Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się do wymiany skrzyni i konwertera. Mam dziwne objawy na wolnych obrotach słyszę takie jakby synchroniczne burczenie tzn.3 sekundy burczy i powoliu cichnie 3 sekundy cisza i znowu rośnie hałas burczenie na ok. 3 sekundy i tak cały czas. Podczas jazdy słychać to burczenie jak schodzi z obrotów. Jak się przyspiesza to również jest takie falujące burczenie. Odgłos podobny do pompy wspomagania pracującej na sucho. Może to jakieś łożysko w skrzyni? Jak puszczę gaz i spada poniżej ok.1800 obrotów to do 1500 obroty falują. Jak dam troszeczke nawet gazu to jest ok. Na tempomacie jak zapne to tez nie faluje. Trochę już wyjęło się skrzyń z aut jak pracowałem w firmie transportowej ale manualnych. To mój pierwszy automat. Mam drugą skrzynię konwerter olej i miske z filtrem. Teraz pytania:

1. Jak odkręcić konwerter od koła zamachowego? Od dołu mam zaślepkę gumową widzę zęby i nawet śruby jak obracam kołem ale nie widzę opcji żeby wsadzić tam klucz i to odkręcić. Czy może trzeba wykręcić rozrusznik? Rozrusznik mam od góry i małe szanse żebym tam wsadził rękę z kluczem. Może demontaż kolektora i kręcenie od góry?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To burczenie to może być wszystko, ale sprawdź może szczelność wydechu zanim skrzynię zwalisz.
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.