Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zapewne masz bardziej wyczulony "zadek" :mrgreen: Może się powtórzę, ale ja nie odczułem takiej różnicy między trybami w X3 25d, żeby to było warte dopłaty jakiejkolwiek. Tym bardziej, że spodobała mi się charakterystyka pracy zawieszenia sportowego :roll: ,wtedy jeszcze nie brałem pod uwagę M40d :8)

 

Bardzo możliwe :wink: ja z kolei do sportowego mam uraz po nieudanej przygodzie z tego typu zawieszeniem w innej marce. Może przy kolejnym zakupie już to minie i przetestuję sportowe w wydaniu BMW.

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tego roku końcówką chcę swoje X3 20d zamienić na X3 lub X4 30d lub 40d szukam duzej mocy i komfortu ale kola tylko 21' przeczytalem wszystkie wypowiedzi i wniosek chyba tak iz wezmę M40d ale konieczna bedzie wizyta w ALPINA albo jakiejś firmie tuningowej która zrobi zawieszenie na szybkie auto ale z nastawieniem komfort ....

Najbardziej mi sie podoba X4 M40D z ALPINY mialem okazję przejechać sie na tylnej kanapie w D, nie wiem jak oni to robią ale auto na zakręcie klei jak trzeba a zjechaliśmy na szuter i auto płynęło jak S klasa, szok pozytywny szok... pytanie czy jest szansa skopiować ich zawieszenie taniej , przecież sami tego nie produkują komponenty gdzies musza kupic...

Szkoda ze fabryka nie pozwala tak ustawić autka....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.