Skocz do zawartości

Rabaty na nową serię 3 g20


wehyr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Rabat to chyba najmniejszy problem, widziałam na własne oczy 16% ale gorzej z produkcją :wink: około 1,5 roku :lol: i brak gwarancji ceny. :lol:

 


Ba m3 półtora roku??

Szok pierwsze słyszę

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Rabat to chyba najmniejszy problem, widziałam na własne oczy 16% ale gorzej z produkcją :wink: około 1,5 roku :lol: i brak gwarancji ceny. :lol:

I gwarancji ceny już nie ma więc mogą sobie zrobić co chcą finalnie. Zapis min to +3% a wielu dealerów nie wyznacza górnej granicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Rabat to chyba najmniejszy problem, widziałam na własne oczy 16% ale gorzej z produkcją :wink: około 1,5 roku :lol: i brak gwarancji ceny. :lol:

I gwarancji ceny już nie ma więc mogą sobie zrobić co chcą finalnie. Zapis min to +3% a wielu dealerów nie wyznacza górnej granicy.

Dziwne.... :mrgreen:

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Cześć, ktoś się orientuje jak teraz można dostać rabat na g20 m340i lic? Ponad 2 lata temu dostałem na moją 320d 17%, ale teraz to chyba nieosiągalne.Dajcie proszę znać jak to teraz wygląda.

 

Taki rabat jest nieosiągalny, podsyłam priv

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Zastanawiam się nad zakupem M340i pomiędzy 2-3 letnimi modelami a nowym. Wszystko oczywiście rozchodzi się o pieniądze i jestem ciekawy na jaki rabat można liczyć aktualnie w BMW. Zakładając, że interesujące auto będzie kosztowało ok. 390 tys. zł bez rabatów. Podzielcie się proszę ile Wam dealer zszedł z ceny. 

Dodatkowo mam pytanie jakie są różnice, o których nie wiem przy zakupie używanej G20 a nowej. Słyszałem że jak się weźmie leasing na nowe auto to przez pierwszy rok ubezpieczenie AC jest sporo tańsze. 

Edytowane przez RPRT07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to leasingi na nowe auta bywają znacznie tańsze n iż na używane. Różnica może sięgać 10% całości...

Rabaty na nowe to jakieś max 10% - więc zaczyna się robić 20% taniej na nowym (leasing + rabat). To już jest coś.

3 letnie M340i to już będzie LCI, czy jeszcze pre-LCI?

Edytowane przez Dasonen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

2022r przedlifty są po 270-280 tys. zl

2022r polifty są za 310 tys. zl.

Zależy jaki leasing, na używane seria 5 mam pełny pakiet od leasing za 2,1% wartości auta. Ubezpieczenie przez firmę  leasingową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.10.2023 o 19:58, Rufio napisał(a):

2022r przedlifty są po 270-280 tys. zl

2022r polifty są za 310 tys. zl.

Zależy jaki leasing, na używane seria 5 mam pełny pakiet od leasing za 2,1% wartości auta. Ubezpieczenie przez firmę  leasingową.

Gdzie udało Ci się załatwić leasing 102% na używany samochód? Pakiet dealerski czy zewnętrzna firma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Mówię o ubezpieczeniu, 2,1% wartości auta

Leasing na uzywke mam 109%.

Leasingi 102% są potrącane z rabatu.

Zastanawiałem się w pewnym momencie nowe G31 i miałem do wyboru leasing 103% i średni rabat. Lub mega rabat i standardowy koszt leasingowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W dniu 26.09.2023 o 07:41, RPRT07 napisał(a):

Zastanawiam się nad zakupem M340i pomiędzy 2-3 letnimi modelami a nowym. Wszystko oczywiście rozchodzi się o pieniądze i jestem ciekawy na jaki rabat można liczyć aktualnie w BMW. Zakładając, że interesujące auto będzie kosztowało ok. 390 tys. zł bez rabatów. Podzielcie się proszę ile Wam dealer zszedł z ceny. 

