Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tylko na 98 jezdze. Auto sie nieco lepiej zbiera. Nawet na n55 306 koni czuc roznice, a spalanie jest mniejsze.


Jak slysze dodatki do paliw to odrazu mi sie wlacza ten obraz Mirka wierzacego , ze te srodki uzdrowia jego 15 letnie czarne jak smola wtryskiwacze wolajace z rozpacza o regeneracje albo wymiane na nowe.


  • Odpowiedzi 202
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
To polecam pójść moją droga i lać tylko i wyłącznie 98. Polecam Orlen i Schell.


Tu dosc ciekawe porownanie PB 95 vs 98. Przy 170 konnym 2.0 moze cos tam pomoze przy przyspieszaniu obnizajac jednoczesnie spalanie.


 

Bzdury z tym 98 w przypadku n43 i tyle . Jeździłem kilka lat bez sensu na 98 verva , po czym zacząłem tankować 95 i spalanie spadło co najmniej o pół litra przy tym samym stylu jazdy , osiągi są identyczne 0-100 czy 0 -160 , mierzone niezliczoną ilosc razy przy roznych temperaturach na zewnątrz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ten gość już nie jedną bzdurę tu napisał na forum, polecam dodać do czarnej listy ;-)


tym bardziej, że osiągi i dane techniczne producenta były wyliczane i podawane na.podstawie paliwa 95, co jest nawet wyszczególnione w instrukcji obsługi pojazdu.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Kolega powyżej jest znakomitym źródłem wiedzy - przykładowo auta ze Szwajcarii, ktore sa mega zadbane skwitował tak :

 

Szwajcaria xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD czyli silnik też jak ser szwajcarski już pewnie podziurawiony od lejących wtrysków. Jeszcze nie widziałem dobrego n53 ze szwajcarii :D no ale. Życzę powodzenia

 

Nie wiem co bierze ale dobrego ma dilera haha :mrgreen:


I chlop mowi by blokowac innych , a sam trolem byl na maxa w przeszlosci i go wyjasniali non stop. :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ty zejdz na ziemie. Najgorsze auta sa wlasnie ze Szwajcarii, interwaly co 40tys km, zero dbania. Jezdza az sie rozpadaja, wtedy jako cukiereczki dla takich dzieciakow jak ty, co wierza w bajki, trafiaja do Polski. Przewalilem te szwajcarskie cacka wielokrotnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chłopie, odstaw te prochy bo ci nie służą.. nie znasz się zupełnie na niczym, kompromitujesz na KAŻDYM kroku, na chwilę obecną to ty jesteś wyjaśniany przez wszystkich.. nie ma ci przykro? że każdy tu z tobą jedzie?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Domino (Darkside) a jak tam twoje F10 525 265 ps? :D

A wracając do tematu to nie masz pojęcia jak w Szwajcarii czy Niemczech serwisują auta i jak je mechanicy tam naprawiają.

Opublikowano
Ty zejdz na ziemie. Najgorsze auta sa wlasnie ze Szwajcarii, interwaly co 40tys km, zero dbania. Jezdza az sie rozpadaja, wtedy jako cukiereczki dla takich dzieciakow jak ty, co wierza w bajki, trafiaja do Polski. Przewalilem te szwajcarskie cacka wielokrotnie.

 

Racja - i dlatego te ze Szwajcarii sa duzo drozsze, niz te z Niemiec.

Opublikowano
chłopie, odstaw te prochy bo ci nie służą.. nie znasz się zupełnie na niczym, kompromitujesz na KAŻDYM kroku, na chwilę obecną to ty jesteś wyjaśniany przez wszystkich.. nie ma ci przykro? że każdy tu z tobą jedzie?

 

Na moje to z Toba jedzie ale moderator watku, bo pokasowal wszystkie twoje posty. Ogarnij sie, bo Admin znowu powrzuca do kosza twoje wypowiedzi, a ty bedziesz innych straszyl banami, gdzie sam dzien w dzien lamiesz regulamin.

Opublikowano
Domino (Darkside) a jak tam twoje F10 525 265 ps? :D

A wracając do tematu to nie masz pojęcia jak w Szwajcarii czy Niemczech serwisują auta i jak je mechanicy tam naprawiają.

