Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To jak cie nie stać na 335i to nie krytykuj i idz spać. Dobranoc

 

W dupie mam twoje 335i , mój kuzyn takie ma na 400hp zrobione , rok się nacieszył mocą i wybuchł silnik . Także powodzenia życzę .

A w temacie stać nie stać, to wyobraź sobie dzieciaku , że za samą tylko kasę jaką wsadziłem w to moje marne 320i mógłbym dziś kupić 335i .

A krytykuję nie 335, tylko twoje idiotyzmy jakie tu wypisujesz .

 

60 000 pln w 320i wsadziles? Przedlifty 2006-2007 kosztuja 45-50 tysiecy zlotych. A ja mam polift 2009 rok z lopatkami automatem.


W 320i to sobie chlopie mogles wsadzisz 20 000 pln, a nie 60.


Sam wypisujesz gosciu idiotyzmy, z tym, ze ty tego nie przyznasz tylko bedziesz brnal w swoje denne wypowiedzi robiac z watku smietnik, a potem sie dziwicie czemu moderator wszystko kasuje.

 

Wsadziłem w nowy silnik , zawieche, audio , 3 komplety kół i duzo czesci wymienionych jakieś 45 tys . Bo lubie miec idealny stan auta. Więc kupic sie da za to 335 na upartego. Ale napisałem o tych moich kosztach tylko dla zobrazowania tego, że niczym takim super nie jeździsz . A sadzisz się tu do każdego jakbyś był inżynierem Mclarena i jeździł Bentleyem.

Stonuj gosciu , trochę skromności , bo twoje łopatki w kierownicy w zwykłej 6 biegowej skrzyni jaką nawet to moje zwykłe 320i posiada , to dziś nic nadzwyczajnego .

  • Odpowiedzi 202
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

chłopie, dilera zmień i to ty...

ja swoje E90 330i brałem dwuletnie, zapłaciłem za nie takie pieniądze, jakich pewnie nigdy nie zobaczysz na własne oczy... mimo, że samochód po tylu latach będzie jakieś połowę tańszy i co w związku z tym? w ubezpieczenie, eksploatację, mody, paliwo wsadziłem przez 8lat ponad 100tys (czyli drugie tyle, za ile kupiłem samochód), tu też masz coś do powiedzenia?.. jesteś żałosny i masz zerowe pojęcie o czymkolwiek.

Edytowane przez lukaszewski

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Widzę kolego że nie czytałeś tego wątku

z uwagą :D

Zaraz ci DarkSide wyjaśni że ten dodatek to gónwo :D

lać masz tylko PB98 :D

(sarkazm)

Opublikowano

Czytałem - nawet podczas tego jadłem popcorn :mrgreen:


Trochę czytałem na temat tego specyfiku i na pewno nie zaszkodzi.


Przy cenach jakie mamy już za 95 to podziękuję za 98...


Poza tym taka butelka Archoil 6900-p kosztuje ok 90 zł i starcza na bardzo długo więc w porównaniu do lania 98 a tego dodatku to śmieszna kwota.


Dodatkowo mechanik wykonał frezowanie gniazda wtrysków czyli po prostu czyszczenie. Ponoć ten na drugim cylindrze był bardzo zaje**ny.


Nie wiem jaki to ma wpływ ale zostało zrobione.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

archoil kosztuje 79 od paru miesięcy i na prawdę w tej cenie jest to rewelacyjna propozycja. Na PEA (polecam zgłębić wątek, jeśli ktoś lubi chemiczne tematy) jest BARDZO niewiele dodatków, a na polskim rynku nie ma ich wcale praktycznie. Do policzenia na palcach jednej ręki. Sam zalewam do n53 i silnik mimo lat i przebiegu trzyma moc (hamownia potwierdza) także koni nie da, ale na pewno utrzyma w czystości silnik, wtryski i układ paliwowy ;-) polecam zaopatrzyć się w malutkie buteleczki hdpe po 60-100ml i rozlać tam dodatek, wtedy tankowanie na stacji nie sprawia problemów i nie przeszkadza smrodek z dodatku.


Efekt, który zobaczysz sam to mniej sadzy zbierającej się na końcówce rury wydechowej

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Ja kupiłem 500 ml. Cenowo lepiej 500ml niż mniejsze.

Butelka i tak ma ten dozownik więc jakoś nie jest źle.

Myślałem jeszcze o Vavoline ten 300 ml ok 17 zł ale wybrałem inny.

Opublikowano

Za 420 pln jest zregenerowany wtryskiwacz do tych aut przez bosch service. Odsyłacie swój stary a oni wam daja zregenerowany za 420 pln.


