Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, podrzucam jeszcze jeden, który mam zamiar obejrzeć:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-325i-prywatny-bezwypadkowy-lopatki-bixenon-navi-fotele-sport-zam-ID6AomQu.html#1353fcfae2


Znalazłem nawet krótki wątek na temat tego samochodu i po jego przeczytaniu zaczynam sie zastanawiać czy zakup diesla nie będzie lepszym rozwiązaniem, już sam nie wiem. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=343227


VIN WBAUT71070A373902

Type Code UT71

E Series E91 (MUE)

Series 3

Type TOUR

Model 325I UL (EUR)

Steering LL

Doors 5

Engine N53

Displacement 3.00

Power 160

Drive HECK

Transmission AUT

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Prod Date 2009-02-10

Vehicle options

P7RRA Dynamic Package

P7RSA Package Comfort

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S1CDA Brake Energy Regeneration

S205A Automatic transmission

S249A Multifunction f steering wheel

S2KUA BMW LA wheel, V-spoke 285

S2PAA Wheel bolt retainer

S2XAA Sport steering wheel with shift paddles

S313A Fold-in outside mirror

S321A Exterior parts in vehicle color

S386A Roof railing

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automatic-dip

S464A Ski bag

S481A Sports seat

S493A Storage compartment package

S494A Seat heating driver/passenger

S4AEA Armrest front, retractable

S4CGA Interior strips, "satin-silber" matt

S502A Headlight cleaning system

S507A Park Distance Control (PDC), rear

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S544A Cruise control with brake function

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S563A Light package

S5DCA Rear-seat headrests, folding

S609A Navigation system Professional

S620A Voice control

S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth

S698A Area-Code 2 for DVD

S6AAA BMW TeleServices

S6ABA Control for Teleservices

S6FLA USB/Audio interface

S704A M Sports suspension

S851A Language version German

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8SCA Telematics access request,country-spec.

S8SPA Control unit COP

Opublikowano

Nie spodziewałem się, że temat tego samochodu wróci. W każdym razie polecam Diesla :)

Tylko nie popełnij mojego błędu i kup z silnikiem 3.0

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-325i-prywatny-bezwypadkowy-lopatki-bixenon-navi-fotele-sport-zam-ID6AomQu.html#1353fcfae2

Witam, podrzucam jeszcze jeden, który mam zamiar obejrzeć.

 

Nie spodziewałem się, że temat tego samochodu wróci

Tomaszmc - Krzywy dziób tego auta wiele mówi... :mrgreen:


 

W każdym razie polecam Diesla :)

Tylko nie popełnij mojego błędu i kup z silnikiem 3.0

Masz rację.

Ale Ukanio nie daje sobie powiedzieć - na razie "wie lepiej' :cry2: - wyraźnie jest pod wpływem ekoterrorystów... :oops:

Jedni uczą się na błędach swoich (opcja droga). Inni uczą się na błędach innych (wychodzi taniej)...


BTW.

Tomaszmc dla Ciebie - jak masz 318d N47 143KM - polecam remap w porządnej firmie z hamownią na 180KM 410 Nm.

Polecam Goodhope w Dobrej Nadziei www_goodhope_pl

Nie zrobi Ci najmocniejszego softu w Europie, ale auto jest zdiagnozowane, wzięte są pod uwagę potrzeby i uwagi użytkownika.

I robi na miejscu, przy Tobie, na oprogramowaniu odczytanym z Twojego auta, a nie pozoruje wgrywając gotowca od kogoś.

A spalanie - jak jesteś normalny - nie wzrośnie Ci nawet o 0,1 l/100km.

Natomiast banan na buzi od tej pory zawsze...

Warto jechać nawet i 500 km w jedną stronę.

Dla niedowiarków ciekawostka - mój szwagier sprzedał niedawno kiedyś moją A4 1.9TDI 2003r quattro 130KM/170KM (zakupiona w salonie PL)

Na jednej turbinie, na jednym sprzęgle (w QUATTRO !) - 3oo tys. km na remapie od tej firmy...

