Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie mam pytań...to coupe robi duże wrażenie, cała konfiguracja fantastyczna ,skóra kolor auta,hamulce.... Teraz shadow i jako dopełnienie lotka z carbonu :modlitwa: jest naprawdę mega :cool2: Teraz bym widział jeszcze splitery z carbonu do zestawu i delikatne obniżenie....

dzięki! nie widziałem nigdzie splitterów do LCI. są takie w ogóle?

 

 


https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F183312713844


Tylko później w carbon do Lcp do Wrocławia I będzie bajka

  • Odpowiedzi 286
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W shadow jej dużo lepiej.Spojler doda zadziorności tyłkowi.

Do spojlera pasowałby jeszcze lusterka z carbonu :wink:

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cena oryginału carbonowych lusterek powala, ale na ali nie ma?

Drugie wyjście, mój kolega pokrył lusterka carbonem razem z kilkoma innymi dodatkami i wygląda to bardzo fajnie.

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Piękna jest ! Jeszcze tylko zrobić porządek z wysokością (będę pisał do skutku) :norty:

 

Podbijam :mrgreen:

 

Nie no daj się namówić! :twisted:

Opublikowano
Piękna jest ! Jeszcze tylko zrobić porządek z wysokością (będę pisał do skutku) :norty:

 

Podbijam :mrgreen:

 

Nie no daj się namówić! :twisted:

 

Zrób to! :mrgreen:

:arrow: E91 325D+
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odpowiem Wam zbiorczo - spadajcie z tym obniżeniem! :lol:


Jutro jadę zakładać ICka Wagnera dedykowanego do Diesel'a. Jako że mam w garażu wersję do benzyny,która jest na sprzedaż jakby ktoś chciał - w stosownym dziale to postanowiłem cyknąć kilka zdjęć dla porównania. Ten z niebieskimi zaślepkami to jest benzyna. Jak widać jest trochę wyższy,ale za to wersja do diesela jest trochę szersza,więc suma sumarum to chyba to samo pojemnościowo.

Numer na IC DIESEL: 001001035

Numer na IC BENZYNA: 001001019


kbpp2PI.jpg

DaEplQ8.jpg

31noVLw.jpg

rZdoNBS.jpg

GDggaq6.jpg

Opublikowano

Łałłłł, fajne te Wagner-y. Możesz cyknąć zdjęcie rdzenia przez otwór :roll:


Porównanie ala Wagner & IC 330D OEM


http://i65.tinypic.com/rsde9e.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Łałłłł, fajne te Wagner-y. Możesz cyknąć zdjęcie rdzenia przez otwór :roll:

Mogę

PXkmUip.jpg

 

Ładnie tak do kolegów.... :mrgreen:

przestań się mazać :wink:


No więc dzisiaj przy przebiegu 209 643 wpadł zgodnie zapowiedzią IC Wagner EVO I dedykowany do diesel'a. Stary ważył tyle co nic, Wagner waży 9kg.

Porównanie stary vs nowy:

OiL1ACP.jpg


Wg instrukcji Wagnera ten IC jest plug and play. W przypadku problemów z dopasowaniem zalecają ewentualnie podgiąć dolną część plastikowego wzmocnienia zderzaka - tego co jest za kratką środkową zderzaka. Trzeba przyznać,że mają poczucie humoru. Tego nie da się podgiąć. To trzeba dociąć,a dokładniej wyciąć ;) Na szczęście to tylko kawałeczek potrzebnego do niczego plastiku,ale wspominam o tym na wypadek jakby ktoś się chciał za tą wymianę zabrać na parkingu pod domem,bez kanału - nie polecam ;) Dla wygody polecam także wymontować wiatrak.

NODmlQW.jpg


jkYaF2f.jpg?1


To była jedyna rzecz do zrobienia. Reszta jest rzeczywiście p&p. Po montażu siedzi jak fabryka:

H80yWhW.jpg

Iz5LZKy.jpg

JgGC1Mc.jpg


Przy okazji wymiany IC wymienione zostały na nowe uszczelnienia - x-ringi nr: 11617791469 , 11617791470, 13718596850.

Wymieniony został również płyn chłodniczy - oczywiście zalałem oryginalny koncentrat BMW nr 83512355290 w rozcieńczeniu 1:1 z wodą destylowaną.

ORYG-PLYN-CHLODNICZY-BMW-KONCENTRAT-NIEBIESKI-1-5l


To teraz powoli można myśleć o programie ;)

Opublikowano

Dzięki za fotkę :cool2:

Co do montażu to w E90 PreLCI z M-pakiet-em Wagner podchodzi bez żadnych cięć, podgięć itp., P&P

Ciekawe ile wyjdzie po programie :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie ma za co :cool2: możliwe. w końcu e90 pre-lci mpakiet nie ma nic z e92 lci m-pakiet jeżeli chodzi o kluczowe tutaj części,mocowania. pozazdrościć! ;) ale tak jak widać tutaj też montaż w zasadzie z marszu - tyle,że trzeba mieć kanał dla wygody. jak będzie jakiś dopływ gotówki to umawiam się na strojenie ;) przy okazji chcę wywalić EGR.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak mówiłem to zrobiłem ;) dzisiaj auto pojechało na remap do VAGTUNE w Obornikach Śląskich. poprzednią E91 też tam "czipowałem". polecam :cool2:

szkoda,że auto nie było hamowane przed założeniem Wagnera. natomiast dzisiaj "seria" wypluła 255km/560nm. ostatecznie wynik stanął na 320km/611nm :twisted: przy okazji został wyprogramowany EGR. jeżeli nie zauważę żadnych negatywnych skutków z tym związanych to cały ten EGR razem z chłodniczką wyleci też i mechanicznie.

r3XiHvj.jpg


VfsabgI.jpg


No i jeszcze na koniec mod,który mi chodził po głowie od pewnego czasu - kierunkowskazy pod kolor hebli i tapicerki ;)

whEcrPs.jpg

t2o2iI3.jpg

s2uAouq.jpg

llzP1RL.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

Moc mega, kierunki IMO postarzają auto.

Opuść przód 15 mm.

Bez odbioru :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moc mega, kierunki IMO postarzają auto.

Opuść przód 15 mm.

Bez odbioru :mrgreen:

 

:lol: sam se opuść! :lol: kierunki są może kontrowersyjne,ale nie chciałem tych pseudo ledów chińskich,ori dla mnie są słabe,a te pasują mi do koncepcji.na żywo lepiej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kierunkowskazy lepsze byłyby już przyciemniane (depo ma nawet fajne, nie diodowe), a wynik zacny.
Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.