Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Czy ktos z Was ma doswiadczenia ze swapem 2.0 na 2.8 przy zostawieniu skrzyni i dyferencjalu z silnika 2.0?

Wiem, ze potencjalnie krotsze zycie dyfra, ale lepsze osiagi.

Samochodem jezdze mAx 5 tys km rocznie, ale warto by te kilometry byly z funem, ktorego 2.0 nie daje :(


Pytanie - wg Was warto / nie warto?

Ryzykowne?


Dzieki!

Opublikowano
Przełożenia to jedno. Gorsze jest to że polosie są słabsze. Jeśli będziesz jeździł w miarę normalnie to ich nie ukręcisz. Jak będziesz ostro ruszać to długo mogą nie pożyć
Opublikowano

zostaw dyfer, przelozenia bedziesz mial tak samo jak teraz a auto bedzie dynamiczniejsze,


ja zrobilem swap u siebie z 2.2 na 3.0 auto przyspiesza duzo lepiej niz fabryczne 3.0 z racji krotszego dyfru, z tym ze akurat mnei to troche irytuje ze w aucie "tej klasy" jadac autostrada mam przy 140km chyba z 4tys obrotow, w fabryczynym 3.0 wyglada juz to troche lepiej lecz ja bede zmienial skrzynie na 6biegowa i tym troche skroce obroty na ostatnim biegu

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Dzieki @Sosna91, a z doświadczenia te przelozenia krótsze nie sa irytujące? np. w miescie? ze trzeba wajhowac co chwile?

w trasie to az nie taki duzy problem, bo mało na trasie jezdze, bardziej zastanawiam się, czy nie 'zarąbie' się zmieniając non-stop biegi...?

Dzieki!

 

zostaw dyfer, przelozenia bedziesz mial tak samo jak teraz a auto bedzie dynamiczniejsze,


ja zrobilem swap u siebie z 2.2 na 3.0 auto przyspiesza duzo lepiej niz fabryczne 3.0 z racji krotszego dyfru, z tym ze akurat mnei to troche irytuje ze w aucie "tej klasy" jadac autostrada mam przy 140km chyba z 4tys obrotow, w fabryczynym 3.0 wyglada juz to troche lepiej lecz ja bede zmienial skrzynie na 6biegowa i tym troche skroce obroty na ostatnim biegu

Opublikowano

A teraz się zarabales?


W tej kwestii nic się nie zmieni masz wszystko jak dotychczas.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Nie w aucie twj klasy tak, jest tylko w twoim. Sam tak zrobiłeś bo masz swap zrobiony po kosztach. Jak byś miał automat lub oryginalny manual z M54 3l tak jak powinno być oraz dyfer to miał byś sporo niższe obroty.


Kup sobie mietka wybij szybę i na forum napisz ze dziwne że w tej klasie auta nie ma szyby :cool2:

Opublikowano

Skrzynia w M54b22 i b30 jest taka sama więc po co ja zmieniać? Różnica jest w dyfrze a planuje włożyć skrzynie że e60 gdzie była 6biegowa nawet w M54b22


Nie chodzi o swap po taniosci bo mi i 2.2 wystarczało ale przełożenia są do bani niestety. W przedlifcie m52b25 pamiętam miałem mniejsze obroty.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

m54b25 i m54b30 mają na piątce przy 4tysi obrotów - 185km/h, na czwórce jest 140km/h tak jak w słabszych silnikach na piątce - czyli overdrive w gratisie - w trasie niezastąpione :mrgreen:


Różnica jest jeszcze taka, że m54b30 zazwyczaj startował z dwójki, z jedynki tylko w trybie M/S.


Oczywiście o automacie piszę.

Opublikowano
a my piszemy o manualach i tu juz tak pieknie nie jest w przypadku silnika m54b22
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.