Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To zależy jak gruby jest pies :wink:

napisz nam proszę o co chodzi z tym zawieszeniem w nowej Skodzie ? , bo my tu siedzimy w naszych beemkach i nic nie wiemy o Bożym świecie :mrgreen:

 


W tamtym roku wyszła nowa O4. Ogólnie cała grupą vag wypuściła gamę nowych kompaktów, między innymi Leon, Golf czy Octavia 4. Wraz z nowymi modelami w nowej Octavii pojawiła się między innymi możliwość zamówienia adaptacyjnego zawieszenia - DCC. Ja Octavii przyglądałem się już jakiś czas i z racji tego że mi się podoba i to bardzo a budżet pierwotnie był na 120-140 brutto postanowiłem że ja zamowie. I zamówiłem, doposazylem i złożyłem zamówienie - to było w lutym. W między czasie zaczalem się wgryzać w fora, między innymi o akcjach serwisowych i usterkach. Okazuje się że nowa Octavia cierpi głównie na dwie rzeczy których do tej pory nie udało się wyeliminować. Są straszliwe problemy z elektryka / oprogramowaniem oraz zawieszeniem. I Ci co narzekają mają w większości DCC. Po wyjeździe z salonu jest ponoć super ale po kilku tys kilometrów zawieszenie działa jakby miało nalatane 200k. Są filmiki i opinie userow którzy pokazują jaka jest kultura pracy - jakby mieli kwadratowe koła. Oczywiście nie w kazdym przypadku ale wątek o problemach z tym związanych na naszej grupie klubowej O4 ma już 100 stron. Niektórzy latają do serwisu tak często że więcej razy jeździli autami zastępczymi niż swoją nową O4 a mają je np. od pół roku. To zawieszenie jest znane między innymi z Tiguana i ogólnie grupy vag - vw. Ja zamówienie złożyłem miesiąc temu ale po tym co widzę to nie mam ochoty odbierać tego auta. W marce premium chyba tego nie doswiadcze a skoro na BMW można wyrwać 20-30% to robi się już tylko niewiele drożej niż Octavia 4 czy Superb.

 

Ilość negatywnych opinii i problemów jest proporcjonalna do wolumenu sprzedaży czyt: zobacz ile się Octavii sprzedaje w Polsce do BMW 3

 

No tak ale w nowym BMW 330i czy 318i chyba nie ma tak oczywistych wad jak stukanie w zawieszeniu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w 318i ze zwykłym zawieszeniem wszystko jest ok , żadnych stuków czy hałasów , a poziom komfortu zawieszenia bardzo dobry w stosunku do tego co potrafi na krętych drogach :cool2:
Opublikowano


No tak ale w nowym BMW 330i czy 318i chyba nie ma tak oczywistych wad jak stukanie w zawieszeniu.

 

Każda, absolutnie każda marka ma swoje za uszami. Wystarczy znaleźć odpowiednie forum i choćbyś nie wiem jaką miał wcześniej opinię o legendarnej niezawodności to można się załamać. Tak się zdziwiłem np. na forum Toyoty.

Kia, Hyundai to samo. O VAG nawet nie wspomnę...

Internet i wszystkie fora mają to do siebie, że aktywni w nim są zdecydowanie bardziej Ci, którzy mają jakieś problemy. Ci którzy tylko leją benzynę i jeżdżą zazwyczaj nie mają o czym pisać. A jest ich 100, 1000 razy więcej.


Pierwsze z brzegu: G20 masz chociażby losowo ujawniający się problem z ekstremalną niestabilnością przy dużych prędkościach. Jest też problem z szumem, z niedziałającym CarPlay i Android Auto itp.

Tak samo w 5er (np. niestabilność, padające jak muchy panele lcd od klimy), identycznie X3 itd. Na Bimmerpost ile jest postów, że w G20 się rozsypał napęd po przejechaniu 300km z salonu. A najdłuższym wątkiem jest ten o szukaniu miejsc gdzie trzeszczy i stuka w środku :)


Jak zaczniesz czytać to zawsze dojdziesz do wniosku, że najlepszy i najbardziej bezawaryjny samochód to ten, którym aktualnie jeździsz :)

Opublikowano

Kazde auto, nawet takie za kilka milionów ma wady. Nie ma auta idealnego. Druga sprawa, ze niektorzy szukaja miodu w 4 literach i zawsze cos znajda.


Pamietajmy ze w nowych vaga segmentu C wychodza choroby wieku dziecięcego :mrgreen:.