A jeżdżona była często po męsku. Oj często...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Miczek.mk

Chip już zrobiony na 170 km i 370 nm w renomowanej firmie z Łodzi. Nadal szału nie robi, także przymierzam się powoli do wymiany wtrysków na piezo z 123d + ewentualnie większy intercooler, żeby dobić do tych 210 :)


Co do samochodu z aukcji powyżej to zapamiętałem po zdjęciu kolana z kierownicą :D

Jeżeli chce się kupić 3.0 polift (już nawet niezależnie od tego czy to benzyna czy diesel) to niestety trzeba mieć przygotowane z 50 tyś chyba, że trafi się wersja golas - tylko kto by chciał czymś takim jeździć. O pakiecie startowym nawet nie wspomnę. Mój aktualny samochód zjadł na starcie 5 tys pln a były to tylko części eksploatacyjne.

Także kolego Ukanio, pół roku temu byłem na Twoim miejscu i szczerzę Ci radzę - kup sobie starszy, zadbany egzemplarz 3.0d i dolicz do tego 10% na pakiet startowy a będziesz zadowolony i nic Cię nie zaskoczy.


Co do ekologii - w Niemczech powoli pojawiają się głosy, że zakazy wjazdu diesli nie przyniosły żadnych korzyści a wręcz przeciwnie powstały korki tam gdzie ich nie było i poziom super szkodliwych tlenków azotu wzrósł. A w Polsce nadal główkują nad problemem wycinanych filtrów dpf...


Diesla nie należy się bać tylko brać póki te samochody można kupić w niezajechanym stanie.


Pozdrawiam i życzę udanego zakupu

Opublikowano
Mam kilka aut w domu połowa to benzyny nie wiem jak to ma sie do szkodliwości,ale jak odpalam diesla i za nim stane to śmierdzi niemiłosiernie za benzyną nic nie czuć,wszystkie moje diesle mają dpf, mietek 3.0 ,boxer 3.0, master 2.3 nie są to stare auta,ale smród okropny
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam kilka aut w domu połowa to benzyny nie wiem jak to ma sie do szkodliwości,ale jak odpalam diesla i za nim stane to śmierdzi niemiłosiernie za benzyną nic nie czuć,wszystkie moje diesle mają dpf, mietek 3.0 ,boxer 3.0, master 2.3 nie są to stare auta,ale smród okropny

 

:oops:


W boxerach i masterach się nie będę udzielał.

Choć Iveco 3.0d 170KM jeździłem (jak przeprowadzałem się), ale to było 9 lat temu, ten dostawczak był wtedy prawie nowy, pamiętam jedynie, że jeździł zaskakująco ostro, ale jeśli chodzi o spaliny to nawet nie wiem czy miało dpf, czy nie... :|

Tym bardziej zapachu spalin to nie kojarzę.


Jeśli chodzi o diesla Mercedesa 3.0 V6 to w C-klasse 3.0 V6 Kombi (T204) Facelifting 300CDI BlueEFFICIENCY 231KM 4matic automat 7 biegów 2011rok wypowiem się tak:

Od 40.ooo km przebiegu z wydechu leciało górskie powietrze, w tej chwili to auto ma mój szwagier, a Twoja wypowiedź mnie tak zaskoczyła, że aż wczoraj sprawdziłem co się dzieje - ma w tej chwili niecałe 300.ooo km i nadal przy inhalacji z wydechu pachnie elegancko porządnym autem.

I na zimnym, i na ciepło...


Więc spytam delikatnie:

Może byśmy zajrzeli w VIN tego "mietka 3.0d"

Bo mam pewne obawy... :oops:

Co Ty na to :?:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Mój mietek to w221 nalatane 414000 bodajże,ale śmierdzi niezle :D najmniejszy przelot ma boxer 3,0 180kM 147000km i też wali wszystkie benzyny jakie mam są turbo i nie śmierdzi nic,może jestem przewrażliwiony :norty: ,osobiście wole diesla,bo benzyna tylko turbo lub duża pojemność minimum 3.0 poniżej szkoda wsiadać nie będzie banana :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.