Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hmmm no plastik jak plastik - jest z czystego surowca a nie recyklingu więc nie wiem co więcej wymagać - nie pamiętam aby w tych miejscach w E65 był on w jakiś sposób galwanizowany czy obszyty skórą

Brudząca szyba zależy gdzie kto jeździ, na błoto nic nie poradzisz - też nie zauważyłem aby w innych furach jakoś specjalnie mniej w tym miejscu się brudziła

Tak się zastanawiam - może Ty masz wersję przedprodukcyjną ? W tamtych egzemplarzach faktycznie zdarzały się "niedoróbki".

Albo wybitnie jeździsz po szutrowych i dziurawych drogach i dlatego zaczyna wszystko się rozpadać :D


Zrobiłem 100tys km i asysta ostrzegała mnie tylko bez sensu w jednej sytuacji - w tunelach w Szwajcarii wydawało się jej, że stoi ktoś na poboczu.

Jednak hamowanie ani razu nie uaktywniło się bez przyczyny.

Trzykrotnie za to system uratował mnie przy szybkim cofaniu gdy pomimo kamery nie zauważyłem np stojącej w poprzek barierki czy słupka.

Efekt jest co prawda piorunujący bo auto staje bardzo gwałtownie ale skutecznie przed przeszkodą.

To samo przy cofaniu gdy nie widzisz ruchu poprzecznego - ostrzega i działa rewelacja. Kamera szerokokątna z kolei daje widok tam gdzie przód jest za długi i nie ma się jak wychylić.

Najbardziej jednak mi pasuje wspomaganie czy wręcz automatyczne skręcanie przy zakrętach. W bardzo długich trasach bardzo pomocne.

Nie wiem czy jeździłeś z włączoną asystą powyżej 200 bo byś zauważył, że powyżej 210 systemy same się deaktywują

Tak samo przy silnym wietrze warto je wyłączyć bo auto co chwile delikatnie koryguje tor jazdy co może być odczuwalne jako brak stabilności.


Jest jeszcze jedna irytująca sprawa - jak wpadnie się w dziurę to odgłos z zawieszenia jest jakby coś się urwało. Zawału idzie dostać.

Tak samo delikatne głuche stuki z zawieszenia przy naszych polskich nierównościach nawet w komfort plus.

Musiałem się przyzwyczaić, że to taka praca elementów zawieszenia a nie ich defekt.

Od razu mi się przypomniało, że w E65 było tak samo. Może Niemcy powinni te auta testować u nas :)

Dlatego też nie polecam samopoziomującego się zawieszenia bo wtedy te efekty są jeszcze gorsze.

Opublikowano
Nie mam jonizacji ale to nie przyczyna. W E65 ten czujnik byl umieszczony za chlodnica. Tutaj mamy przy samym wlocie powietrza do kabiny, a nawet za nim wiec obieg jest zamykany jak juz "smrod" wejdzie do srodka. HK w porownaniu do HK z E65 gra slabiej. Jakosc plastikow np. przy progach. W E65 kazdy element byl czyms pokryty, a tu mamy goly plastik. Stabilnosc - chodzi o to, ze G11 jest zbyt lekkie do swoich gabarytow co skutkuje wrazliwoscia na podmuchy wiatru. Non stop budząca sie szyba boczna kierowcy podczas deszczu. Tak jakby ten samochod nigdy noe widzial tunelu aerodynamicznego. Stuki plastikow w srodku to jakas masakra, zwlaszcza okolice srodkowego zaglowka z tylu.

 

Też byłem w szoku jak usłyszałem audo w G11 :shock: W E65 Loigc7 to miało moc a tutaj takie jakby nijakie.

Petrolhead
Opublikowano
Moj to produkcja 04.2017. Szutrow auto nie widzialo. Niestety G11 bez smopoziomowania nie zamowisz. Plastiki masz roznej jakosci.

 

U mnie kompletnie nic nie trzeszczy poza wspomnianym i naprawionym zamknięciem tunelu w tylnym siedzeniu

04.17 czyli na pewno nie przed produkcyjna :shock: Chyba gdzieś pisałeś, że nie brałeś nowej więc może ten egzemplarz to ofiara testów :roll:

Zwieszenie pneumatyczne, które faktycznie jest w standardzie to co innego niż Executive Drive Pro, które jest w opcji i powoduje wg mnie problemy na naszych drogach.