To lepiej sobie odpuścić 5 zbiorników dodatku po 80 pln.


Znaleźć najsłabszy wtryskiwacz który ma najbardziej rozjechane korekty pod inpa bądź leje delikatnie i go zmienic na zregenerowany.


Moc wroci spalanie sie ladnie wyrowna auto bedzie mniej dymic.


Dodatek nie wykona niczego co naprawi wtryskiwacz jedynie go wyczyści. A trzeba mechanicznie go naprawiać.


Ja bym tak zrobil jakbym zauważył jakiekolwiek problemy nawet z 1 wtryskiwaczem, bo one nie padają równolegle. Korekty można sprawdzić w Inpie. Kabel trzeba d-can i inpe nawet sobie pobrać z chomikuj.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
https://allegro.pl/oferta/bmw-f10-e90-n43-bmw1-n53-wtryskiwacz-7589048-11-10821233474


Te nie podejda? Jak maja niski przebieg to w tych pieniądzach dobra opcja.

 


nie, nie podejdą... :mad2: :duh:

 

Kupiłem nowy wtryskiwacz i teraz jest ok.

 

najlepszy wybór, teraz tylko dbać, żeby znów do tego nie doszło i będzie ok ;-)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
licz się z tym, że od wymiany jednego wtrysku się zaczyna, a kończysz i tak na komplecie. U mnie kilka lat temu wymieniłem też na sztukę, aż 3 miesiące później już miałem i tak komplet. mimo wszystko trzymam kciuki oby nie, jak coś pisz :-)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Ja w 335i nie dolewam zadnych dodatkow mam 217 000 przebiegu i wtryski maja super korekty. Jak jakis wtrysk bedzie mial zle korekty to go wymienie na nowy.


Nowy do mnie kosztuje 1002 pln za sztuke. Nie jest to wcale jeszcze tragedia , bo to oryginalny wtrysk i wytrzymuje 200 000 km.


Co do tego czy ktos leje benzyna 95 czy 98 to niech o tym poprostu zdecyduje wasz portfel. Wedlug mnie skoro cie stac dorzucic 80 pln na dodatek do paliwa to mozesz tak samo do kazdego tankowania dorzucic 10 pln na lepszej jakosci paliwo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
paliwo jest badane wyrywkowo przez UOKiK i inspekcję handlową.. jakość paliwa 95 od 98 nie różni się ani trochę..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Sceptycznie podchodziłem do dodatków paliwa ,ale muszę przyznać że polecany przez kolegę @Łukaszewski Archoil AR6900-P MAX jest naprawdę dobry.

Po 3k km wtryski chodzą zauważalnie ciszej, po za tym na bieg jałowy jest tak gładki jakby dopiero wyjechał z fabryki. Muszę przyznać że to dobra rzecz dla aut z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sceptycznie podchodziłem do dodatków paliwa ,ale muszę przyznać że polecany przez kolegę @Łukaszewski Archoil AR6900-P MAX jest naprawdę dobry.

Po 3k km wtryski chodzą zauważalnie ciszej, po za tym na bieg jałowy jest tak gładki jakby dopiero wyjechał z fabryki. Muszę przyznać że to dobra rzecz dla aut z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

 


warto czasem posłuchać osób, które zjadły zęby na tych jednostkach, niż ###### pokroju darksideofbmw :wink:

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Ja kupilem ten archeoil do diesla e60 i powiem tak w mocy zero różnicy w kopceniu tez nie widze.


Jedyne co zauważyłem, ze minimalnie pracuje ciszej silnik.


Kupilem za 75 archeoil 6900-d max.


Napewno ten srodek nie zaszkodzi, a pomoze klekotom 2.0 czy benzynie 2.0,a jak ktos ma 3.0d co ladnie pracuje czy 3.0 byna co super pracuje to wiele to nie pomoze.


Mozna dolewać profilaktycznie w 3.0 ale nie musowo. Do R4 polecam zalewać, bo je trochę uciszy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dziekujemy za opinie darksideofbmw z drugiego konta :cool2:

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

indeks jest widoczny na korpusie wtrysku ,na samej górze jest rząd cyfr i po (-) jest oznaczenie indeksu.

Trzeba tylko zdjąć pokrywę silnika i dokładnie się przyjrzeć.

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ktoś korzystał z usługi firmy Gładysek. Reklamują się, że są w stanie "ożywić" wtryskiwacze do N43. Jest kilka opcji - od czyszczenia do regeneracji i wyznaczenia nowego indeksu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.