Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 148
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No dobra w takim razie może źle się wyraziłem, skoro bierzesz to tak dosłownie.

Powiedzmy, że pisząc "prowadzenie" miałem na myśli charakterystykę pracy zawieszenia i układu kierowniczego ;)


Sedana miałem również w E46.


ps. Mustang V gen (boss 302) ma moc, ma kawał hebla , ale uzyskał przydomek auta które nie skręca, albo którego prowadzenie to istny koszmar ;)

Zapewne za sprawą rozłożenia mas i budowy zawieszenia a nie wielkości tarczy hamulcowej i ilości tłoczków ;)

Opublikowano

Każdy Panowie odkrył i polubił swoją blaszaną lalunię :D Wybór auta u każdego będzie inny. Mnie np. już nowsze BMW wnętrzami się nie podobają. Za dużo świecącego plastiku. Design mocno przesadzany. O gillach już nie wspomnę :duh:

Silniki też mało żywotne .... 200 tyś. i już łyka wszystko co możliwe :mad2: elektryka świeci jak w boże narodzenie itd. Dla tego zatrzymałem się w erze E90. Mnie osobiście ta linia mocno wpadła w oko. Wiadomo nowe BMW też mają świetny wygląd ale jak zajrzysz do środka to ręce opadają czasem :cry2:


E90 mam już ponad półtora roku i bardzo dobrze mi się nim jeździ. Co chwilę coś się wymienia by dochodzić do perfekcji i max przyjemności z jazdy i tego wszystkim życzę :)

Wiele osób z zewnątrz nie rozumie naszej drogi czemu, człowiek wali tyle kasy w auto, bo to się nie opłaca i zwróci itd itp. Pamiętajcie, że nie muszą rozumieć. Ta droga nie jest dla Nich :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie, tak jak piszesz.

Bo pasji nie przelicza się na pieniądze. :cool2:

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
BMWMumin320si widzisz a ja wole jak kokpit jest skierowany ku kierowcy. E90 to było jedyne odstępstwo od tej reguły w serii 3. E90 jest solidne ale brak jej tego czegoś... Dla mnie F30 328i bije na głowe e90 jeżeli chodzi o osiągi i prowadzenie zwłaszcza jeśli chodzi o np. adaptacyjne zawieszenie. Inna sprawa że wersje dla ludu z podstawowym wyposażeniem i słabymi silnikami od tych z mocnymi silnikami i dużo lepszym wyposażeniem ( np. Fotele, tapicerka, adaptacyjne zawieszenie itd. Itp.) dzieli taka przepaść jak różnica w ich cenie.
Opublikowano
BMWMumin320si widzisz a ja wole jak kokpit jest skierowany ku kierowcy. E90 to było jedyne odstępstwo od tej reguły w serii 3. E90 jest solidne ale brak jej tego czegoś... Dla mnie F30 328i bije na głowe e90 jeżeli chodzi o osiągi i prowadzenie zwłaszcza jeśli chodzi o np. adaptacyjne zawieszenie. Inna sprawa że wersje dla ludu z podstawowym wyposażeniem i słabymi silnikami od tych z mocnymi silnikami i dużo lepszym wyposażeniem ( np. Fotele, tapicerka, adaptacyjne zawieszenie itd. Itp.) dzieli taka przepaść jak różnica w ich cenie.

 


Tak ale nie porównujmy tych aut ze względu na czas i przepaść technologiczną ;) Tak jak pisałem każdy ma swój gust i ocenę :) Tobie F30 wpadło w oko a dla mnie niestety nie :)

Opublikowano

Dla mnie F30 czy F31 jest spoko - podoba mi się bardziej niż E90. Jest sporo opinii w których piszą, że jest gorzej wyciszone, słabiej wykończone wewnątrz i bardziej "pontonowate" od E90, ale z takim N55B30 pod maską chętnie się zamienię ;)

Jeżeli chodzi o G20 - to stylistycznie to auto dla mnie jest wręcz genialne!!! :modlitwa: Niesamowity kocur! :twisted:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć :)


Kolejny mod pod tytułem, fotele opcja full :norty:

Wymiana skórzanych sportowych manualnych foteli z opcją grzania siedziska i oparcia oraz pompowania boków na skórzane sportowe fotele w pełnej elektryce z opcjami dwa razy pamięć ustawienia fotela, grzania siedziska i oparcia, pompowania boków, pompowania lędźwi w trzech płaszczyznach :cool2:

Teraz można jechać dookoła świata :lol:

Pierwsze dwa zdjęcia to stare manualne fotele.


1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 1.jpg

Galeria Allegro

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

By nad głową było dopełnienie szczęścia brakowało jeszcze jednej opcji .... Przód w pełni wyposażany jest w podświetlane słoneczniki. Lecz tylna lamka no cóż, wyszła z fabryki w ubogiej opcji.... Dziś to się zmieniło :D


Pierwsza fota stara lamka druga już nowa z jupiterami i indywidualnymi przyciskami :)

W tym celu trzeba było zdjąć podsufitkę i wymienić całą wiązkę na nową.


1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 1.jpg

Allegro - darmowe galerie zdjęć

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mody na bogato.

Fajnie, oprócz wygody, po otwarciu drzwi wyglądają takie "bogate" fotele. :wink:

Benzyna zamiast krwi...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szkoda, bo auto zadbane i zmodyfikowane, ale cóż, życie musi się toczyć dalej. Chociaż nerwy jak najbardziej mogą być.

Mumin naprawiaj i modyfikuj dalej, bo jestem fanem twojego auta.

Szkoda do zrobienia jak najbardziej.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Dzięki Bart :)


Auto zostało rozebrane. Tragedii nie ma. Fartuch cały nawet pas przedni nie tkniety ani belka.

Jedyny mankament który postaram się ogarnąć to lekko wduszona tylna ściana nadkola. Auto jedzie do lakiernika i blacharza postarają się coś z tym zrobić by po części wrócić do stanu pierwotnego. Druga sprawa to sanki które dostały w jednym miejscu od felgi ale podobno nie ruszone bo wahacze pogięło w literę U no ale nie da mi to spokoju i tak te sanki wymienię ....


1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 1.jpg

Darmowe galerie allegro.pl

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.