Opublikowano
Akurat tak sie sklada, ze auto zamawialem do produkcji pod siebie wiec nie ma co go usprawiedliwiac. Oczywistym jest to, ze standardowe zawieszenie rozni sie znaczaco od EDP i to wlasnie EDP jest glosne w pracy.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Breras znowu to samo - nic nie wnosisz do dyskusji :duh:


savik79 - przejechałem 100.000km to mogę coś powiedzieć.

Awaryjność - zawiesiły mi się nerki i zeszła farba z końcówek wydechów. Wszystko oczywiście wymienione na gwarancji.

Spalanie mieszane na poziomie 8,7l/100km

Zbiera się wystarczająco (5,2 do 100) a jak komuś nie wystarczy to można zrobić chip z 320KM do 400KM.

Zawieszenie do wyboru od sztywnego po komfort plus - naprawdę daje rade przy wszystkich prędkościach i warunkach. Polecam laserowe światła i night vision. W 95% jeżdżę też z "autonomią" - działa rewelacyjnie

Zastrzeżenia mam do zbyt dużego hałasu wiatru u góry przednich drzwi (podobno poprawili w FL), słabej klimatyzacji foteli (podobno tak ma być aby się nie zaziębić), czasami zawału można dostać w wąskich przejazdach bo auto jest szerokie i ma czujniki dookoła (wtedy ratuje widok 360)

Szczerze po czasie żałuję, że nie wziąłem 750 w benzynie ze względu na wrażenia z silnika i wydechów ale za to na stacji diesel wynagradza ;)

 

Ogólnie zgoda, ale z tą autonomią to przesadziłeś. To jest gadżet, nie warty 5 zł. Nie jest bezbłędny i nie daje tego co powinien - samodzielności w prowadzeniu. Co chwila traci kontakt z pasem i nie można mu wierzyć. Jedynie tempomat adaptacyjny jest w miarę OK.

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jestem lekko zszokowany tym co piszecie.

Jeszcze nie dawno mówiono że ostatnie dobre BMW to E36.

Troche później to E46


Teraz się już tak o tym nie mówi ale E90 było super. W zależności od potrzeb gdzieś tam przeplata się to E65 - które to miało opinie bardzo nieudanego, a jednak teraz jest... docenione po czasie.


Tak czy inaczej, jak oceniacie G serie - G11/G12 do F01/F02?

Pytam gdyż... czytałem że G seria jest poprawiona (znacząco) względem serii F...


Ale gdy zakodowałem swój wzmak w F02 na G12 to zaczął grać dużo ciszej i .. gorzej. Dziwny zabieg.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Mam wujka, który uważa że najlepszym samochodem był Mercedes W123, facet nigdy nim nie jechał, a nawet nie ma prawa jazdy.... E65 ani S-klasą - nie jechałem, więc się nie wypowiem, ale jeżdżę obecnie G30 530d i G12 750iL. Co do silnika 530d jest szybkie, ale 750i to już pocisk. Jeżeli komuś nie przeszkadza spalanie 18l/100 to polecam 750i. Awaryjność V8 nie wiem, ponoć coś tam poprawili w tych silnikach, ale czas pokaże, mam gwarancję na 2 lata. Diesel po przejechaniu 100 tys km zaczął mi kopcić na czarno. W serwisie nie wiedzieli dlaczego, w końcu stwierdzili, że to przez chip tuning, bo podniosłem moc z 265 na 310 KM. Musiałem wrócić do serii, ale nadal kopci tylko mniej. Dlatego do diesli się zraziłem, choć do niedawna zachwalałem.

Osobiście mając do wyboru 750d, 750i i 745e (bo jeszcze takie dziwactwo chcieli mi wcisnąć) wybrałem 750i.

Opublikowano
Jakby przyczyna kopcenia byl chip to by kopcilo od razu. Jak to w aso, znalezienie przyczyny awarii graniczy z cudem. Tez bralbym 750i lub B7 ale przy moim stylu jazdy diesel to poprostu lepsze rozwiazanie.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakby przyczyna kopcenia byl chip to by kopcilo od razu. Jak to w aso, znalezienie przyczyny awarii graniczy z cudem. Tez bralbym 750i lub B7 ale przy moim stylu jazdy diesel to poprostu lepsze rozwiazanie.

No nie.

Źle zrobiony program może uszkodzić jednostkę czy filtr DPF. Ale nie tak 0-1, nie tak od razu, a właśnie na przestrzeni dziesiątek tysięcy kilometrów.


Jak wtrysk zaczyna lać to też nie musi kopcić od razu, szczególnie ze sprawnym, nowym DPF i AdBlue. Ale dziure w tłoku może zrobić - też nie od razu, ale po 20-30 tys km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.