Mnie np. drażni czy to seria 3 czy nawet 5 to w sedanach w bagazniku pod polka masz gola blache ...zreszta w innych „premium” tez tak jest. :mad2:


Ja bmw wybrałem TYLKO dla rwd z LSD i możliwością esp off. Gdyby tego bmw 3 nie mialo, bym pomyślał za jakims vagiem czy cos z grupy psa.


BMW imho nie jest tyle warte, zreszta kazda marka premium jest przepłacona obecnie....bo nie oferuje duzo wiecej vs $$.


Co prawda tak jak pisałem. Rabaty np. w grupe vag to zart i granice $$ miedzy vag a np. Bmw sie zacierają.


Moim zdaniem świetna jakosc kosztem gorszych multimediów oferuje lew 508, ds9 ;). Niestety wywalili z tych samochodów 2.0 hdi, a 1,6 jest dla mnie porazka.

Opublikowano
Leeo dostałem approvala (od żony) na zwiększenie budżetu do 170k. Uwzględniając koło 20% rabatu na rocznik 2020 co byś polecil? Nie musi być z napędem na 4 kapcie ale żeby się jakoś odpychało przy żonie, psie, dziecku i 5 walizkach. Preferuje benzynki.

 

Przy 170tys to ja bym bral 518d bo rabat 61tys na to byl. W tej cenie bedziesz mial mpak lub luxury z paroma opcjami.


Twoj link nie dziala.

Opublikowano

Zazwyczaj przewija się tutaj informacja na temat kto ile dostał rabatu w procentach. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy dostał rabat większy niż 70k w przypadku m340i, przy leasingu BMW FS?

Czy prawdą jest, że rabaty są kwotowe a nie procentowe, dlatego na 318i procentowo jest większy niż na 340i?

Opublikowano
Leeo dostałem approvala (od żony) na zwiększenie budżetu do 170k. Uwzględniając koło 20% rabatu na rocznik 2020 co byś polecil? Nie musi być z napędem na 4 kapcie ale żeby się jakoś odpychało przy żonie, psie, dziecku i 5 walizkach. Preferuje benzynki.

 

Przy 170tys to ja bym bral 518d bo rabat 61tys na to byl. W tej cenie bedziesz mial mpak lub luxury z paroma opcjami.


Twoj link nie dziala.

 

Co za kretynizm, jak wchodzisz na bmw.pl w dostepne modele i szczegoly konkretnego modelu to nie generuje sie nowy link.

Musialem zrzut ekranu zrobic

https://zapodaj.net/f8aff777ab743.png.html


Najlepiej gdyby po rabacie byly to okolice 150k ale moge to nagiąć trochę....

Opublikowano
Zazwyczaj przewija się tutaj informacja na temat kto ile dostał rabatu w procentach. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy dostał rabat większy niż 70k w przypadku m340i, przy leasingu BMW FS?

Czy prawdą jest, że rabaty są kwotowe a nie procentowe, dlatego na 318i procentowo jest większy niż na 340i?

 

Na wersje bida edyszyn często są rabaty kwotowe, na normalne wersje rozmawiamy o procentach .

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano
Leeo dostałem approvala (od żony) na zwiększenie budżetu do 170k. Uwzględniając koło 20% rabatu na rocznik 2020 co byś polecil? Nie musi być z napędem na 4 kapcie ale żeby się jakoś odpychało przy żonie, psie, dziecku i 5 walizkach. Preferuje benzynki.

 

Przy 170tys to ja bym bral 518d bo rabat 61tys na to byl. W tej cenie bedziesz mial mpak lub luxury z paroma opcjami.


Twoj link nie dziala.

 

Co za kretynizm, jak wchodzisz na bmw.pl w dostepne modele i szczegoly konkretnego modelu to nie generuje sie nowy link.

Musialem zrzut ekranu zrobic

https://zapodaj.net/f8aff777ab743.png.html


Najlepiej gdyby po rabacie byly to okolice 150k ale moge to nagiąć trochę....

 

To jest poprzednia generacja. Nie g20.

Opublikowano
Najprościej będzie jak podjadę po prostu do salonu we Wrocławiu i zobaczę co mają na placu z bmw 3 Kombi. Ile za taką benzynke 318i, 320i katalogowo za 200k z 2020 można zbić? 20%, mniej, więcej?
Opublikowano
23% z własnym leasingiem. Choć poczytaj jest też teoria o kwocie. Jeżeli by tak to przyjąć to ja dostałem 46tys upustu plus gratisy.
Opublikowano
23% z własnym leasingiem. Choć poczytaj jest też teoria o kwocie. Jeżeli by tak to przyjąć to ja dostałem 46tys upustu plus gratisy.

