Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie,

nie róbcie takich gigantycznych cytatów, bo takie posty zajmują niepotrzebnie pół strony i ciężko się to potem czyta…

 

Słuszna uwaga - poprawiłem się ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te dekodery jeśli chodzi o wyposażenie to nie kłamią, i jeśli czegoś faktycznie brakuje lub nie ma to auto przyjdzie bez tego i nie liczyłbym na błąd.

Jeśli nie masz na liście HUD'a to albo nie zamówiłeś albo Ci go skasowali i nie będzie o tym informacji w VIN bo go tam w ogóle nie ma.

S610 Head-Up Display powinno być w "Multimedia'.

Opublikowano
Te dekodery jeśli chodzi o wyposażenie to nie kłamią, i jeśli czegoś faktycznie brakuje lub nie ma to auto przyjdzie bez tego i nie liczyłbym na błąd.

Jeśli nie masz na liście HUD'a to albo nie zamówiłeś albo Ci go skasowali i nie będzie o tym informacji w VIN bo go tam w ogóle nie ma.

S610 Head-Up Display powinno być w "Multimedia'.

 

Zamówić to zamówiłem na pewno, bo jest na umowie. Spodziewam się, że wypadł, tylko słabe to, bo nie było żadnego info, nic. Auto weszło na produkcję bez żadnych restrykcji. Koledzy pisali tu wcześniej, że dealerzy sugerowali im rezygnację z różnych funkcji, żeby przyspieszyć produkcję. A u mnie nic - jeszcze w styczniu jak wszedł status 150 handlowiec sprawdzał, czy są jakieś restrykcje na samochodzie, było info, że idzie zgodnie z zamówieniem.

Opublikowano

Vehicle Information

Type

Value

VIN N148226

Prod. Date 2022-02-03

Service History !! CHECK HISTORY !!

Type X3 xDrive20d

Series G01 (X Series)

Body Type -

Steering Left Hand Drive

Engine B47D

Displacement 0

Power 0kw / 0hp

Drive -

Transmission Manual

Colour sophisto-grau brillant metallic

Upholstery Leather Vernasca black seam grey

Check mileage http://www.auto-records.com




Editions And Packages

S337 M Sports Package

S710 M Leather Steering Wheel

S715 M Aerodynamics Package

S7CG BMW Repair Inclusive

S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line

S7NH BMW Service Inclusive


Comfort And Interior Equipment

S413 Luggage Compartment Net

S423 Floor Mats Velours

S428 Warning Triangle And First Aid Kit

S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip

S431 Interior Mirror With Automatic-Dip

S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory

S461 Electric Seat Backrest Adjustment, Rear

S481 Sports Seat

S488 Lumbar Support, Driver And Passenger

S48Z DEL.FR.PASS.LUMBAR SUPP./FR.PASS.BWA.

S490 Adjustment, Seat-Backrest Width

S493 Storage Compartment Package

S4AW Instrument Panel Sensatec

S4HA Seat Heating, Front And Rear

S4KN Interior Trim Alu.rhomb.w.accent Strip

S4UR Ambient Interior Light




Multimedia

S654 DAB Tuner

S6AC Intelligent Emergency Call

S6AE Teleservices

S6AK Connected Drive Services

S6C3 Connected Package Professional

S6NS Comfort Telephony W/ Enhanced Smartphone

S6P1 ENTF. SPEZ. WIFI-/BLUETOOTH-FUNK.

S6U3 BMW Live Operating Area Professional

S6U8 BMW Gesture Control

S6WD WLAN Hotspot


Driver Assistance And Lightning

S534 Automatic Air Conditioning

S548 Kilometre Speedo

S552 Adaptive LED Headlight

S5AC High-Beam Assistant

S5AS Driving Assistant

S5AV Active Guard

S5DA Passenger Airbag Deactivation

S5DM Parking Assistance System




Wheels And Drive

S223 Adaptive Suspension

S230 Extra Package, EU-Speciifc

S2PA Locking Wheel Bolt

S2TE Automatic Transmission W/ Shift Paddles

S2VB Tyre Pressure Display

S2VC Tyre Repair Set

S2VG Performance Control


Environment And Safety

S302 Alarm System

S322 Comfort Access

S32Z ENTFALL BMW DIGITAL KEY

S3AC Trailer Coupling

S3KA Acoustic Comfort Glazing

S3MC Indiv.roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line

S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE

S8A1 Language Version, Polish

S8AT On-Board Literature, Polish

S8KB Oil Service Interval 24 Mths / 25,000 Km

S8R9 Refrigerant R1234yf

S8TF Active Pedestrian Protection


Individual Equipment

S760 High Gloss Shadow Line

S775 Headlining Anthracite


Other Equipment

S1AG Larger Fuel Tank

S1CB CO2 Equipment

S1CE Recuperation System

S1VT BMW LA Wheel Y-Spoke 887M

S925 Dummy-SALAPA

SA090 90 Ah AGM Battery


Available Upgrades

- Vgate ICar Pro OBD For Bimmercode

- Highest Quality Bluetooth 5.0 Audio Receiver With AptX HD Support

Support us by clicking like button:



Rincer,

Wbiłem twój vin w mdecoderze.

