Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


na wstępie chciałbym się przywitać Hej :). Trochę czasu już forum przeglądam. I zawszę jakos udało mi się problem rozwiązać teraz niestety jestem bez silny...

A więc mam taki problem mianowicie lewe tylnie koło zaciska mi hamulec na maksa , że nie mogę ruszyć auta. Opisze moją historię:


Zmieniałem koła na letnie. Robiło się ciemno i wiszące auto na lewerku spadło... Pękł lewarek i przeciął mi kabel prawdopodobnie od ręcznego.


Zapaliły się kontroliki Abs + DSC + Zaciągniety ręczny.


gdy lewarek się zepsół i puścił zerwał mi czarny przewod od prawego tyniego koła. Po zamianie opon próbóje odpalic swoją ślicznotke niestety nie chce jechac na pulpicie pojawiły się kontrolki 2 zółte abs+DSC i 1 czerwona od ręcznego. Okazało się , że spadający lewarek przeciął jakiś czarny kabelek. Połączyłem go. Na pulpicie pozostały 2 zółte ikonki ABS i DSC. Lewe tylnie koło kreci się minimalnie i zaciska się hamulec na maksa, że nie da rady nawet ruszyć z miejsca... Co się mogło stać z autem , że tak się zachowuje ? Inne koła kręcą normalnie. Dodam , że podłączałem go do komputera (delphi) i niestety nic nie wykrywa;/ Co się mogło stac , że taka blokada na lewym tylnim kole występuje ?


Będę wszystkim serdeczny za pomoc :)

Opublikowano
Moze cos z zaciskiem sie stalo odkrec go sprawdz prowadnice i wcisnij tlok .Zamontuj i sprawdz .A kabelek to pewnie od abs byl.
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Opublikowano
Ale było wszystko okej z zaciskami tak nagle mogło się sam coś stac ? Najlepssze jest to , że od p[oczątku wogole się tarcza nie kręciło trochę rękawem pomachałem i hamulcami i zaczął trochę kręcić... Nie jesetem mechanikiem i nie wiem jak ten mechanizm działa... ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi sie ze nie trzymaja klocki a okładziny z ręcznego. Czy jak dźwigałeś auto na lewarku miałeś zaciągnięty ręczny ? Jeśli tak mogło linke przeciąć i jednocześnie zacisnąć w pancerzy przez co tak jakby ręczy jest zaciągnięty. Druga sprawa mogło tez coś sie pokrzywić jak auto spadło z lewarka. Tak czy inaczej spróbuj sciągnąć tarcze i zobacz to jest nie tak

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Okazało się , że szczęki od ręcznego się rozpadły i zaciskały bęben. Kontroleki już się nie palą. Ale mam teraz kolejny problem wyjąłem całe szczęki od ręcznego. Czy moge tak jeździć?

Niestety hamulec w tym lewym kole strasznie mi "szura" przy hamowaniu. Tylko tak mam przy hamowaniu straszne szuranie....


Ręce mi już opadają. Co może być znowu nie tak z tym , że takie szuranie jest straszne . Myślałem , że to może klocki nie wyrobione ale pojeździłem troche i za każdym razem tak "szura" strasznie i tak jakby jakoś ten hamulec był luźny w lewym kole. Po dłuższej jeździe juz nawet podczas jazdy słychac taki szum z tego lewego koła....


Pomoże ktoś cos ;?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli chodzi o przepisy to nie możesz tak jeździć ale pomijając to jak nie przeszkadza Ci brak ręcznego to tak, możesz. Pewnie masz zapieczone prowadnice lub zacisk i cały czas zacisk blokuje tarczę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.