Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem w trakcie demontażu kolektora ssącego i mam problem z usunięciem listwy wtryskowej, a konkretniej po wykreceniu śrub trzymających boje sie ja wyciągnąć z wtrysków zeby nie wyrwać metalowych przewodów idących wzdłuż listwy za kolektor. Mozna je gdzieś indziej wykręcić tak aby po wyciągnięciu listwy wyszly razem z nia? Ewentualnie sciagnac kolektor razem z listwa?


Glownie moj problem polega na tym ze gdzieś w tamtych okolicach mam nieszczelność - psikajac tam plakiem/samo startem obroty silnika wzrastały. Moze ktos ma pomysl co innego moze byc przyczyna?

Opublikowano

Może być uszczelka wtryskiwacza lub sam wtryskiwacz niewystarczająco wsunięty w gniazdo kolektora, stąd lewe powietrze.


Demontaż listwy wraz z wtryskiwaczami jest prosty. Najlepiej to wyciągnąć rękoma niczym nie podważając, zaczynając od strony VANOSA, jak tam wyskoczą wtryski z gniazd to od strony podszybia już prosto zejdą.

Gorzej jest już to założyć z powrotem :D

Opublikowano

No wlaśnie najbardziej balem sie tego wkladania spowrotem.


a co do lewego powietrza, to z tylu kolektora od strony DISA byl otwór który z tego co gdzies tam uslyszalem powinien byc zaślepiony, wiec dorobilem zaslepke z kawałka rurki gumowej i juz nie łapie lewego powietrza, przy okazji wyczyscilem krokowca wiec obroty tez juz idealnie trzymają na jałowym, jednak pojawil sie inny problem - auto zaczelo ciezko palic, muszę pokręcic tak z 3-4sekundy, a zawsze palił od strzała. do tego przy ruszaniu czasami obroty same spadają czesto do zera zamiast wzrastac. Może nie powinienem zaslepiać tego otworu?


ewentualnie kasowanie błędów cos pomoze? bo podejrzewam ze sondy nazbieraly mase złych danych przez lewe powietrze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż korekty paliwowe po rozgrzaniu i na wolnych obrotach. Tam za kolektorem ma być zaślepka 11611727176.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jak po uszczelnieniu kolektora masz nagle problem z odpalaniem to ja bym się przyjrzał przepustnicy.

Przepustnica nie może być zamknięta, musi być lekko uchylona. Znam już przypadki, że majster w warsztacie zmienił położenie klapki co jest błędne, bo ma być minimalnie uchylona!

Opublikowano

Przepustnica miala lekka szczelinę ale byla ona wręcz minimalną. Bylo ją czuć podczas dociskania jej. spróbuję ją troche poszerzyć


I zapomnialem wspomnieć o jeszcze jednym . po uszczelnieniu tego kolektora dodatkowo przy dawaniu gazu na samym poczatku wciskania gazu słychac taki jakby syk w okolicy zaworu disa. mozliwe ze to ta kapka chodzi, ale wczesniej nie robila tego tak głośno. dodam ze wyczyscilem ja preparatem ktorym czyscilem przepustnice i krokowca bo byl lekko zaolejony


Edit :

Pod zaworem disa przy prawdopodobnie jakims sterowniku nie wsadziłem jednej wtyczki, teraz autko pali bez problemu jak kiedys, zobaczymy czy w trasie autko nie bedzie gaslo

Opublikowano

Jak masz minimalną szczelinę to jej nie powiększaj.

Ja mówiłem o sytuacji gdy klapa jest całkowicie domknięta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.