Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jaki samochód z tych ambitniejszych/mocniejszych na dzień dzisiejszy po okresie gwarancyjnym nie jest autem dla hobbysty z wiedzą lub grubym portfelem na serwis?
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fajna fura, nie dziwię się że ktoś miał dość i się pozbył :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zent kup sobie diesla, przynajmniej nie stracisz nerwów :)


Poniżej większe wymiany (było ich więcej):


12 tys km - wymiana skrzyni biegów

48 tys km - wymiana chłodnicy (ciekła)

75 tys km - wahacze

78 tys km - pompa wody

81 tys km - pompa paliwa w zbiorniku

81 tys km - czujnik ciśnienia paliwa

81 tys km - 3 wtryskiwacze

83 tys km - podajniki pasów

86 tys km - ponownie chłodnica

86 tys km - koło pasowe

95 tys km - problem z valvetronikiem (wymienione między innymi : wałek mimośrodowy, łożyska igiełkowe, siłownik valvetronik)

103 tys km - mata zajętości miejsca pasażera

105 tys km - uszczelnienie dyferencjału

114 tys km - przetwornik ciśnienia turbosprężarki, uszczelnienie miski olejowej

116 tys km - wymiana głowicy (2016 rok) - ostatnia wizyta

Opublikowano
Fajna fura, nie dziwię się że ktoś miał dość i się pozbył :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Teoretycznie. Czy skoro tyle podzespołów wymieniono, to może warto pochylić się nad tym samochodem? Jest, np. oferta e92 z udokumentowanym przebiegiem, ale ponad 200kkm, czyli ta jednostka jest w stanie dożyć większego przebiegu. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-335i-mpakiet-stan-perfekcyjny-ID6BGa4R.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie wiele nowych elementów to plus a nie minus, poprzednich właścicieli mogło to irytować a następny będzie korzystał.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Na pierwszy rzut oka lista napraw szokująca, ale.... trzeba mieć na uwadze, że nie wiemy czy przypadkiem nie mamy do czynienia z klientem typu "muzyk" co ma słuch absolutny.

Trzeba też pamiętać, że auto miało gwarancję, a ponieważ sam mam auto na gwarancji to wiem jak to jest :)


Naprawa przy 81 tys sugeruje, że serwis szukał lub zostało wlane trefne paliwo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakub, naprawdę myslisz że ASO wymieni Ci cokolwiek na gwarancji bo Tobie się wydaje że jest problem?

To niestety nie wygląda w ten sposób...


ASO ma zupełnie inne stawki za robotę gwarancyjną a taką opłacaną przez klienta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ASO wymieni czasem więcej niż trzeba szczególnie w nowym aucie bo .... może. Do kogo trafia potem taka część to już wiedzą tylko w ASO.


Chyba, że zakładamy awaryjność pomp HPFP, wtryskiwaczy i innych drogich części w nowych autach jako pewniak. /po kilku tyś km :lol: albo co kilkanaście :duh: /

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajna fura, nie dziwię się że ktoś miał dość i się pozbył :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

DRAY czy w ogóle którykolwiek benzyna po 2008 nadaje się do robienia kilometrów?

3A0jS9b.png
Opublikowano (edytowane)

Ktoś może rzucić fachowym okiem na rozpiskę dotyczącą remontu? W ogóle można to nazwać remontem?


http://www.sklepna5.pl/tgagala/pliki/e92.jpg

http://www.sklepna5.pl/tgagala/pliki/untitled-2.jpg

http://www.sklepna5.pl/tgagala/pliki/untitled-3.jpg

http://www.sklepna5.pl/tgagala/pliki/untitled-4.jpg

Edytowane przez zent
Opublikowano

Wymianę głowicy masz uwzględnioną.

Wykonano pomiar ciśnienia sprężania, stwierdzili pewnie rożnicę pomiędzy cylindrami i dlatego głowica została zdjęta, a następnie zakwalifikowana do wymiany.

Nie dowiemy się dlaczego została wymieniona a nie naprawiona. Może miała pęknięcia?

Opublikowano

Gdyby miał o połowę mniejszy przebieg to byłbyś przed wymianą chłodnicy, pompy, wtryskiwaczy i ...głowicy :mrgreen:


...na swój koszt.

Opublikowano
Przez naście lat jeżdżenia różnymi autami z turbodoładowaniem tylko raz wymieniałem turbo ...gdy mój brat urwał miskę olejową w mojej Alfie i przejechał jeszcze kilometr bez ciśnienia oleju.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szczerze zent poczytałem Cię i wygląda na to że szukasz mocnej BMW benzyny w Polsce, nie starej, z wypasem, bez przygód/napraw i najlepiej poniżej ceny rynkowej. Czy coś przeoczyłem?
3A0jS9b.png
Opublikowano
Pewna kobieta w mojej rodzinie eksploatowała Saaba turbo. Benzyna, 200 koni bez kontroli trakcji idealne auto żeby sobie zrobić krzywdę. Jeździła nim nie przestrzegając żadnych zasad. 4 km do pracy i z powrotem. Silnik wiecznie nierozgrzany a ona ciągle spóźniona i gaz w podłogę. Padły panewki, łańcuch rozrządu (olej dolewała jak zapalała się lampka ciśnienia)....a turbo - jak nowe. Nie uwierzyłbym gdybym nie widział rozebranego silnika.
Opublikowano
Szczerze zent poczytałem Cię i wygląda na to że szukasz mocnej BMW benzyny w Polsce, nie starej, z wypasem, bez przygód/napraw i najlepiej poniżej ceny rynkowej. Czy coś przeoczyłem?

Od zenta to kupuje się poniżej ceny rynkowej a nie odwrotnie :)

Opublikowano
Szczerze zent poczytałem Cię i wygląda na to że szukasz mocnej BMW benzyny w Polsce, nie starej, z wypasem, bez przygód/napraw i najlepiej poniżej ceny rynkowej. Czy coś przeoczyłem?

Od zenta to kupuje się poniżej ceny rynkowej a nie odwrotnie :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.