Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hey

Z 2 miesiące temu miałem taki problem, że kręciło mi wentylator na zimnym. Oddałem do mechanika i wina była po stronie zabrudzonego czujnika.

Problem najwidoczniej znów wrócił, zaczyna mi kręcić wentylator już po odpaleniu auta (bmw 118d 143KM). Chciałbym się zapytać gdzie dokładnie znajdę ten czujnik? Chciałbym go przeczyścić ale nie mam pojęcia gdzie jest jego lokalizacja.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez klimatyzacji też tak jest?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Bez klimatyzacji też tak jest?

 

Też.


Jak dziś wróciłem nim z pracy 5km to zaczął wyć ten wiatrak przy parkowaniu.


Dzięki jarcio za link, jutro sprobuje sprawdzic ten czujnik i wyczyscic. Ogólnie nic mi sie w panelu co do temperatury nie pojawia, ale odkad zaczal wyc ten wiatrak to pierwszy bieg czasem zamula.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź temperaturę w teście 7.0 na zimnym silniku, prawdopodobnie należy go wymienić, to dość powszechna usterka w tym silniku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
U mnie też przy takich objawach padł czujnik temperatury. Zlokalizowany on jest z przodu bloku silnika (czyli od zderzaka). Dostęp nie jest super idealny ale też nie ma tragedii:) Dokładną lokalizację znalazłem tutaj na forum albo na realOEM po części.
Opublikowano
Sprawdź temperaturę w teście 7.0 na zimnym silniku, prawdopodobnie należy go wymienić, to dość powszechna usterka w tym silniku.

 

-10 na zimnym przy temp zewn 16st (po 5 godzinach od ostatniego użycia autka - było wtedy 70). Zauważyłem, że tuż po rozrzuchu skoczyło do 50-70 - w tych okolicach temp skakała jak szalona:)

 

U mnie też przy takich objawach padł czujnik temperatury. Zlokalizowany on jest z przodu bloku silnika (czyli od zderzaka). Dostęp nie jest super idealny ale też nie ma tragedii:) Dokładną lokalizację znalazłem tutaj na forum albo na realOEM po części.

 

Wiem, że teraz zadam glupie pytanie, ale gdzie dokładnie? Chcę mieć już dokładną pewność, nie znam się na mechanice niestety za bardzo, ale chciałbym to sam ogarnąć a tych czujników jest tam sporo i nie chcę czegoś ruszyć: http://prntscr.com/ndvtug

Opublikowano

Kolega powyżej podesłał Ci lokalizację czujnika na bloku silnika:

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UB32-EUR-06-2008-E81-BMW-118d&diagId=11_4077#13627797957


Musisz zdjąć plastikową pokrywę ze znaczkiem BMW. Aby ją zdjąć ciągniesz do góry i wysuwasz w stronę zderzaka. Czujnik będziesz miał lekko po prawej od znaczka BMW który był na plastikowej osłonie.


Kup sobie czujnik na allegro albo w jakimś sklepie. Odszukasz go po tym numerze: 13627797957


Tu masz filmik:



PZDR

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.