Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem chce kupić pod koniec roku samochod max do 280 tyś coś mocnego rozważam Bmw M4 ale aktualnie mam bmw 4GC wiec najlepiej było by coś innego no i M4 ma bardzo średni głos wydechu a to jest numer 1 dla mnie a potem osiągi.


Dźwiek, która do mnie przemawia do RS6 C63 Amg to jest to:)


ale w sumie nie o to pytam bo na te samochodu mnie nie stać w bmw M5 jest silnik 4.4 to jest ten słynny awaryjny jak sie nie myle czy w M6 jest ten sam?


Czy budżet pozwoli na zakup M6 ? co można powiedzieć o tym samochodzie ? czy lepiej zakupić M4

oczywiście mam na myśli używane. Czy warto rozejrzeć się za czymś innym może jakieś pomysły?

  • Moderatorzy
Opublikowano
w bmw M5 jest silnik 4.4 to jest ten słynny awaryjny jak sie nie myle czy w M6 jest ten sam?

W m6 jest ten sam awaryjny silnik.

Czy budżet pozwoli na zakup M6 ? co można powiedzieć o tym samochodzie ? czy lepiej zakupić M4

Najpierw piszesz że dźwięk najważniejszy i że m4 ma słaby a teraz zastanawiasz się nad M4 :roll:

M6 to szybkie i komfortowe auto klasy GT. Sprawdź ogłoszenia i będziesz wiedział czy budżet pozwoli.

Opublikowano

No bo na samochód który mi sie marzy i ma dźwięk budżet nie pozwala bo rs6 i amg jest droższy wiec z braku laku pozostaje tylko M4 bo M6 i M5 ma awaryjny silnik.


Wiem ze na otomoto itp są samochody ale jak się człowiek zagłebi wiekszość jest coś pokombinowa wiec wole zapytać tutaj czy ma sens w tej kwocie w ogóle oczym takim myśleć zeby miało ręce i nogi

Opublikowano

:D myślałem że któryś z samochód ma to wszystko ;p



Ps: dlaczego c43 na OtoMoto jest praktycznie droższy niż c63 chodzi faktycznie o to że c63 nie trzyma aż tak trakcji i może być tego powód ,? Pytam bo wiem że miałeś wcześniej c63.



Kiedyś myślałem że z tym budżetem idzie zaszaleć ale jednak się myliłem

Opublikowano

Widziałem właśnie twój film na YouTube jak oglodalem ludzie strasznie nażekaja na trakcie w c63



Nie mówię o nowych ale używanych c63 na allegro w tej kwocie trochę się znajdzie a c43 praktycznie żadnego.




Miałem Mustanga nowego 2018 totalne dziadostwo

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
tomasz...rozwiń może temat Mustanga, z pewnością wielu będzie zainteresowanych dlaczego to takie dziadostwo.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Kuzyn ma Mustanga 2018 r., wykonanie wnętrza to widać, że to Ford a nie Audi, BMW czy Merc i Lexus.

Nie powiem jak jeździ, bo nie jeździłem.

Opublikowano
Gdybym szukał pięknego wnętrza to z pewnością bym o Mustangu nawet nie wspomniał. Tego auta nie kupuje się by upajać się detalami wykończenia deski rozdzielczej. Mustang V8 kosztuje tyle co 420d z paroma dodatkami.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
To i tak za dużo za ten samochód te auto nie jeździ po prostu taczka z dużym silnikiem.Wisienka na torcie jest ta skrzynia nie wierzę że wytrzyma 100 tys potrafi w czasie spokojnej jazdy 60km/h bez powodu zmienić z 4 na 6 potem na 3 auto całe skacze totalnie niedopracowanie.Bylem tak podjarany tym Mustangiem z wyglądu 9/10 super ale jazda i środek tragedia.Myslalem że zemną jest coś nie tak dlatego o jeździłem wszystkich znajomych laików tych którzy się znają stary młodych itp każdy był rozczarowany że spodziewali się więcej gdzie ten banan gdzie ta moc no i przede wszystkim dzieje V8 ? Ludzie moje 428i z wydechem mg Motorsport lepiej brzmi. Brat ma passata r36 to dźwięk Mustanga się nie umywa.Bardo bardzo słabo.Szkoda bo był to mój pewniak zresztą widać jakie ceny są mustang przed liftem na OtoMoto śmieszne z dupy za przeproszeniem ta cena sie nie wzięła .
Opublikowano
Właśnie taki mam zamiar ;) a jak to mnie nie usatysfakcjonuje (co wątpię ) pierdziele motoryzację :D i zajmne się rodziną :D
Opublikowano
M4 z Akrapem daje radę. Do tego stopnia, że jeszcze nie widać co jedzie ale już słychać. Chciałbym sprawdzić takiego zrobionego na 500+. Powinien całkiem przyjemnie się odpychać. Ciekawe czy powyżej 200 nadal fajnie przyspiesza. Jak ktoś na Śląsku dysponuje czymś takim, to chętnie się spotkam.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
M4 zrobione na 550-580 KM jeżdżą w granicy 6.5-7.1 s 100-200 i podobnie 200-250 więc całkiem nieźle. Powyżej 250 już dość słabo.
Opublikowano
Dlatego właśnie chciałbym zobaczyć jak to jedzie w porównaniu do fabrycznego 911 Turbo S 991.2

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Patrząc na dane z zeperfs to m4 nawet po modach nie ma żadnych szans.

100-300 ~ 35 s vs 27 s


Bardziej m5/m6 będzie odpowiednim przeciwnikiem :wink:

Opublikowano
M6 mnie nie ujęła prowadzeniem. Jakaś taka bardzo "cyfrowa" i średni przekaz tego, co robią koła. Masa też nie przemawia za tym autem. Tu naprawdę BMW się nie postarało. Nowe M5 to bardzo interesująca propozycja ale jest tak nafaszerowane wspomagaczami i innymi bzdurnymi systemami, że mnie trochę odrzuca. Osiągi i użyteczność tak, reszta średnio. Poza tym myślę, że jeszcze nie wyszły wszystkie choroby wieku dziecięcego. M4 jest fajnym autkiem bo jest jeszcze bardzo "klasyczne". Można mieć manualną skrzynię, tylna kanapa jest całkiem znośna, bagażnik też do zaakceptowania. Ja rozważam te samochody jako użytkowe a nie zabawki na weekend czy tor.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Myślałem, że szukasz przeciwnika dla swojej 911 i patrzysz na cyferki :)

M4 czy M6 całkiem inne auta, więc zależy kto czego szuka.

Opublikowano
Szukam czegoś z przyzwoitymi osiągami na zastępstwo dla 650i. Czyli samochód użyteczny, z bagażnikiem powyżej 400 litrów, możliwością przewozu nart w środku, jak najbardziej klasyczny i bez udziwnień. M4 zdaje się bardzo dobrze wpisywać w te kryteria bo ma normalne zegary, normalny "ręczny", manualną skrzynię, niezły bagażnik, użyteczną tylną kanapę. Do tego wychodzi, że Competition z ceramiką i dodatkami, które mi odpowiadają można mieć za mniej niż 400 tys.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.