Te lampy shadow line są (drukowanymi literami)

Opublikowano
Vehicle Information

Type

Value

VIN N148226

 

Pisałem o tym wcześniej - w mdecoderze się wyświetlają, ale z jakiegoś poziomu wielkimi literami. Natomiast już w innym dekoderze - bimmer.work wyświetlają się puste wiersze, dlatego mam wątpliwości. A HUD wypadł zupełnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To trochę wyglada tak, jakby te drukowane - to były „restrykcyjne” pozycje.

W tym jest też S48Z (czyli brak podparcia lędźwiowego i regulacji szerokości dla fotela pasażera).


Ale wyglada, że one weszły. A tego co nie weszło, po prostu nie ma na liście - jak HUD…

Opublikowano

z ciekawości,

jak taki np HUD wypadł to dealer obniża cenę o kwotę cennikową danego wyposażenia, czy tez o kwotę pomniejszoną o udzielony rabat ?

Opublikowano
z ciekawości,

jak taki np HUD wypadł to dealer obniża cenę o kwotę cennikową danego wyposażenia, czy tez o kwotę pomniejszoną o udzielony rabat ?

 

Dobre pytanie, chociaż myślę, że tu łaskawości nie będzie i jeśli w ogóle to po rabacie. Moim zdaniem lepiej chyba powalczyć o coś, co normalnie kosztuje sporo więcej, gdyby chcieć zamówić z ulicy, a jednocześnie dealer ma na tym dużą marżę i może chcieć dorzucić po kosztach. Np powłoka ceramiczna na blachę, albo drugi komplet koł. Z tego, co pamietam HUD kosztował chyba 5500 zł, żadne to pocieszenie jeśli mają tyle oddać, nawet bez uwzgledniania rabatu.

Opublikowano
Czy ktoś z szanownych forumowiczów odbiera na dniach X3 albo ma informację o zmianie statusu na 190? Bo mam wrażenie jakby dostawa w "ostatniej mili" czyli przerzut do Polski - od kilku tyg mocno spowolnił.
Opublikowano
hej, czekam na dostawę swojej sztuki, jest już rozładowana w DE i czeka na transport do Polski, byłem dzisiaj w salonie i dostałem informację o problemach transportowych, niby "operator" wypowiedział umowę BMW, lub się ona skończyła, i jest problem z transportem .....

 

Tak , są problemy z transportem

Opublikowano
hej, czekam na dostawę swojej sztuki, jest już rozładowana w DE i czeka na transport do Polski, byłem dzisiaj w salonie i dostałem informację o problemach transportowych, niby "operator" wypowiedział umowę BMW, lub się ona skończyła, i jest problem z transportem .....

 

Tak , są problemy z transportem

 

Masz jakieś konkretne informacje? Z czego wynikają, jakie są opóźnienia itd?

Opublikowano

Nie mam konkretnych informacji, czekam sobie cierpliwie, może w końcu się doczekam :wink:

Statek z samochodami z RPA w tym z moim przybił do portu w Bremenhaven w dniu 20-01-2022 o godz. 17.18 i do dziś nie mam żadnych informacji od BMW o samochodzie, więc chyba są jakieś problemy? Teoretycznie powinien być w Polsce.

Opublikowano
Nie mam konkretnych informacji, czekam sobie cierpliwie, może w końcu się doczekam :wink:

Statek z samochodami z RPA w tym z moim przybił do portu w Bremenhaven w dniu 20-01-2022 o godz. 17.18 i do dziś nie mam żadnych informacji od BMW o samochodzie, więc chyba są jakieś problemy? Teoretycznie powinien być w Polsce.

 

To jeszcze nie ma dramatu :wink: Koledzy pisali tu gdzieś wcześniej, że trwa to ok 2-3 tygodnie standardowo, więc pewnie lada dzień się doczekasz. Chociaż rozumiem emocje, bo po takim okresie czekania, każdy kolejny dzień to kolejny wk..w. Ja na razie staram się o tym nie myśleć, bo auto pewnie jeszcze nie wypłynęło z RPA, więc jak na weekend majowy uda się pojechać, uznam to za sukces :lol:

Opublikowano
Nie wiem czy to coś zmienia, że to x5, ale ja i jeszcze parę osób czekamy na statusie 182 od 14.01, więc już prawie miesiąc, a auta dalej nie wyjechały z Niemiec.
Opublikowano
Z powodu braku półprzewodników, nie można samochodów załadować na lawety :lol: , nie wiem dlaczego mnie to zaczyna śmieszyć , w obecnych czasach małe firmy lepiej sobie radzą organizacyjnie niż takie jak BMW.
Opublikowano
(...) w obecnych czasach małe firmy lepiej sobie radzą organizacyjnie niż takie jak BMW.