 

E92 335i mam, a gosc o jakim piszesz ma F10 i powiem wiecej, jak rzeczywiscie mieszka w Holandii x lat, bo czytalem jego posty to on predzej bedzie mial to F10 niz wy, bo nie wiem ile sie zarabia w Holandii ale mysle, ze 10 patykow na miesiac to napewno i jak siedzi 4 lata czy 5 to prosta kalkulacja, ze go stac na takie auta.


Ja mieszkam w Polsce, wiec jeden zakup drozszego auta to dla mnie szczyt marzen. 2 lata musialem tyrac by odlozyc na e92, a mam znajomych co jada na 4 miesiace do Holandii wracaja i kupuja takie samo auto jak moje.


Ja bym tak przesmiewczo nie wytykal mu tego F10 skoro siedzi tam 4 lata, bo wedlug mnie jest ogromna szansa, ze on naprawde moze je miec ale niech sie sam wypowie skoro sie loguje :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ty zejdz na ziemie. Najgorsze auta sa wlasnie ze Szwajcarii, interwaly co 40tys km, zero dbania. Jezdza az sie rozpadaja, wtedy jako cukiereczki dla takich dzieciakow jak ty, co wierza w bajki, trafiaja do Polski. Przewalilem te szwajcarskie cacka wielokrotnie.

 

Racja - i dlatego te ze Szwajcarii sa duzo drozsze, niz te z Niemiec.

Znowu, cos gdzies slyszales, cos gdzies widziales, ale nigdy takie auto nie przeszlo przez twoje rece wiec po cholere sie wypowiadasz. Ceny sa takie poniewaz handlarz wie, sa w PL ludzie co wierza w bajki o aucie ze Szwajcarii.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No widzisz, twoim zrodlem wiedzy jest YouTube i Facebook, moim doswiadczenie, nadal chcesz prowadzic polemike...

Ps, zapomnialem, gdzies tam pisales ze jestes normalny facet i nie latasz z placzem do Admina, dziwne bo dostalem od Admina ostrzezenie z zacytowanymi twoimi placzkami....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

płaczek, tak moderator wątku ze mną jedzie aż furczy :-) nie popłacz się... :-) każdy ma Cię w tym wątku powyżej #### jeszcze tego nie widzisz? na prawdę nie ma ci przykro?


chłopie, nastrzelałes 150postow w 15 dni, masz w ogóle jakieś życie prywatne? 99 procent twoich postów nic nie wnosi, poza pseudo mądrościami z FB i YT



'hehe kopcio muwi to tak mòsi bydź, hehe fajne ałta ze szfajcarji hehe'

..


Boże widzisz i nie brzmisz.. :duh:

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Nie wiem co jest niezwykłego w F10 525d i E92 335i żeby mówić na nie "takie auta"

Zwykłe dupowozy jakich wiele na ulicach.

Na zwrot "takie auta" zasługują modele M i to raczej te nowsze.

Opublikowano
No deb..l normalnie - m5 e39 mu za wolne , a 330i to wg niego muł :duh:

Mułem to sobie możesz nazwać 316i czy 320i ewentualnie, amatorze beemek .

Parę postów powyżej w temacie wtrysków n43 tak sie rozpędził, że doradzał lać olej napędowy , rzuca sie do każdego i sie odgraża jakimś banami . Czy ty masz 18 lat , dostałeś beemkę od starych i tak ci odbiło czy co ci jest ?

A co do tego M5 , to kupi je ten co chce mieć wyjątkowe auto z legendarnej reklamy i z wyjątkowym silnikiem , a nie popularne e92 . Kumasz o co chodzi w tym , czy dalej nic ?

 

Jak ty sam jezdzisz 320i i piszesz, ze 320i to muł hahahaha co za typ.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

N55 stage 1- zbierasz panewki korby

N55 stage 2- zbierasz panewki glowne

N55 stage 3- zbierasz wal z panewkami

Mam pare sztuk na warsztacie, zapraszam.

Opublikowano

Bo jeżdżę takim na jaki mnie było stać , jestem świadomy jego ułomności i umiem to przyznać .

Ale nie gardzę tu tak jak ty pajacujący małolacie wszystkim co nie ma 4 sek do setki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oki dawaj to m5 e39.


