Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem na etapie zakupu m2, chciałbym się was zapytać na co zwracać uwagę i czy w przedziale cenowym

200-250 można znaleźć coś fajnego?

Aha i nie mówimy o Competition, bo to raczej 250++

Opublikowano

To pomogłeś... :?

Chyba rzeczą oczywistą jest aspekt cenowy, bo jeśli on nie miałby znaczenia, to mierzyłbym znacznie wyżej..

Opublikowano

Seria M jest serią, która mega chłonie finanse, myślisz, że sobie to kupisz i pojeździsz? Błąd!

Panewki na bank masz do roboty przy przebiegu auta od 40 do 80 tys. km.

Sam serwis olejowy to już niemały koszt.

W razie jakichkolwiek remontów, zaniedbań naprawa jest mega kosztowna.

Sam korbowód to około 10 tys. PLN.

Mam znajomych co jeżdżą serią M i wolą sprzedać z przebiegiem do 100 tys. km i wziąć nową z salonu niż serwisować.

Opublikowano
Seria M jest serią, która mega chłonie finanse, myślisz, że sobie to kupisz i pojeździsz? Błąd!

Panewki na bank masz do roboty przy przebiegu auta od 40 do 80 tys. km.

Sam serwis olejowy to już niemały koszt.

W razie jakichkolwiek remontów, zaniedbań naprawa jest mega kosztowna.

Sam korbowód to około 10 tys. PLN.

Mam znajomych co jeżdżą serią M i wolą sprzedać z przebiegiem do 100 tys. km i wziąć nową z salonu niż serwisować.

 

Co Ty bredzisz człowieku.... :duh:

Opublikowano

silniki w M2 są aż tak słabe?

jeśli rzeczywiście panewki w nich trzeba wymieniać przy tak małym przebiegu to sobie daruje ten samochód..

Niech ktoś jeszcze się może wypowie?

Opublikowano

Silniki nie są słabe tylko potrzebują częstszego serwisu.

Co do panewek... BMW ASO w swojej ofercie nie ma czegoś takiego jak "wymiana panewek" ale każdy pracownik BMW i każdy kto zajmuje się tylko BMW wie, iż panewki w serii M przy podanym przeze mnie przebiegu są do roboty.

Nie dajesz wiary? Kup M i powodzenia w użytkowaniu.

Opublikowano

Tylko, że w omawianym M2 (zwykłym) jest silnik BMW N55 z M240i z jedną turbiną Twin Scroll.


Czy aby na pewno powoduje to wyższe koszty serwisu, przy założeniu "dbania" o auto?

Opublikowano
Silniki nie są słabe tylko potrzebują częstszego serwisu.

Co do panewek... BMW ASO w swojej ofercie nie ma czegoś takiego jak "wymiana panewek" ale każdy pracownik BMW i każdy kto zajmuje się tylko BMW wie, iż panewki w serii M przy podanym przeze mnie przebiegu są do roboty.

Nie dajesz wiary? Kup M i powodzenia w użytkowaniu.

Że tak zapytam eksperta. We wszystkich M czy tylko w M2?

Opublikowano
No i teraz nie wiem już sam co robic, czy te silniki są aż tak szybko awaryjne i drogie w utrzymaniu, czy nie ma się czego bać? Nie ukrywam, że chciałbym takim autem dłużej pojeździć i to będzie normalna jazda a nie jazda torowa i upalanie...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie czytaj tych bzdur od użytkownika Breras.

Nie ma żadnych informacji o nadmiernej awaryjności BMW M2. Dużo bardziej wysilone wersje tego silnika jeżdżą w BMW M3/M4, niektóre auta maja już grubo ponad 100 tys km bezawaryjnej jazdy.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeśli od razu pytasz o aspekt cenowy to daj sobie spokój z BMW serii M.

