Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszytko ładnie tylko nie podoba mi sie ta żywica :? To nie metoda na zatrzymanie rdzy...ale szacuneczek za wlożoną prace :cool2: normalnie mi sie przypomnialy moje ostatnie trzy miesiące :8)

Co do szkielkowania to ja potraktowalem swoje czesci korundem (cos jak szkielkowanie tylko troszke inna odmiana szkła) metoda bardzo skuteczna ale niestety droga... :|

A wracając do rezerwy to w 524td mozna sie najeżdzic jeszcze jak sie zapali a 528i nie ruszam sie nigdzie bez karnisterka zapasowego ....taka jest różnica :mrgreen:

  • Odpowiedzi 225
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Owszem dałem żywice w miejscach gdzie lekko coś zaczynało się dziać a takie miejsca jak kielichy były normalnie obspawane. Zresztą właśnie zabieram się za zrobienie rozpórki kielichów... Z rezerwą u mnie podobnie było, raz mi zgasła i po paru kilometrach :norty: jeszcze musiałem się prosić na stacji o pustą butelke :cool2:
Opublikowano

Nikt nie powiedzial ze jest lepsza.Ja poprostu mialem do takiej metody dostęp a efekt jak dla mnie jest super:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29435

Ile kosztuje nie wiem.Jak sie dowiadywalem to dla przykladu cene za wyszkielkowanie elementów z silnika junaka koles podal 500zł...Elementy z silnika M30 są pokaznych rozmiarów wiec cena napewno bylaby wyzsza :wink:

Opublikowano

Jesli pytasz o to czym zakonserwowalem elementy po czyszczeniu to srodek nazywa sie dokladnie tak jak napisalem :

PROTEWAX BP 527 - zalecany jest do użytku w motoryzacji i przemyśle. Przeznaczony do czasowego zabezpieczania wszelkich powierzchni. Zawiera roztwory polyakrylowe.

- służy do pokrywania powierzchni wykonanych z metali, także aluminium, powierzchni chromowanych, cynkowanych oraz pokrytych farbami i lakierami.

- świetnie nadaje się do zabezpieczania podwozi malowanych w kolorze nadwozia, korpusów silników, skrzyni biegów i przekładni.

- produkt posiada przejrzystość szkła dzięki temu nie jest widoczny oraz nie starzeje się pod wpływem promieniowania UV. :8)

Opublikowano
Jesli pytasz o to czym zakonserwowalem elementy po czyszczeniu to srodek nazywa sie dokladnie tak jak napisalem :

PROTEWAX BP 527 - zalecany jest do użytku w motoryzacji i przemyśle. Przeznaczony do czasowego zabezpieczania wszelkich powierzchni. Zawiera roztwory polyakrylowe.

- służy do pokrywania powierzchni wykonanych z metali, także aluminium, powierzchni chromowanych, cynkowanych oraz pokrytych farbami i lakierami.

 

Czyli elementy polerowanie też można by tym pokryć :?:

 

Gdzie tego szukać, ile kosztuje i czemu tak drogo ;)

 

Pozdrawiam

OO==ll==OO


www.bmwauto.pl

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
kumpel mi powiedział że to płyn z chłodnicy który się tam dostaje przez nawiew z nieszczelnej nagrzewnicy albo cieknącego zaworu to prawda ??

 

Może mieć kumpel rację :|

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Może mieć rację ale może i nie. Nieszczelna nagrzewnica może powodować raczej intensywne parowanie nawet w ciepłe dni jeśli puścisz ciepły nawiew na szybę. Ja bym spróbował jeszcze raz umyć szybę. A w razie czego wymiana nagrzewnicy też nie jest straszna więc bym się nie załamywał :cool2: A co do nieszczelnego zaworu to nieee... zawór jest w komorze silnika. Umieszczony tuż przy serwie hamulcowym więc nawet jak cieknie to nic do środka się nie przedostanie. Chyba, że cieknie przy którejś końcówce nagrzewnicy to tak...
Opublikowano

Witam,

 

Nie jestem posiadaczem E-28 ale mam kilka pytań na temat tego auta.Jak to sie dzieje ze jest różny wzór tapicerki drzwi przednich(tylnych niewiem), chodzi mi o tez o glosniki, w niektorych E-28 sa zamontowane w drzwiach.?Druga Sprawa to czy da sie przełożyc klimatyzację, fotele i tylną kanapę, założyc elektryczne szyby i szyberdach?I jak to sie dzieje ze Silnik 2.8 ma 184 PS a 3.5 ma 218 PS ? dlaczego tak mała różnica w PSach?Narazie tylko mi przyszło do głowy.Prosze nie usuwac tematu gdyż dotyczy BMW E-28.

Opublikowano
W jakim sensie jest inny ? Jeżeli są różne wzory na drzwiach i siedzeniach tzn że ktoś poprostu sobie zmienił jedno albo drugie... Co do głośników to chyba nigdy nie byly montowane w drzwiach więc jeżeli są to raczej jakaś samoróbka... Szybe elktryczne i szyber się przekłada bez żadnego problemu klimę pewnie też co do foteli i siedzień to niewiem czy chcesz je przełożyc z innego modelu ?? A co do silników niech się wypowie DIXI on będzie dobrze wiedział...
Opublikowano

Tapicerka była inna w wersjach 4 i 6 cylindrowej(mała szóstka M20) i dieslu w porównaniu do wersji 525i,528i,535i,M535i oraz M5.

Głosniki nigdy nie były montowane w drzwiach jedynie wysokotonowe w zestawie Soundsystem w narożnikach mocowania lusterek zewnetrznych.

Elektryczne podnosniki szyb jeśli sa oryginalne żaden problem - w wersjach mocniejszych j.w. prawie pewne, że kabel jest położony. Jednak centralny zamek to juz nie takie proste bo były wg mojej wiedzy dwa rodzaje przed i po liftingu w 86 r. Co do silników wg mnie różnica jest niewielka w mocy ale znacząca w momencie obrotowym, elastyczności i spalaniu.

Pozdrawiam


GregM

E28 528 iA '84

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.