Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przepraszam. To jest aprobata bmw. Reszta tak jak pisalem wcześniej.
Opublikowano

Nie ma problemu... Kurde... Jeszcze zmierze te opony...

Nie ukrywam że mam nadzieje że masz rację w innym przypadku czekaja mnie niemałe wydatki :x

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam racje bo siedze w reduktorach od 7mu lat.
Opublikowano
Co polecasz w takim wypadku? Jakaś konkretna firma i model opony?

Tu masz opony rekomendowane przez BMW do E70/71

Dunlop SP Sport Maxx ROF

Dunlop SP Sport Maxx GT ROF

Pirelli P Zero r-f

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mechanizmy przekładniowe w zależności od modelu E70 są przystosowane do konkretnych rozmiarów kół. Jeśli sie tego nie stosuje to dyfry Wasze szybko się "skończą". Ja swoje dwa mechanizmy różnicowe właśnie tak wykończyłem (napęd stały 4x4). Teraz stosuję tylko średnice kół zalecane przez BMW.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam was . Autko e61 530xd Podpinam się pod temat . Kilka dni temu zmieniłem zimówki na nowe używane . Identyczny rozmiar ale inny producent . Nie wiem czy to jest problemem ale zaczęły się poszarpywania podczas jazdy aż do zatrzymania auta ( łącze to ze zmianą opon ) głównie na autostradzie aż wyskoczył błąd 55c3 . Opony nowe to contiwintercontakt 245/40 18 ( jak na tabliczce ) dwie przednie opony maja 6.5 a tylne obie 7mm wysokości bierznika . Rok produkcji ten sam . Sprawdzałem nastawnik reduktora i jest jak nowy a nie chce pchać się niepotrzebnie w remont reduktora. Mogą się robić takie heca po zmianie opon ??? Fakt stare Micheliny pilot alpin które zdjąłem miały taki znaczek jakby 4x . Taka jakby aprobata ze 4x4. Co wy na to ? Olej zmieniłem w reduktorze ( żadnych opiłków i syfu ) nie pomogło . Szarpania się zaczynaja przy wyższych prędkościach . Po miejscu jak jeżdżę to nie występuje
Opublikowano
No chyba sam dales sobie odpowiedz.
no nie do końca . Bo być może jest to czysty zbieg okoliczności . Zmiana opon i awaria reduktora . Nie zawahałbym się stwierdzić ze to wina opon , ale dlaczego awaria i błąd występują nie od razu jak jade a po ok godzinie czy dwóch ? W zakrętach nie swieci się DTC . Poprostu ja tego nie pojmuje . Mógłbyś mi to wyjaśnić ? Skoro obwody te same i rozmiar a nawet ciśnienie to problem jest w budowie opony?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wierze w takie awarie. To zrób inaczej, zaloz te z tylu na przód i zobacz jak jedzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.