Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A widziałeś rowek w obudowie termostatu? Jakim cudem przy prawidłowym montażu ona miała by wyjść? Predzej węże pekną lub wywali zbiorniczek. Rowek plus uszczelka dociska obudowę do bloku na, równo. Obudowa skręconą na 4 śruby i nie ma bata by ona wyszła.


I skąd liście w kanałach wodnych?

 

"liść" to przenośnia umówiony znak-sygnał , może to być drobny żwir , gałąź np. to co poprzedni właściciel lub mechanik ma pod ręką . :wink:

Opublikowano

Witam

Wtrącę swoje trzy grosze miałem bardzo podobne objawy w moim M54B22 LPG także były problemy z przełączeniem na LPG (układ się zapowietrzał) wycieki z rozszczelnionej chłodnicy wyciek na kolanku przy reduktorze gazu wycieki na powrocie płynu do chłodnicy. Jedynie temperatura była w miarę w normie. Za wszystkie objawy odpowiedzialna była uszczelka pod głowicą. Po jej wymianie (aktualnie zrobiłem jakieś 4tys. km.) wszystkie te problemy ustały. W układzie nawet na rozgrzanym silniku ciśnienie nie jest wysokie stan płynu niezmienny wcześniej po odkręceniu korka płyn wyciekał sprawdź czy tak masz.

Auto teraz sprawuje się o niebo lepiej. Jak znajdę trochę wolnego czasu mam zamiar zrobić krótki instruktarz z mojej garażowej naprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.