Małe firmy mogą sobie pozwolić na zmiany cen od dostawców nawet o 5-10% (wskaźnik zbliżony do inflacji) co skutkuje cenami dla osób prywtanych.

Dla dużych firm, korporacji zmiana ceny na jednym elemencie o te X% jest duża, bo zmienia się wszystko w całym procesie produkcyjnym - a duże firmy zazwyczaj negocjują ceny na x-lat w przód, tak żeby zachować ciągłością biznesu.

Mogę zakładać, że wszystkie opóźnienia jakie pojawiają się, nie dotyczą w 100% braku elementów tylko samych cen jakie oferują dostawcy - a przecież chodzi o to żeby ciąć koszty a zarabiać więcej :D

BMW THE1 F40 120d - M Sport, Skyscraper Grey (2022)

Odebrany! https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=229&t=395918

icon1.png

Opublikowano

Obecnie to chyba brak mozliwosci zaladowania na lawety nie jest spowodowany polprzewodnikami a chyba problemami z firma transportowa a dokladniej z brakiem umowy na owy transport tak jak wspomnial jeden kolega na poprzedniej stronie.

W mojej opini BMW zachowuje sie dosc dziwnie, majac takie opoznienia w produkcji pozwalaja sobie na kolejne wydluzenia odbiorow aut takimi podstawowymi sprawami jak transport i nie dopilnowanie jego ciaglosci. Przeciez jesli nie wydaja samochodow to nie uruchamiaja leasingow, jesli nie uruchamiaja leasingow to nie zarabiaja...

Opublikowano
(...) w obecnych czasach małe firmy lepiej sobie radzą organizacyjnie niż takie jak BMW.

Małe firmy mogą sobie pozwolić na zmiany cen od dostawców nawet o 5-10% (wskaźnik zbliżony do inflacji) co skutkuje cenami dla osób prywtanych.

Dla dużych firm, korporacji zmiana ceny na jednym elemencie o te X% jest duża, bo zmienia się wszystko w całym procesie produkcyjnym - a duże firmy zazwyczaj negocjują ceny na x-lat w przód, tak żeby zachować ciągłością biznesu.

Mogę zakładać, że wszystkie opóźnienia jakie pojawiają się, nie dotyczą w 100% braku elementów tylko samych cen jakie oferują dostawcy - a przecież chodzi o to żeby ciąć koszty a zarabiać więcej :D

 

Ale tu nie chodzi o kontrakty długoterminowe. W 100% zgadzam się z mmarco, że BMW kompletnie nie radzi sobie z kryzysem. To, że jest kryzys każdy wie i nawet może by i każdy zrozumiał w tych dziwnych czasach. Ale dla mnie BMW złamało 2 podstawowe zasady, co w mojej ocenie jest niewybaczalne:


1. Nie sprzedawaj rzeczy, których nie masz na stanie - jak można sprzedawać wyposażenie i go później, bez uprzedzania nie zamontować. Dużo lepiej zachowaliby twarz, gdyby - znając przecież stany magazynowe i dokładne BOMy materiałowe poszczególnych modeli - od razu powiedzieli, tego na razie nie mamy i nie wiadomo kiedy będzie. Przynajmniej możesz podjąć świadomą decyzję, czy idziesz na kompromis, czy decydujesz się na inną markę.


2. Obsługa klienta i komunikacja - marka premium, która dostarcza produkt niezgodny z zamówieniem, nie komunikując Ci nic wcześniej, żeby na koniec powiedzieć "taki zrobiliśmy, bierzesz albo spier...aj" dla mnie przestaje być marką premium. Bo klient premium z definicji płaci za jakość premium, która dotyczy nie tylko samego produktu, ale całego procesu od zamówienia po serwis. W naturze nic nie ginie, rynek prędzej, czy później się ustabilizuje i mam szczerą nadzieję, że dostaną za to po dupie.


Szkoda mi w tym wszystkim tylko handlowców, bo w większości są Bogu ducha winni, a zbierają wpier..l za cały ten syf w BMW.