Zrozum, te wszystkie twoje filmiki nie maja sensu. To nie istotne ze podkrecone 335i objedzie m5. To jest nadal zwykle 335i. Jezdzilem wieloma 335i i w automacie 6hp to jest slabe auto. Zmulone. Tam musi byc dkg, inaczej jest lipa. Wsiadasz do m3 i to jest inna liga, nawet jesli, na papierku, przegrywa z podkreconym 335i. M5 e60 sa szybkie ale strasznie slabe dolem silnika, waly, panewki. M5 e39 mialem 12cie lat temu. Do dzis zaluje ze je sprzedalem. Genialne auta i zbudowane bez obawy ze gdzies nie dojade. Sa serie M i cala reszta tych co chcialyby nimi byc. Zadne 335i nie moze sie z nimi rownac.

Opublikowano
To jak cie nie stać na 335i to nie krytykuj i idz spać. Dobranoc

 

W dupie mam twoje 335i , mój kuzyn takie ma na 400hp zrobione , rok się nacieszył mocą i wybuchł silnik . Także powodzenia życzę .

A w temacie stać nie stać, to wyobraź sobie dzieciaku , że za samą tylko kasę jaką wsadziłem w to moje marne 320i mógłbym dziś kupić 335i .

A krytykuję nie 335, tylko twoje idiotyzmy jakie tu wypisujesz .

Opublikowano

500 koni stage 3.

420 koni stage 2.

360 koni stage 1.

 

To tyczy się N54 z lat 2006-07. Od kilku lat siedzę na n54tech i e90post i śmiało mogę przyznać że w tuningu to co jest sufitem dla N55 ,dla N54 jest podłogą.

Po za tym żeby atakować stage 3 potrzebne jest - Zmienione Turbo ,etanol ,woda ,inna pompa paliwa ,duży IC ,szerszy downpipe ,kompletny catless. Nie do uzyskania w Polsce.


N55 nic nie zwojujesz ,więc lepiej nie kozaczyć że objedzie się każde M. Mała turbinka na to nie pozwoli.

Opublikowano
500 koni stage 3.

420 koni stage 2.

360 koni stage 1.

 

To tyczy się N54 z lat 2006-07. Od kilku lat siedzę na n54tech i e90post i śmiało mogę przyznać że w tuningu to co jest sufitem dla N55 ,dla N54 jest podłogą.

Po za tym żeby atakować stage 3 potrzebne jest - Zmienione Turbo ,etanol ,woda ,inna pompa paliwa ,duży IC ,szerszy downpipe ,kompletny catless. Nie do uzyskania w Polsce.


N55 nic nie zwojujesz ,więc lepiej nie kozaczyć że objedzie się każde M. Mała turbinka na to nie pozwoli.

 

Bylem kiedys u tunera i mowil, ze 360 koni moze mi zrobic samym programem. Mysle,ze juz po programie te stare m5 e39 by mialy z moim egzemplarzem problemy. Tam jest moc typowo z wolnossacej jednostki i po tylu latach na 100% jest leak mocy mniejszy lub wiekszy.


Ja wybralem N55 i nie zaluje, jest kilka rzeczy poprawionych wzgledem N54 , a jedna turbina to mniej problemów. U mnie jest automat z łopatkami, a przedlifty najczesciej mialy manuale na N54 i kierownice bez lopatek.


Etanolu nie potrzeba do bmw na 500 koni, Etanol sie daje jak masz 700-800 koni, a nie 400-500. Nie do uzyskania w Polsce? Chlopie w Polsce jedne z najgrubszych projektow BMW robia na swiecie. Dzisiaj w Polsce do Lambo zakladaja Body Kity za 100 000 pln co malo kto ma w Europie i to wszystko sie dzieje w Polsce.


A łepki po 25 lat jezdza w Warszawie M5 Competiton co nagrywaja glupie filmy na youtube czy na tiktokach. Nie masz pojecia jakie grube projekty robia w wiekszych miastach.


Nie do uzyskania w Polsce ? Chlopie w Polsce masz 2jz E36 bmw 800 koni z Etanolem, a silnik wyglada jak nowy z fabryki.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.