No typowe, już nie można się spytać o pieniądze, bo na polskim forum wyjdzie przed szereg taki kolega jak wyżej i pojedzie po tobie od góry do dołu, że cię nie stać. Czym tam jeździsz kolego? Jak nie serwisujesz w ASO BMW Warszawa, to Cie nie stać oddaj samochód :D

@OP

Jeżeli Cie stać na zakup M2, to na serwis pewnie też, ludzie tym jeżdżą nie ma się co bać :D

Opublikowano

Dokładnie ,Breras pisze bzdury nie poparte żadnym konkretnym przykładem, gość nie ma zielonego pojęcia, pewnie zazdrości że chcesz kupić takie autko i wypisuje brednie, historie o korbowodzie za 10 tyś złotych.... :duh:

Uśmiałem się jak to przeczytałem...


Wejdź na katalog i zobacz jakie są ceny części eksploatacyjnych włącznie z panewkami i korbowodami, z ciekawości sprawdziłem i nie ma żadnej tragedii


Kupuj i ciesz się uzytkowaniem, jak będziesz dbał i nie przeciagał interwałow olejowych ( wymiana najlepiej co 5-8 tyś km ) i zalewał tylko topowym olejem to samochód długo posłuży i da Ci dużo frajdy z jazdy, podstawa to wymiana na czas i nie pałowanie auta na zimnym silniku :wink:

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym przy budzecie okolo 250k na m2 zastanawial sie jednak nad nowa m2competition z salonu. Tez powoli orzymierzam sie do tego auta, I jak robilem config w salonie to ponizej 300k mozna wyjechac rozsadnie wyposazona m2. Ma sie nowe opony, gwarancje, pewnosc ze nikt auta nie upalal na torze no I wyzsza cene przy ewentualnej odsprzedazy.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Ale więcej płacisz za auto więcej odstaniesz, procentowo będzie to samo gdybyś kupił używane i sprzedał trochę taniej.
Opublikowano
Ale więcej płacisz za auto więcej odstaniesz, procentowo będzie to samo gdybyś kupił używane i sprzedał trochę taniej.

 

Dokładnie, ceny nowych aut lecą na łeb na szyję...więc z tą odsprzedaza byłbym bardzo ostrożny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiadomo ze lecA ale jak popatrze na oferty rocznych m2 za 250 k to wolalbym za 290 wyjechac nowka z salonu.
  • 1 rok później...
Opublikowano
witam wszystkich , widzę , że wątek trochę zamarł , ale może da się go trochę uaktualnić :) mocno rozważam m2c i szukam użytkowników którzy już coś o nim wiedzą . Czy jest na forum ktoś ?
Opublikowano
O super ! Posiadasz manual czy automat , czy możesz się podzielić jakimiś uwagami co do eksploatacji, poradami ? W zasadzie to moje pierwsze bmw , mam/miałem inne marki zarówno fwd, rwd i 4x4. Chciałbym kupić w manualau ale jest problem bo w Pl nie ma ... Nie wiem czy celować w jakiegoś używanego z małym przebiegiem czy raczej nowy ( budżet jest na nowy ale używanego nie wykluczam ) . Interesuje mnie jak samochód znosi trackday, na co uważać ( zagrzać , chłodzić , nie wyłączać po upalaniu , olej filtry częściej niż zaleca fabryka - tego już się naumiałem z innych marek :)
Opublikowano
Ja auto używam do jazdy codziennej, także o trackday to nic Ci nie powiem. Mam w automacie, a czy jakieś uwagi po tych 27k km to chyba tylko problem z lampami mam, bo niby wycinają, niby zmienia z długich na krótkie, ale za każdym razem robi to za późno i ludzie dają mi długimi. Piszące hamulce to druga wada, a poza tym to chyba same zalety. :cool2:
Opublikowano
ok , a na mokrym w deszczu ,autostradą da się jechać 140-160 ?serwisy olejowe robisz wg zaleceń czy częściej ? Na ile wystarczają opony w normalnym ruchu ? na hamulce jest chyba jakaś rada - klocki ds2500
Opublikowano

Da sie tyle jechac, dlaczego nie. Problem jak trafisz w plame wody, ale to raczej problem wszystkich samochodow. M2 jest dosc stabline przynajmniej w moim odczuciu.

Olej zmieniam czesciej, klocki szkoda mi zmieniac bo te aa jeszcze dosc nowe.

Opony mysle, ze w przyszlym roku po sezonie letnie moga byc juz slabe, ale to wszystko kwestia kto jak ile jezdzi.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.