Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, przedstawiam kolejny egzemplarz (już chyba ostatni) którym jestem zainteresowany. Ogłoszenia nie ma ponieważ jest to prywatna oferta. Może ktoś będzie miał jakieś istotne informacje na temat tego egzemplarza. Dodam że samochód posiada jednego właściciela w PL od 2012 roku zakupiony został w ramach bmw premium selection. Deklarowany przebieg wynosi 150 tyś km.



Type Code US31

E Series E91 (MUE)

Series 3

Type TOUR

Model 318I UL (EUR)

Steering LL

Doors 5

Engine N43

Displacement 2.00

Power 105

Drive HECK

Transmission AUT

Colour SPACEGRAU METALLIC (A52)

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Prod Date 2011-04-19


Vehicle options

L801A National version Germany

P7HEA Connectivity Pack

P7R7A Innovation package

P7RSA Package Comfort

S161A Emissions standard EU5

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S1CDA Brake Energy Regeneration

S205A Automatic transmission

S216A Hydro steering-servotronic

S230A Extra package, EU-specific

S249A Multifunction f steering wheel

S255A Sports leather steering wheel

S258A Tire with run-flat functionality

S313A Fold-in outside mirror

S321A Label

S322A Comfort access

S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish

S402A Electric panoramic roof

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automatic-dip

S441A Smoker package

S493A Storage compartment package

S494A Seat heating driver/passenger

S4AEA Armrest front, retractable

S4B9A Interior strips, alu, satin-polished

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S524A Headlight control

S534A Automatic air conditioning

S540A Cruise control

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S563A Light package

S5ACA High-beam assistant

S609A Navigation system Professional

S612A BMW Assist

S614A Internet, preparations

S615A Expanded BMW Online Information

S616A BMW Online

S620A Voice control

S633A Preparation, mobile phone, Business

S698A Area-Code 2 for DVD

S6AAA BMW TeleServices

S6ABA Control for Teleservices

S6FLA USB/Audio interface

S6NFA Music interface for Smartphone

S6VCA Control for Combox

S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth

S851A Language version German

S879A On-board vehicle literature German

S8SCA Telematics access request,country-spec.

S8SPA Control unit CO2

S8TLA Dummy-SALAPA

S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu

S931A Winter instead of summer tires ex-fact.

Edytowane przez ukanio
  • Moderatorzy
Opublikowano

Trzeba to wyjaśnić:

05.10.2017 145.843 km 50031521 VCENTRUM

10.09.2015 98.508 km 28966 Bawaria Motors Gdansk, Gdansk

30.09.2014 83.997 km 28966 Bawaria Motors Gdynia, Gdynia

Opublikowano (edytowane)
Trzeba to wyjaśnić:

05.10.2017 145.843 km 50031521 VCENTRUM

10.09.2015 98.508 km 28966 Bawaria Motors Gdansk, Gdansk

30.09.2014 83.997 km 28966 Bawaria Motors Gdynia, Gdynia

dziękuję za info co masz na myśli mówiąc że trzeba to wyjaśnić? Oglądałem samochód i rozmawiałem z właścicielem, pojazd prezentuje się bardzo dobrze pokonuje bardzo mało kilometrów z racji tego że właściciel dużo przebywa za granicą. Ostatni zarejestrowany przebieg 05.10.2017 jest z tytułu serwisu olejowego i hamulcowego, sprzedający przedstawił fakturę. Ogólnie zużycie samochodu wskazuje na deklarowany przebieg, który dodatkowo podparty jest fakturami za serwis.

Edytowane przez ukanio
  • Moderatorzy
Opublikowano

No ok. jeśli można wierzyć,że w półtora roku zrobił kilka tysięcy. to czemu nie. Papierowo wygląda dziwnie ale takie rzeczy zdarzają się.

Jakieś szkody też były.

Opublikowano
No ok. jeśli można wierzyć,że w półtora roku zrobił kilka tysięcy. to czemu nie. Papierowo wygląda dziwnie ale takie rzeczy zdarzają się.

Jakieś szkody też były.

szkoda była w 2015 r. posiadam fakturę za naprawę z dn. 10.03.2015 r. oraz dokumentację zdjęciową. Samochód przez ostatni rok wg sprzedającego przejechał tylko 5tyś km.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Może kup raport u Dray-a
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrezygnowałeś (tak wnioskuję po ostatnim temacie) z r6 n53 a teraz wklejasz n43 :roll: ten silnik nie jest w niczym lepszy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Stety/niestety diesel, nawet na krótkie odcinki, ewentualnie 335i, jak już iść w koszty to przynajmniej żeby frajda była :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Stety/niestety diesel, nawet na krótkie odcinki, ewentualnie 335i, jak już iść w koszty to przynajmniej żeby frajda była :8)

Pod jakim względem diesel jest wg ciebie lepszy? Rozwiń swoją wypowiedź. Tu mam pewną benzynę z serwisem od początku do samego końca. Większość tych samochodów na ryku jest sprowadzona a ułamek procenta ma pewną historię i nie jest kręcona albo zrobiona z dwóch. Poza tym jednym z głównych moich kryteriów jest benzyna i na tym się skupiam.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Pod każdym. Awaryjności, prostoty w diagnozie i naprawie, osiągach, spalaniu, możliwości znacznej poprawy parametrów za śmieszne pieniądze. Dopiero w serii F benzyny stały się konkurencyjne.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie wnikając w odwieczną dyskusje benzyna czy diesel to akurat od tego egzemplarza każdy diesel w E90 jest lepszy, nawet N47.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pod jakim względem diesel jest wg ciebie lepszy? Rozwiń swoją wypowiedź. Tu mam pewną benzynę z serwisem od początku do samego końca. Większość tych samochodów na ryku jest sprowadzona a ułamek procenta ma pewną historię i nie jest kręcona albo zrobiona z dwóch. Poza tym jednym z głównych moich kryteriów jest benzyna i na tym się skupiam.

Jakie znaczenie ma, że masz pewną historię jak te silniki potrafiły być wymieniane przy przebiegu poniżej 100 tys. km? Jaki plus jest serwisowania auta do końca? Taki, że olej był wymieniany co 30 tys. km i więcej? To nie m52, które to wytrzyma bez problemu..Wracając do diesla, w porównaniu do benzynowych silników na bezpośrednim wtrysku jest łatwiejszy w eksploatacji, wymieniasz tylko rozrząd co ok 120-150 tys. km (w przypadku n47 a to koszt już spokojnie poniżej 4 tys.) a w przypadku m57n2 czy n57 powiedzmy co 150-200 tys. km, reszta to klasyczna eksploatacja a silniki są wszystkim znane, a przynajmniej powinny być. Jeżeli chodzi o n43/n53 to dla większości mechaników magia i zanim znajdą przyczynę problemu wymienią mnóstwo osprzętu, a z reguły problem jest z układem paliwowym, który wytrzymuje dwu-trzykrotnie mniejsze przebiegi niż w kopciuchach a dodatkowo często są problemy z ciśnieniem oleju, o nox-ie już nie będę wspominał, ponieważ niektórzy go wyrzucają i cieszą się z braku problemu przy wyższym spalaniu oraz kiedyś obudzą się z ręką wiadomo gdzie jak katalizator odmówi współpracy przez zawalenie siarką.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.