Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 148
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Wiosna nadchodzi więc działamy dalej :)

Cały układ hamulcowy SWAP z BMW F22 235i 326HP MPerformance został wymieniony.

4-tłoczkowe z przodu i 2-tłoczkowe z tyłu. Nowe tarcze hamulcowe Zimmerman, wymiana starych 300 mm z przodu i z tyłu na 340 mm z przodu i 345 mm z tyłu :D


1.jpg 2.jpg 3.jpg 1.jpg

darmowe zdjęcia na allegro

Opublikowano

Witaj

Koszt zacisków 2700 zł plus malowanie to wyszło 3 tyś. Do tego tracze hamulcowe 1200 zł i klocki 400 zł. Adaptery na tył 150 zł.


Tak więc cała przyjemność bez kosztów montażu wynosi : 4450 zł :norty:


Co do Depo tak, są ciemniejsze i do tego koloru auta dobrze się zgrywają :)

Opublikowano
Gdzie kodowałes lusterko i airbag bo mam zrobione podobne mody i szukam kogoś kto się zajmuje kodowaniem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hamulce pierwsza klasa :cool2:

Wchodzi na nie felga 17"?

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Hamulce pierwsza klasa :cool2:

Wchodzi na nie felga 17"?

 

Dzięki :) Niestety 17" nie wejdzie. Mam założone 18" ale musi być dystans minimum 10mm inaczej zacisk się nie zmieści od strony loga M. Kwestia też jakie ET felgi będziesz miał.

Opublikowano

Następny z hamulcami .................. :cool2: .


Co do felg w rozmiarze 17 to się nie zgodzę jeśli chodzi o przednią oś i tarcze 340 mm........... .

W galerii Niebieskiej odświeżyłem zdjęcia z oryginalnymi 17 z palety do E9X jakie miałem pod ręką :mrgreen: i się mieszczą, ale ciasno :wink: .

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ja w swojej 330d mam ori 348mm przód oraz 336mm tył, i fele 17'' wchodzą. Ale to już najmniejsza felga jaka wejdzie na taki hebel.

Swoją drogą jestem ciekaw jak to hamuje, ja uważam że te moje seryjne to już jest mega kosa, choć extremalnie nie jeżdżam ;)

Opublikowano

Heloł :D


Znaczy się tak 17 na przód wejdzie ale nie na tył 345mm ;P Z tyłem jest kłopot o tyle, że wystają dosyć mocno odważniki od klocków i to dobre 10mm co zawęża dystans miedzy zaciskiem a obręczą. A kiepsko jeździć na dwa rozmiary no ale może ktoś tak lubi :D

Na razie nie szaleje delikatnie docieram heble ale nie powiem, że jest różnica. Przednie ładnie się wycierają a tył jeszcze na krawędziach zewnętrznych gdzie nigdzie ma lekkie zamazania co pokazuje, że tarcza jeszcze się dopasowuje z klockami. Foto niżej to widać :)



1_t.jpg

Zobacz całą galerię | Aukcjoner.pl - darmowe galerie na Allegro

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie. :cool2:

Fajne, jakby nie patrzeć limitowane SI i mody pasujące do auta i jego charakteru.

Kibicuję dalszym zmianom.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Dzięki Panowie :)

Wrażenia bardzo fajne z jazdy. Ustawiłem gwint jak chciałem. Myślałem, że to będzie furmanka z drzewem ale zaskoczony jestem pozytywnie. Wygodnie się śmiga a zarazem płynnie. Jedynie na leżących policjantach czuje się moc gwintu ale zadowolony jestem :D

Opublikowano
BMWMumin320si nie szkoda ci robić takich modów w słabym silniku?

 


Oczywiści że nie..... Nie bardzo rozumiem co ma moc do hamulców Mpakietowych. Wiele aut ma ponad 250HP i zamontowane maja standardowe zaciski i większe tarcze. Zrozumiał bym ta uwagę, gdybym zamontował w tej opcji tarcze 270mm a nie 240mm które mam teraz ;)


Na marginesie, inwestuję w to auto dla tego bo wiem, że go nie sprzedam. Kocham ten samochód za design, a przede wszystkim opcję wersji limitowanej, która z roku na rok zapewne będzie coraz mniej.

Opublikowano
Na marginesie, inwestuję w to auto dla tego bo wiem, że go nie sprzedam.

U mnie jest podobnie ;)

Dla mnie E90 to jest wzór pod kątem prowadzenia! W połączeniu z N52B30 mam idealny balans pomiędzy daily a autem dającym po prostu radość z jazdy :8)

Mam jeszcze w domu Astrę GTC J, Toyotę Avensis T27 2015 i to "coś" ma tylko E90 330i z 2005 roku ;)


Choć nie ukrywam, że korci mnie na N55B30 to mam wątpliwości czy sprawdzi się jako daily ;)

Opublikowano
Smokin i tu się z Tobą nie zgodzę miałem e90 i mam teraz 330ci po lifcie i e46 daje mi więcej frajdy jak e90 pod względem prowadzenia, wyciszenie gorsze i pare innych rzeczy ale prowadzenie i frajda z jazdy większa :D To moje subiektywne odczucie.
Opublikowano

Tutaj moc i hamowanie nie ma nic do rzeczy, ja mówię stricte o prowadzeniu auta.

Tak jak napisałem wyżej dla mnie E90 prowadzi się wręcz fenomenalnie, pokonywanie zakrętów i łuków przy większej prędkości, stabilność i pewność prowadzenia przy dużych prędkościach, przyczepność itd.

Zdecydowanie bardziej "zgrałem" się z E90 niż E46.


Co do 335i masz rację - przy 2000 km miesięcznie które średnio robię to te 10L/100km jest dla mnie ok, ale 16-17L to jednak już za dużo ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.