Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,


Dzisiaj w ISTA wyskoczył mi błąd 48B4 - czujnik podciśnienia hamowania, wiarygodność.

Poszukałem na forum i nic nie ma na jego temat. Gdzie go szukać...? Jaki nr oem...


Wyskoczył mi jeszcze jeden błąd A6D1 - Auxiliary water pump - Open circuit ale już znalazłem co i jak. Ciekawi mnie tylko czemu wyskoczył bo nie mam na konsoli w środku przycisku REST (tak jak to widziałem na niektórych zdjęciach).


Po rozkodowaniu VIN:

0842 - wersja dla chłodnych krajów

07RP - pakiet advantage

0888 - literatura pokładowa w języku duńskim


Z automatu ma włączać się?

Edytowane przez dolceta
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
aux water pump dotyka kazde bmw. wczesniej czy pozniej. pompka nie jest b droga ale troche klopotliwa w wymianie. generalnie to jest mala pompa wody obiegu nagrzewnicy.
Opublikowano
Szukam i nie mogę znaleźć, gdzie mieści się pompa vacum. Albo jaki ma nr to w realoem znajde. Silnik n47.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesli szukasz podcisnienia , to podepnij manometr i je zmierz ...

Podepnij sie jeszcze jakimś innym programem zeby miec pewnosc o jaki czujnik chodzi...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ale tu masz tylko informacje o błędzie. Teraz wchodzisz w DDE i odczytujesz błędy. Tam będzie szczegółowy opis.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wpisz sobie w realom Czujnik Podcisnienia i wyskoczy Ci element który jest różnie nazywany np przetwornik cisnienia czy tez zawór turbiny i egr ale to pewnie błąd dotyczy tej części...

Coś się dzieje z autem oprucz błędu?

Opublikowano

Z autem nic się nie dzieje. Kupiłem kabel ok tygodnia temu, zainstalowałem programy i zacząłem diagnozować. W miedzy czasie wykasowałem go ze 3 razy i za każdym razem się pojawia na nowo. A że lubię jak auto jest w 100% sprawne więc zacząłem drążyć temat.

Około miesiąca temu wymieniałem tarcze z klockami z przodu i z tyłu ręczny naciągałem ale tam nie ma co schrzanić... żeby było coś z "podciśnieniem hamowania". Hmm... Hamulców nie odpowietrzałem ponieważ nie "rozłączałem obiegu w którym jest płyn". Choć była taka jedna dziwna sytuacja, że musiałem na maxa hamować z ok 30km/h na kostce, to pedał mi się mocno schował ale później normalnie wrócił na swoje miejsce.

W ISTA doszedłem do tego

f920408fa2911207med.jpg


W INPIE jak wchodzę w motor, dde 7.0 dla n47 to wyskakuje mi po niemiecku ze nie ta wersja. Jak kliknie ok to przechodzi mi do wyboru auta itd. Tylko ze w wersji niemieckiej. Nie ogarniam jeszcze dobrze tych programów.


Patrzyłem pod maską termostat bo nie dogrzewa i będę go wymieniał w sobotę i to zwróciło moja uwagę (na zdjeciach)

To są okolice egr?

04174df119e5e08dmed.jpg e4a5a03b655b52damed.jpg

Czyżby nieszczelność w jakiejś rurze?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak wymień te rure na której masz niebieskie trytki. Z biegiem czasu robi się nieszczelna. Koszt chyba koło 50-70 zl.
Opublikowano

Jack79 wymieniłem termostat itd. Zabrałem się za wymianę przewodu nr 13717803842 taki co wskazałeś powyżej :cool2: , dzięki. (na zdjęciu po lewej, wygięty). Okazało się, że w tym przewodzie mam czujnik, ponieważ mam wersję 0842 - wersja dla chłodnych krajów, nr 13718516241. Różnica ceny między przewodami jest kolosalna. Zwykły kosztuje ok 60zł, a ten z czujnikiem ok 390zł.

05301cda83b1cc0cm.jpg


Pytanie mam co to podgrzewa? Potrzebne to wogóle? :) Mogę wsadzić bez czujnika, nie będzie się nic działo? Wiązke z wtyczką do czujnika ładnie bym schował. Narazie zostawiłem jeszcze starą abym mógł w razie czego zwrócić.

Różnica ok 330zł stawia niestety takie pytania. :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem w sumie na jakiej zasadzie to działa. Jak grzałkę odepniesz to pewnie wywali jakiś błąd jak zostawisz grzałkę to powinno być git. Zawsze możesz te opcjr z wyposażenia usunąć, to nawet po odłączeniu tego elementu błąd nue wyskoczy.
Opublikowano

Na tym forum znalazłem taką odp. co ta opcja daje: cyt. "Masz drobną modyfikację w układzie dolotowym. W przewodzie od filtra powietrza do kolektora znajduje się nieduża grzałka".

Wiem, że mam na pewno podgrzewacz filtra paliwa (ale to może każdy ma).

Tak wygląda grzałka.

e097fb1ba82a5a9am.jpg f095903410ae5752m.jpg 0fb144e99764cf9dm.jpg


Na moje oko kawałek miedzi :mrgreen:

Jutro przetestuje zwykły przewód bez czujnika i napisze czy pojawił się błąd.

Opublikowano

Niestety, po włożeniu nowego przewodu bez czujnika błąd 48B4 znowu pojawił się.

Z autem nic się nie dzieje, warto przejmować się nim?

  • 2 lata później...
Opublikowano
Niestety, po włożeniu nowego przewodu bez czujnika błąd 48B4 znowu pojawił się.

Z autem nic się nie dzieje, warto przejmować się nim?

Hej, sorry za odkopanie. Pytanie jak finalnie sprawa się skończyła? Udało się namierzyć problem i znaleźć rozwiązanie (mam tutaj na myśli błąd 48B4)?

  • 1 rok później...
Opublikowano
Mnie tez dopadł bład 48B4 w E84/n47. Przymierzam sie do wymiany czujnika ciśnienia serwa. Jak wam sie udało rozwiązac ten problem?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czy ktoś jeszcze miał taki błąd i jednocześnie miał problem z kontrola trakcji, tzn. Kontrola Włączała się podczas jazdy i odcinała moc(szarpało autem, bo włączała się i gasła kulka razu)?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mnie tez dopadł bład 48B4 w E84/n47. Przymierzam sie do wymiany czujnika ciśnienia serwa. Jak wam sie udało rozwiązac ten problem?

 

Odpowiem sam sobie, czujnik wymieniłem + reset kompa, bład znikł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.