 

Jaka była pierwotna cena auta? Bo to różnica dostać taki rabat od 200k a od 500k i z placu czy fabryka?

Opublikowano

Dostałem dzisiaj oferty na płacowe 318d touring z 2020:

226k -> 183k

216k -> 176k


Ale nijak się ma to do waszych postów powyżej. To są oferty na około 20% na auta które stoją rok na placu.

Opublikowano
Dostałem dzisiaj oferty na płacowe 318d touring z 2020:

226k -> 183k

216k -> 176k


Ale nijak się ma to do waszych postów powyżej. To są oferty na około 20% na auta które stoją rok na placu.

 

Ceny zgodne z oczekiwaniami. Na modele bazowe „biznes edyszons” 318i/d jak bylo wspomniane wczesniej jest rabat/wsparcie kwotowe ~40k a nie procentowe.


Przy aucie ze stocku oczekiwalbym wiekszej elastycznosci - z drugiej strony w salonach wiedza ze sa problemy z produkcja i konkretnymi opcjami wiec tez biorą to pod uwagę w wycenie.


Inchcape Wro ma sporo 320xd z przebiegami <5kkm ale konfiguracja zupelnie podstawowa.

Opublikowano
Dostałem dzisiaj oferty na płacowe 318d touring z 2020:

226k -> 183k

216k -> 176k


Ale nijak się ma to do waszych postów powyżej. To są oferty na około 20% na auta które stoją rok na placu.

 

Ceny zgodne z oczekiwaniami. Na modele bazowe „biznes edyszons” 318i/d jak bylo wspomniane wczesniej jest rabat/wsparcie kwotowe ~40k a nie procentowe.


Przy aucie ze stocku oczekiwalbym wiekszej elastycznosci - z drugiej strony w salonach wiedza ze sa problemy z produkcja i konkretnymi opcjami wiec tez biorą to pod uwagę w wycenie.


Inchcape Wro ma sporo 320xd z przebiegami <5kkm ale konfiguracja zupelnie podstawowa.

 

W ogóle nie brałem pod uwagę kupna auta z jakimkolwiek przebiegiem - czyt. Demo. Tyle opinii że zajezdzone itp itd. To takie połowiczne rozwiązanie między salonem a rynkiem wtórnym.

Opublikowano

Ja bym już wolał auto z rynku wtórnego niż demo. Sam objeżdżałem demo z przebiegiem 100 km.

Te auta od nowości są piłowane do odcinki. Nikt tego nie dociera.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Przy zakupie 318i można wyjąć prawie 40 tys mniej. Przykładowo 202 300 - 37 400 = 164 900. Wg mnie auta z placu nie są konkurencyjne cenowo i nie mamy już żadnego ruchu jeśli chodzi o wyposażenie.
Opublikowano
23% z własnym leasingiem. Choć poczytaj jest też teoria o kwocie. Jeżeli by tak to przyjąć to ja dostałem 46tys upustu plus gratisy.

 

Jaka była pierwotna cena auta? Bo to różnica dostać taki rabat od 200k a od 500k i z placu czy fabryka?

 

188900 na 144200

Opublikowano
W Mercedesie standardowy rabat to 7% od ceny katalogowej. Jeżeli ktoś ma flotę co najmniej 8 samochodów może liczyć na 12% od ceny katalogowej. Warto zaznaczyć, że Mercedes w każdej klasie samochodu oferuje wersje "Business Edition", które są dość sensownie wyposażone w porównaniu do otwierających cennik golasów. Rabaty naliczają się również od cen edycji specjalnych "Business Edition".
Opublikowano

Też jestem zainteresowany rabatami w Mercedesie :norty:

Ale 7% to marnie w porównaniu do BM.. U brokerów rabaty oczywiście duuuużo większe, ale to brokerzy...

Opublikowano

MB ma gorsze rabatowanie od BMW, nawet na poziomie flotowym.

Klasa C na samym poczatku, z racji ze to swiezy model, moze w ogole miec slabsze wsparcie.


A i racja - Business Edition bywaja dobrze wyposazone, przy tym potrafią mieć pakiety opcjonalne w niższych cenach niż „zwykłe” wersje

Opublikowano
a kojarzycie w ogóle czy można gdzieś w necie znaleźć rozpiskę wyposażenia w tych wersjach MB bussines edition ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.