Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :)


Mam pytanie jak u was w f10 zachowuje się samochód przy jeździe na wprost- czy możecie puścić kierownice i jedzie jak po szynie kilka km, czy wykonujecie jakieś niewielkie korekcje co kilkadziesiąt/kilkaset metrów? Po skręcie kierownica odbija zawsze do neutrum czy np zostaje wychylona o około 10 stopni? Czy ustawienie geometrii w f10 jest problematyczne?

Opublikowano

Nikt nie chce się podzielić wrażeniami z jazdy, czy wszystkie f10 z forum stoją w ASO i czekają na chłodnice EGR? :p

(Sorry za post pod postem)

Opublikowano

Ja się podzielę. Chłodnicę mam wymienioną :wink:

Nie widziałem jeszcze auta, które utrzyma tor przez kilka kilometrów bez dotykania kierownicy wyłączając z tego Skodę z asystentem pasa ruchu :wink: . Korekcji dokonujesz zawsze nawet jeśli o tym nie myślisz. W mojej F10 nie odczuwam problemu z utrzymaniem toru jazdy czy powrotem do jazdy na wprost po skręcie. Jedyne, co mi dokucza to trochę zbyt ciężko "chodząca" kierownica.

W naszych autach trzeba od czasu do czasu przesmarować kolumnę kierowniczą. Jest gdzieś o tym temat i procedura na newtis.info. Poszukaj.

Może to tylko to powoduje u Ciebie problemy.

Geometrię robiłem w firmie, która zajmuje się tylko tym. Nie było żadnych problemów. Auto po ustawianiu prowadzi się dobrze, opony zdzierają się równo. Chyba nie jest to aż taka filozofia jak niektórzy to tutaj opisują.

Opublikowano
Dziękuje za ospowiedź :) A czy przy wyłączonym silniku jest jakikolwiek luz na kierownicy przy ruchu w prawo lub w lewo? Czy od razu jest opór?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
F10 maja tendencje do sciagania w prawo. Przechodzilem przez to. Teraz jest duzo lepiej niz jakis czas temu. Ale nie ma opcji by jechala jak po szynach pare km. Jezeli chodzi o wspomaganie to poki co nie ma problemu. Na sport ciezko na comfort lekko. Nie tak lekko jak w audi na szczęście. F10 sa tez dosc podatne na pochylenie jezdni. Jak jest w lewo pochylona to ciagnie do lewej, jak w prawo to do prawej.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdze po robocie. Nie zwracalem uwagi.


Ruch jest minimalny, tyle co przekladnia moze zanim nie napotka oporu kol. Luzu nie ma wcale.

🙃🙃

Opublikowano
A przy energicznych ruchach kierownica słychać stukanie?? Oraz jak macie skręcone koła i puścicie kierownice to kierownica sama wraca do pozycji 0 czy zatrzymuje się chwile przed?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zadnego stukania, kierownica na zgaszonym porusza sie ciezko raptem kilka stopni i sprezynuje wracajac na pozycje zero. Przy skreconych kolach musi odbijac oczywiscie w ruchu jak stoisz to normalne ze nie odbija. Jedz gdzies na sprawdzenie drazkow wachaczy lozysk amorow, moze cos masz walniete. Tylko do kogos ogarnietego z bmw a nie staszka z łomem bo tak to luzow nie znajdzie. Napisz skad jestes

🙃🙃

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.