Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jako, że moje aktualne zaciski nadają się do regeneracji to ostatnimi czasy zastanawiam się nad zamianą hamulców z 335 do mojej 330xi - powód wiadomo, bezpieczeństwo + wygląd. Przeglądałem forum i znalazłem jedynie tematy m.in zamiany z 335 do 320d. Podejrzewam również, że jest kilka osób na forum które już bawiły się w taką przeróbkę i mogą co nie co doradzić. Pytań mam kilka:


- czy różnica będzie spora w porównaniu 330/335 przy dynamicznej jeździe autostradowej.

- Zacisk, jarzmo, tarcza, klocek - wiadomo do wymiany, reszta pasuje plug&play czy trzeba czymś jeszcze się zainteresować?

- Jest jakakolwiek różnica pomiędzy zaciskami z 335d a 335i?


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hamulce w 335i oraz 335d są takie same.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak masz 348 to zostaw sa idealne wystarczy dobre tarcze i kloci .Ja mam teraz zestaw schmidmana i jest bajka a czesto zwalniam z 240 do prawie zera jak jakis osiolek mi wyleci i jest jak kotwice bym wywalil.
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moim zdaniem dużej różnicy między 348 a 330 nie będzie jeżeli chodzi o siłę hamowania.natomiast na pewno robotę wizualnie robi zacisk z 348mm - szczególnie jak się go pomaluje w jakiś ciekawy kolor i widać go przez felgę. generalnie tak jak kolega napisał: podstawa to dobry klocek i tarcza. jakbyś jednak szedł w stronę 348 to na przód i tył mam na sprzedaż jedne z lepszych klocków - EBC Yellowstuff ;)
Opublikowano
Po VINie - 330, po zmierzeniu - 330 mam. Czyli rozumiem, że 348 pasują do zacisków od 335? A jak z resztą Panowie? zakup zacisków używanych, klocków i tarcz i wszystko wchodzi bez większych komplikacji?
Opublikowano
Poszukałem, pomieliłem i dobrze rozumiem, że hamulce LCI z wersji 330 są takie same jak z 335 - rozmiar 348? Nadal mimo wszystko nie umiem znaleźć informacji czy wszystko pasuje plug&play czy trzeba rzeźbić. Znalazłem jedynie temat ze swapem z 330 do 320 :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w realoem sprawdzisz sobie po vin czy masz 330 czy 348. widać to też od razu po zacisku z przodu

tarcza 348 ma taki zacisk:

attachment.php?s=3f67ac7762ee3ff2854f445f123bcec4&attachmentid=20170&stc=1&d=1400428599


masz taki z przodu? jak nie to masz 330. jak chcesz 348 to kupujesz taki kompletny zacisk, tarcze i klocki.finito. jak już ktoś słusznie napisał te informacje są na forum. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.