Opublikowano

1. Nie sprzedawaj rzeczy, których nie masz na stanie - jak można sprzedawać wyposażenie i go później, bez uprzedzania nie zamontować. Dużo lepiej zachowaliby twarz, gdyby - znając przecież stany magazynowe i dokładne BOMy materiałowe poszczególnych modeli - od razu powiedzieli, tego na razie nie mamy i nie wiadomo kiedy będzie. Przynajmniej możesz podjąć świadomą decyzję, czy idziesz na kompromis, czy decydujesz się na inną markę.

Pełna zgoda.

Tutaj dobrze byłoby zweryfikować (bo nie śledzę zagranicznych for) czy takie zachowanie (nazwijmy ogólnie) BMW dotyczy tylko naszych zamówień (PL) czy innych rynków europejskich.

 

2. Obsługa klienta i komunikacja - marka premium, która dostarcza produkt niezgodny z zamówieniem, nie komunikując Ci nic wcześniej, żeby na koniec powiedzieć "taki zrobiliśmy, bierzesz albo spier...aj" dla mnie przestaje być marką premium. Bo klient premium z definicji płaci za jakość premium, która dotyczy nie tylko samego produktu, ale całego procesu od zamówienia po serwis. W naturze nic nie ginie, rynek prędzej, czy później się ustabilizuje i mam szczerą nadzieję, że dostaną za to po dupie.

Jak sytuacja wróci (do względnej) normalności to przyszły Kowalski który nie miał wcześniej BMW (zamówionego w salonie) tego nie odczuje, więc statystyki będą się poprawiać.

Opinia, doświadczenie odbija się tylko na Klientach którzy doświadczają obecnej sytuacji z niepewnym/problematycznym procesem zamówienia oraz dostarczania zamówień.

 

Szkoda mi w tym wszystkim tylko handlowców, bo w większości są Bogu ducha winni, a zbierają wpier..l za cały ten syf w BMW.

To najgorsze, wielu wylewa swoje rozgniewanie, żale na nich... W pewnym momencie niejeden nie wytrzyma i opuści szeregi swojego salonu/dealera. :roll:

BMW THE1 F40 120d - M Sport, Skyscraper Grey (2022)

Odebrany! https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=229&t=395918

icon1.png

Opublikowano
ja mam podobnie produkcja 11.11, obiecywali mi dostawę w tym roku(2021 znaczy), udało mi się znaleźć za to w wyniku ekstensywnego dochodzenia jakim najprawdopodobniej statkiem auto płynie po nr VIN, jest to glovis sunlight, przypuszczam że odbiór będzie ok 15-20 stycznia o ile auto nie będzie wstrzymane w porcie z jakiegoś powodu.


https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:5287018/mmsi:538007440/imo:9798416/vessel:GLOVIS_SUNLIGHT

 

Jak ustaliłeś który to statek?

Opublikowano
ja mam podobnie produkcja 11.11, obiecywali mi dostawę w tym roku(2021 znaczy), udało mi się znaleźć za to w wyniku ekstensywnego dochodzenia jakim najprawdopodobniej statkiem auto płynie po nr VIN, jest to glovis sunlight, przypuszczam że odbiór będzie ok 15-20 stycznia o ile auto nie będzie wstrzymane w porcie z jakiegoś powodu.


https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:5287018/mmsi:538007440/imo:9798416/vessel:GLOVIS_SUNLIGHT

 

Jak ustaliłeś który to statek?

 

jest na pierwszej stronie tego wątku. Moje płynęło tak samo i cisza w temacie/nikt nic nie wie.

Opublikowano
WIe ktos moze co oznacza F2Date w numerze VIN?

 

Nie jestem do końca pewien, ale z tego, co piszą na zagramanicznych forach, to chyba ostateczna data zakończenia produkcji, tzn. jak auto weszło na status 155 - tam jest finalna korekcja F2 date i tak już zostaje.

Opublikowano

Nic to nie dało że było ustalenie jaki to jest statek, moje płynęło od 15.11 i dalej na statusie 190, w pozytywnym scenariuszu maks 2 tygodnie do odbioru, jak będzie nie wiem.

Przypuszczam że opóźnienia się nawarstwiają i jest, będzie gorzej. Na pocieszenie podobno Mki są szybciej, tak wszyscy twierdza na każdym podobnym temacie o opóźnieniach. Czekałem od marca 21, poczekam jeszcze miesiąc... Przynajmniej auto istnieje i jedzie do pl.

Potem będzie tylko "radość z jazdy", jak się dotrze :)

Opublikowano

Potem będzie tylko "radość z jazdy" :)

 

pod warunkiem że geometria będzie dobrze ustawiona :lol:

współczuję, bo nasze X3 miały płynąć razem, a ja już 2 tygodnie jeżdżę i czerpię radość z jazdy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.