Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Interesował się ktoś tym egzemplarzem? W porównaniu do mojej e46 to raczej skromna wersja. Nie przepadam za alkantarą, ale w używanym samochodzie trudno wybrzydzać. Natomiast wg histori ASO miał wymieniane podajniki pasów i , czego nie ma w opisie oferty, wymienianą głowicę z osprzętem. Osprzęt, to co to może być: kable, turbina, czy bebechy silnika? Nie jestem mechanikiem, a raczej laikiem, więc moze ktoś rozjaśni temat? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-335i-xdrive-automat-2-wl-salon-polska-mpakiet-ID6BH0wc.html#4b24e91899
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy jakim przebiegu ten remont?


Jakiego wyposażenia Ci tutaj brakuje?


Zdjęcia są trochę od sasa do lasa z różnymi tablicami i na przestrzeni ponad roku, no ale przynajmniej ciekawe. :) Bardzo ładne auto, bardzo dobrze skonfigurowane.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W tym silniku kanały dolotowe zarastają nagarem i może dlatego wymieniali, trudno powiedzieć. Osprzęt to może być wszystko, od świec po świece, cewki, wtryski i pompę ciśnienia (wtryski i pompa to w tym silniku komponenty na ok 120 tkm).
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oszczędność (pozorna bo nie ma LPG) na stacji to koszt na serwisie.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Właściciel nie udostępnia historii serwisowej auta? Byłoby wypisane co zostało zmienione.


vin WBAKF91070E259630

typeCode KF91

type 335I XDRIVE (EUR)

series E92 (MUE)

serie 3

bodyType COUPE

steering LL

doors 2

engine N55

displacement 3.00

power 225

drive ALLR

transmission AUT

color LE-MANS-BLAU METALLIC (381)

upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)

prodDate 2010-07-01

individualInteriorCode

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S2MFA M LM RAEDER STERNSP. 193 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M spr. gw. 193

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4WAA INTERIEURLEIST ALU GLAC.SILB.DUNKEL Listwy wewn. alum. glacier-silber dkl.

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN- UND AUSSENSPIEGELPAKET Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

S5AKA LED-LICHTELEMENTE Elementy oświetleniowe LED

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S6VCA STEUERUNG COMBOX Sterowanie Combox

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM Harman/Kardon Surround Sound System

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S7NHA SERVICE INCLUSIVE 5/100 Technika serwisowa BMW

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S7XAA M LEDERLENK.+SCHALTWIP.+MULTIF. M leather st.wheel+shiftpaddle+multif.

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jedni udostępniają historię, ale zazwyczaj kierują do ASO, by tam się dowiadywać. :D Moja metodologia poszukiwania samochodu zaczyna się najpierw od wywiadu, pytam właściciela o wszystko, następnie sprawdzam historię z ASO i porównuję zeznania. Kontrola bowiem podstawą zaufania! :mrgreen: Tutaj pojawił się dysonans, bo właściciel chyba zapomniał o naprawie. Być może ktoś ten samochód już organoleptycznie sprawdzał i napisze jak się jednostka prezentowała. E92 traktuję jako ostateczny wybór, a ten egzemplarz do pewnego momentu wydawał mi się interesujący. Skoro do 120 kkm te silniki padają jak muchy, to może po tej naprawie przejedzie kolejne?
Opublikowano

Mając na uwadze wcześniej oceniane sztuki kontra ta powyżej.

W dużo ciekawszych konfiguracjach bywają e92, jeśli akurat e92 ma być.

Opublikowano
Owszem, ta jest biedna, ale punktem zaczepienia było pochodzenie, dwóch właścicieli i w sumie bez przejść historia blacharsko-lakiernicza, bo tylko trzy elementy lakierowane, a nie wycinane i spawane jak w przypadku dwóch F32, które sprawdzałem. Jest to już staroć dziewięcioletnie, ale na bezrybiu i rak ryba.
Opublikowano

Wczoraj czytając forum o N55 natknąłem się na właściciela samochodu, choć zdawkowo opisał problem swojego samochodu. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=313842&p=2315759#p2315759

 

Wieczór.


borykałem sie chyba z tym samym problemem przez miesiące zeszłego roku. Zaczeło sie ok. 100 tys km i bylo bardzo drazniące. Nie działo się to zawsze, ale jak sie działo, to wibracje potrafiły byc naprawdę odczuwalne. Do sierpnia 16' mialem pakiet naprawczy, wiec meczylem kolejne ASO (Auto Fus, Bawaria, Inchape), ale z uwagi na to, że komputer nie wypluwał bledów poczatkowo nikt nie bardzo chciał pomoc, a potem po sprawdzeniu odmy, swiec, vanosów zwykle konczyło sie tak, ze odbierałem auto, a problem oczywiscie nie ustawał. W lipcu sie zawzialem z uwagi na to, ze pakiet sie konczyl - stwierdzilem, ze nie odpuszcze i bede meczyl tak na maxa az cos zrobią. Skonczylo sie tak, ze wymieniono mi glowice silnika wraz z calym osprzetem. Trwało to wszystko kilka tygodni, ale problem ustąpił. Nie wiem w koncu w czym konkretnie leżał problem, ale faktem jest, że teraz (czyli juz 6 mies.) chodzi równo. Zdaje sobie sprawe z tego, że wiele tym wpisem nie pomagam, ale mowie tylko - pochylało się nad problemem wielu "speców" i dopiero taka duża akcja dała konkretny efekt. pozdro!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak napisał w tym temacie Rivasi, najprawdopodobniej był to problem zanieczyszczonych kanałów dolotowych. W USA standardowa procedura, w Polsce ASO wymieniają głowice :lol:
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przepraszam a co to ma za znaczenie co "mogło" iść?
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Głowica to tylko góra, wprawdzie trzeba trochę gratów z silnika zdjąć ale nie dotyczy tłoków i tego co w bloku czy poniżej. Jak było zrobione fachowo, a w sumie właściciel trochę tym pojeździł po wymianie to problemów nie będzie. Oby nie zostawili bajzlu pod maską po wyminie i poskładali wszystko 'jak fabryka' ;)


Ta, wiem zent dziewica to już nie jest. :norty:

Opublikowano

Jeśli problemem były wibracje spowodowane różnicą ciśnienia sprężania na poszczególnych cylindrach to przy aucie z wtryskiem bezpośrednim samo czyszczenie kanałów może nie pomóc. Dziwie się ASO że nie potrafili zmierzyć przyspieszenia kątowego dla poszczególnych cylindrów przy użyciu komputera jeśli nie chciało im się wyciągać manometru.

Jeśli głowica nie ma powypalanych gniazd to je się zwyczajnie dociera (poleruje) żeby były szczelne a nie zmienia głowicę.


No cóż auta dla hobbystów, którzy jakąś wiedzę posiadają....

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.