągnąć 5 cewke była cała stopiona itd świeca leżała już oparta na bok.. po wyjęciu nie idzie jej za cholerę wkręcić. Elektroda zaklepana a na tłoku żadnego śladu uderzenia. Gwint łapie ale kręcić mozna 3 dni i końca nie ma. sprawdziłem wszystkie i w trzech ogółem uszczelka puszczała olej na świece. Reszta świec dokręcana mam wrażenie przez kilka osób (różne siły).


Obstawiam że poprzedni właściciel się popisał, aczkolwiek nie mam sensownego pomysłu dlaczego tak się stało, ani nie szarpnęło jak by rozrząd przeskoczył, ani żadnego stuku itd.

Sklepana świeca


GaB8Pn.jpg


Pozdrawiam!

Opublikowano
Próbowałem z inną świecą z dobrym gwintem, wkręca się trochę i kręci w nieskończoność. Masz jakiś pomysł DLACZEGO tak się mogło stać? Nie wiem czy jest sens rozbierać dalej silnik czy wrzucić drugiego. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po prostu była niedokręcona. Elektroda jest zgięta bo świeca uderzała nią w głowicę jak silnik pracował.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

dlaczego tak sie stalo to ciezko powiedziec, moze zmeczenie materiału i tyle moze juz była niedokrecona i ktos o tym wiedzial przed sprzedażą, akurat wyrwało teraz swiece i tyle. bedziesz musial teraz poprawic gwint w głowicy aby moc wkrecic swiece.


mi raz z m54b22 jak mialem zabite katalizatory to swiece niszczylo, robily sie luzne nieszczelne i spaliny wywalalo.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Opcja nie dokręcenia jest możliwa, jak pisałem każda świeca wkręcona była z inną siłą. Sosna opcja z katem odpada już go nie ma ;)


Gwintowanie na złożonym silniku raczej sobie odpuszczę, aby do cylindra nie wpadły opiłki czy jakie macie zdanie?


Pozdrawiam

Opublikowano
Chyba powiększa się otwór i wkręca redukcję i silnik jak nowy, udaj się do fachowca co to robi. Chyba można też kupić zestawy do tej naprawy. Nie ma tragedii, mój mechanik robił już takie manewry, ale nie interesowałem się szczegółami, bo jeżdżę dieslami.
Opublikowano
Dzisiaj czekam na wizytę zaprzyjaźnionego fachowca od wyciągania wtrysków i świec. Ciekawy jestem sam jaki patent zostanie zastosowany.
Opublikowano
Tuleja wstawiona, wszystko gra i nie dmucha. Pojawił się problem w postaci odcinki na poziomie 5200 obr/min. Muszę Z tym powalczyć..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.