Dodatkowo mam pytanie jakie są różnice, o których nie wiem przy zakupie używanej G20 a nowej. Słyszałem że jak się weźmie leasing na nowe auto to przez pierwszy rok ubezpieczenie AC jest sporo tańsze. 

Hey , na nowe rabat zależy od wielu czynników aktualnie mając mega flotę i dobry układ do wyrwania 20% , nierealne dla zwykłego "kowalskiego" dobry rabat to już 12-14% 

jakbyś nie chciał nowej to zobacz mój wątek na forum nie jest już wystawiona była za 285 ostatnio ale mógłbym oddać za mniej i zamówić żonie m3 comp nowe , zajrzyj sobie do mojego wątku , tylko auto za gotówkę .

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do BMW i dostałem rabaty jak poniżej czyli mniej więcej tyle ile pisaliście.  

image.png.9a80168e907f93253e8b94a06e82ff6e.png

 

Używaną 340i mogę bez F-VAT kupić poniżej 200 tys. zł z F-VAT ok. 230-240 tys. zł, więc spora różnica w porównaniu do nowej. Propozycje leasingu od BMW dostałem na poziomie 106,69%.

image.png.74595f7f1db1d7de76644f05f53a32d0.png

Na używaną BMW Santander daje mi 108%. 

image.png.faa5aa281c31280ee4b320655da6085a.png

Na nową muszę czekać 4-5msc, tak jak piszecie nie wiadomo czy termin i cena zostanie dotrzymana. Nowa mi się nie podoba z tym wielkim ekranem, bez panelu z przyciskami fizycznymi do klimatyzacji i brakiem gałki. Używaną mogę dodatkowo zmodyfikować na 500KM i nie martwić się o GW. Zastanawiam się tylko czy wybrać wersje bez MHD czy z MHD? Masa większa o 50kg i mniejsze zużycie na mieście o 1l czy nie? Jak myślicie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
2 godziny temu, RPRT07 napisał(a):

Napisałem do BMW i dostałem rabaty jak poniżej czyli mniej więcej tyle ile pisaliście.  

image.png.9a80168e907f93253e8b94a06e82ff6e.png

 

Używaną 340i mogę bez F-VAT kupić poniżej 200 tys. zł z F-VAT ok. 230-240 tys. zł, więc spora różnica w porównaniu do nowej. Propozycje leasingu od BMW dostałem na poziomie 106,69%.

image.png.74595f7f1db1d7de76644f05f53a32d0.png

Na używaną BMW Santander daje mi 108%. 

image.png.faa5aa281c31280ee4b320655da6085a.png

Na nową muszę czekać 4-5msc, tak jak piszecie nie wiadomo czy termin i cena zostanie dotrzymana. Nowa mi się nie podoba z tym wielkim ekranem, bez panelu z przyciskami fizycznymi do klimatyzacji i brakiem gałki. Używaną mogę dodatkowo zmodyfikować na 500KM i nie martwić się o GW. Zastanawiam się tylko czy wybrać wersje bez MHD czy z MHD? Masa większa o 50kg i mniejsze zużycie na mieście o 1l czy nie? Jak myślicie? 

jak chcesz modyfikacje to tylko przedlift przed 06.2020 a tu juz zaraz będzie miało 4 latka i ciężko znaleźć ładną bez fv poniżej 200k chyba że USA lub przebieg + 100 tysi 
MH nic nie daje ( ciut mniejsze spalanie ) nic nie pomaga przy przyspieszaniu a dodaje 50kg ....

rabaty słabiutkie zaoferowali , ale leasing już całkiem całkiem , tylko przy wpłacie 40% to leasing jest na pozostała kwotę i wtedy wychodzi dużo więcej niż 10% 😉
 

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamika może bez zmian ale spalanie w mieście spada mocno z MH. Do tego płynniejsze przeyspieszanie i działanie skrzyni głównie przy małych prędkościach obrotowych, start-stop nabiera więcej kultury.

Raczej bym do tego nigdy nie dopłacił ale jak dają za friko, poza tym nie ma wyboru... chwyt bmw coby płacić mniejsze podatki z tytułu CO2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.