Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
@hihat ja nie zauwazylam,ale ja sie znam jak kura na pieprzu...w kazdym badz razie wal tak czy siak do wymiany bo skrzywiony i robia sie jakies luzy i do tego opilki dostaja sie do filtra oleju.Na ten moment samichod pojechal do goscia od ktorego byl kupiony silnik i bedzie go skladal bo co i rusz przywiozil czesci z mojego starego silnika a to kawalrk drogi.Nawet nie wiecie jak zaluje ze kupilam ten samochod :( bylo jezdzic moja stara polowka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skąd takie cuda dzieją się w tak młodych i o niskim przebiegu autach?

Ku przestrodze przesyłam zdjęcia oryginalnego filtra oleju w n43 po 12 tys. km i 24 miesiącach (wg bmw interwał wymiany to 25 tys. km/2 lata), oryginalny olej wyglądał gorzej niż w moim 16-letnim kopciuchu po podobnym przebiegu, dla przykładu w m52tub28 o przebiegu 360 tys. km i po 11 tys. ma kolor zbliżony do nowego oleju a nie smoły. Auto ze zdjęć ma 10 lat i 203 tys. km prawdziwego przebiegu.

IMG-20190814-WA0002.jpg

IMG-20190814-WA0005.jpg

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,


Chciałbym trochę odświeżyć temat. Mam również problem z zapalaniem się czerwonej kontrolki oleju. Po dłuższej jeździe i dojechaniu np. do skrzyżowania wyskakuje zaraz błąd. Na niedogrzanym silniku (krótkich odcinkach miejskich) w ogóle to nie wychodzi. Silnik cały czas pracuje równo i nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Czytam na forum, że w wielu przypadkach jest to zawór hydrauliczny. Byłem ze swoim autem u mechanika, podpiął komputer, zagrzał silnik i sprawdzał ciśnienie na wtryskiwaczach. Po wygaszeniu silnika ciśnienie spadało do 0. Mechanik twierdzi, że do wymiany są wszystkie wtryskiwacze (nieszczelność) i że to nagminne w tych silnikach. Czy ktoś już miał taki problem i może to potwierdzić? Nie wiem, czy inwestować we wtryski, czy zacząć od zaworu.


Nadmienię, że mam E87 118 2.0 143PS N43.


Z góry dziękuję za informacje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciśnienie na wtryskach? A to ciekawe..każdy ma czujnik? :roll: nie wiem co on sprawdzał więc trudno powiedzieć czy trafnie zakwalifikował wtryskiwacze do wymiany. Fakt to bolączka tego silnika, ale nie ma związku z kontrolką ciśnienia oleju. Lepiej jakby skupił się na analizie wskazań czujnika ciśnienia oleju i wyciągnął wnioski. Kiedy wymieniany był filtr oleju? Warto do niego zajrzeć (zdjęcia wyżej), ale z reguły przyczyną jest zawór hydrauliczny.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzić poziom oleju też nie zaszkodzi i kiedy wymieniany . A po co się mechanik za wtryski bierze to nie wiadomo bo nie takie było zlecenie pracy .
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Wymienial ktos z Was ten zawór hydrauliczny ? dużo problemów przy ściągnięciu alternatora ? bo be tego raczej się tam nie dostane
  • 1 rok później...
Opublikowano
Miałem taki problem i wymieniłem filtr na orginał i olej 5w30 Orginał i problem minoł a na komputerze pokazywało wysokie ciśnienie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.