Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z napięciem w bmw e90, przy odpalaniu jest 11.4 v najczesciej, była wymieniana klema, niestety bez skutku. Zdazy się ze czasem bedzie te 14.7v, ale to kilka razy muszę odpalić i zgasić samochod, żeby załapało, było również zaadaptowanie akumulatora, lecz dalej nic. Pierwszy raz to się stało, jak jechałam około 30km/h to sam sobie zgasł samochod i potem pokazywało jedynie rozładowany akumulator, czyli ucięło prąd, wtedy zakupiłam sobie taki miernik, na ktorym teraz sprawdzam napięcie i jak jest okej to dopiero jade. Już nie mam pojecia, co można jeszcze sprawdzic, bo nawet mechanicy już nie wiedzą o co chodzi. Dodam jeszcze, ze jest to 2007r, automat, jeśli ma cos z tym wgl wspolnego. :oops: A i zapomniałam dodac, ze alternator również był wyciągany, żeby go sprawdzic i jedynie były szczotki do wymiany, No ale niestety dalej nie to:(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tT nie wina szczotek tylko regulatora napięcia, trzeba wymienić na nowy. Miałem podobnie że czasami nie było ładowania po odpaleniu auta. Gdy alternator się rozgrzał po 5minutach wracało normalne ładowanie. Po rozebraniu regulatora napięcia szczotki były w połowie OK, wymieniłem cały nowy regulator i problem się rozwiązał. Na trop wpadłem w dziale o e60.
Opublikowano
tT nie wina szczotek tylko regulatora napięcia, trzeba wymienić na nowy. Miałem podobnie że czasami nie było ładowania po odpaleniu auta. Gdy alternator się rozgrzał po 5minutach wracało normalne ładowanie. Po rozebraniu regulatora napięcia szczotki były w połowie OK, wymieniłem cały nowy regulator i problem się rozwiązał. Na trop wpadłem w dziale o e60.

 


Tylko ze regulator napięcia tez był sprawdzany i był Ok..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób prosty test po nocy odpal zimne auto i sprawdzaj czy nie ma ładowania, jak ładowanie wróci po czasie 5-10min gdy silnik będzie chodził na wolnych obrotach to na 100% regulator.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do sprawdzenia jeszcze połączenie z alternatorem, ale wygląda na to, że ten kto sprawdzał altka nie miał pojęcia o tym co robi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Zrób prosty test po nocy odpal zimne auto i sprawdzaj czy nie ma ładowania, jak ładowanie wróci po czasie 5-10min gdy silnik będzie chodził na wolnych obrotach to na 100% regulator.

Robiłam tak, niestety dalej to samo

Opublikowano
Do sprawdzenia jeszcze połączenie z alternatorem, ale wygląda na to, że ten kto sprawdzał altka nie miał pojęcia o tym co robi.

 

A w jaki sposob??

Opublikowano
Odepnij wtyczkę z cienkim przewodem (BSD komunikacja auta z alternatorem, czujnikami oleju, klemą) i sprawdź ładowanie.

A to w takim razie, nawet jak go odlącze to i tak nic nie pomaga, robiłam już tak milion razy

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam


Podepnę się do tematu.


Moje autko to e90 silnik n52b25 218km rok produkcji wg VIN 2005-02-15


Mam mały problem z napięciem w samochodzie (dodam że akumulator jest nowy a klemy w stanie bdb)

Miernik pokazuje 13,7V (pod obciążeniem tj. xenon radio klima) bądź 13,8V (tylko xenon)


Obstwiam regulator napięcia ponieważ jest to część wymienna i nie widzę żadnych śladów demontażu od 14 lat.

Sprawa wydaję się być skomplikowana ponieważ na "sucho" nie jestem w stanie odczytać numerów tego regulatora napięcia (montowany jest od dołu silnika). Czy w jaki kolwiek sposób jestem w stanie stwierdzić jakiego regulatora poszukuję ?


Jedyne co udało mi się zerwać naklejkę z alternatora:

BOSCH 0124525083

E8 14V 82-155A

S:7542529


Tym sposobem na REALOEM odrzuciłem regulator valeo ale i tak mówi mi to niewiele:


3' E90 325i Elementy pojedyncze prądnicy

Wybierz inny samochód > Silnik- elektryka > Elementy pojedyncze prądnicy


12317540657

Regulator

BOSCH

From:01.12.2006To:-Weight:0.090 kg

Cena:$124.68


Supersedes:

12317542530(01.09.2004 — 05.12.2007),

wymieniany odwrotnie 12317541852(01.03.2004 — 24.08.2004),

wymieniany odwrotnie 12317536652(01.01.2004 — 22.01.2004)


Niestety znalazłem kilka typów regulatora napięcia BOSCH do BMW e90 325i 218hp '05r.

Czy istnieje możliwość zamówienia części bez uprzedniego demontażu ?

Jeżeli ktoś miałpodobny problem i jest w stanie pomóc będę wdzięczny.


Pozdrawiam, Dawid.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi po wpisaniu twojego modelu wyszło to

https://www.iparts.pl/auto-czesci/regulator-napiecia,bmw,3-touring-e91-2004-12-2012-12,325-i-218km,16-5430-18759-100351.html

Regulator napięcia BOSCH F 00M 346 089


Jeśli chodzi o napięcie jakie ma twój alternator......to ja w swojej E39 3.0d przez całe 7 lat miałem takie same co ty.....tak więc , twierdzie , że u ciebie jest wszystko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.