Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
A jaki samochód z tych ambitniejszych/mocniejszych na dzień dzisiejszy po okresie gwarancyjnym nie jest autem dla hobbysty z wiedzą lub grubym portfelem na serwis?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Fajna fura, nie dziwię się że ktoś miał dość i się pozbył :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zent kup sobie diesla, przynajmniej nie stracisz nerwów :)


Poniżej większe wymiany (było ich więcej):


12 tys km - wymiana skrzyni biegów

48 tys km - wymiana chłodnicy (ciekła)

75 tys km - wahacze

78 tys km - pompa wody

81 tys km - pompa paliwa w zbiorniku

81 tys km - czujnik ciśnienia paliwa

81 tys km - 3 wtryskiwacze

83 tys km - podajniki pasów

86 tys km - ponownie chłodnica

86 tys km - koło pasowe

95 tys km - problem z valvetronikiem (wymienione między innymi : wałek mimośrodowy, łożyska igiełkowe, siłownik valvetronik)

103 tys km - mata zajętości miejsca pasażera

105 tys km - uszczelnienie dyferencjału

114 tys km - przetwornik ciśnienia turbosprężarki, uszczelnienie miski olejowej

116 tys km - wymiana głowicy (2016 rok) - ostatnia wizyta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że z dieslami miałem zawsze problemy, a dopiero e46 330i dało mi komfort i spokój w eksplatacji. Szczerze i po cichu liczyłem na to e92 mimo że lakier wymagałby pielęgnacji. Pechowo jednym słowem, albo pisanki wielkanocne, albo mechanika kuleje...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna fura, nie dziwię się że ktoś miał dość i się pozbył :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Teoretycznie. Czy skoro tyle podzespołów wymieniono, to może warto pochylić się nad tym samochodem? Jest, np. oferta e92 z udokumentowanym przebiegiem, ale ponad 200kkm, czyli ta jednostka jest w stanie dożyć większego przebiegu. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-335i-mpakiet-stan-perfekcyjny-ID6BGa4R.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak dla mnie wiele nowych elementów to plus a nie minus, poprzednich właścicieli mogło to irytować a następny będzie korzystał.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut oka lista napraw szokująca, ale.... trzeba mieć na uwadze, że nie wiemy czy przypadkiem nie mamy do czynienia z klientem typu "muzyk" co ma słuch absolutny.

Trzeba też pamiętać, że auto miało gwarancję, a ponieważ sam mam auto na gwarancji to wiem jak to jest :)


Naprawa przy 81 tys sugeruje, że serwis szukał lub zostało wlane trefne paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jakub, naprawdę myslisz że ASO wymieni Ci cokolwiek na gwarancji bo Tobie się wydaje że jest problem?

To niestety nie wygląda w ten sposób...


ASO ma zupełnie inne stawki za robotę gwarancyjną a taką opłacaną przez klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

ASO wymieni czasem więcej niż trzeba szczególnie w nowym aucie bo .... może. Do kogo trafia potem taka część to już wiedzą tylko w ASO.


Chyba, że zakładamy awaryjność pomp HPFP, wtryskiwaczy i innych drogich części w nowych autach jako pewniak. /po kilku tyś km :lol: albo co kilkanaście :duh: /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciel przejechał po quasi remoncie 40kkm bez problemów. Ja przez 5 lat zrobię w porywach 25-27 kkm. Olej w skrzyni biegów był wymieniony przy 100kkm również w skrzyce xdrive. Zagwozdka. Czytam fakturę z "remontu" i grubszych części tam nie widać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Fajna fura, nie dziwię się że ktoś miał dość i się pozbył :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

DRAY czy w ogóle którykolwiek benzyna po 2008 nadaje się do robienia kilometrów?

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś może rzucić fachowym okiem na rozpiskę dotyczącą remontu? W ogóle można to nazwać remontem?


http://www.sklepna5.pl/tgagala/pliki/e92.jpg

http://www.sklepna5.pl/tgagala/pliki/untitled-2.jpg

http://www.sklepna5.pl/tgagala/pliki/untitled-3.jpg

http://www.sklepna5.pl/tgagala/pliki/untitled-4.jpg

Edytowane przez zent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymianę głowicy masz uwzględnioną.

Wykonano pomiar ciśnienia sprężania, stwierdzili pewnie rożnicę pomiędzy cylindrami i dlatego głowica została zdjęta, a następnie zakwalifikowana do wymiany.

Nie dowiemy się dlaczego została wymieniona a nie naprawiona. Może miała pęknięcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez naście lat jeżdżenia różnymi autami z turbodoładowaniem tylko raz wymieniałem turbo ...gdy mój brat urwał miskę olejową w mojej Alfie i przejechał jeszcze kilometr bez ciśnienia oleju.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Szczerze zent poczytałem Cię i wygląda na to że szukasz mocnej BMW benzyny w Polsce, nie starej, z wypasem, bez przygód/napraw i najlepiej poniżej ceny rynkowej. Czy coś przeoczyłem?
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewna kobieta w mojej rodzinie eksploatowała Saaba turbo. Benzyna, 200 koni bez kontroli trakcji idealne auto żeby sobie zrobić krzywdę. Jeździła nim nie przestrzegając żadnych zasad. 4 km do pracy i z powrotem. Silnik wiecznie nierozgrzany a ona ciągle spóźniona i gaz w podłogę. Padły panewki, łańcuch rozrządu (olej dolewała jak zapalała się lampka ciśnienia)....a turbo - jak nowe. Nie uwierzyłbym gdybym nie widział rozebranego silnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze zent poczytałem Cię i wygląda na to że szukasz mocnej BMW benzyny w Polsce, nie starej, z wypasem, bez przygód/napraw i najlepiej poniżej ceny rynkowej. Czy coś przeoczyłem?

Od zenta to kupuje się poniżej ceny rynkowej a nie odwrotnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze zent poczytałem Cię i wygląda na to że szukasz mocnej BMW benzyny w Polsce, nie starej, z wypasem, bez przygód/napraw i najlepiej poniżej ceny rynkowej. Czy coś przeoczyłem?

Od zenta to kupuje się poniżej ceny rynkowej a nie odwrotnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.