Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może lekko Was zbiję z tropu, ale dziś podpisałem zamówienie na 30%.

Co prawda mały silnik bo to 318i, ale przy takim rabacie się nie marudzi ;)

Cena obowiązywała wyłącznie na gotowe auto ze stocku, odbiór za dwa tygodnie.


Cena katalogowa (cena brutto z VAT) 156 447,00 PLN

Total cena brutto z VAT 109 641,84 PLN

 

Spoko rabat, fajnie pokazuje jak dealer jest otwarty na negocjacje kiedy wisi u niego auto. Rozumiem, ze auto z 2019? Z ciekawosci, jak dlugo stalo u dealera?

Na auto do produkcji dostaniesz 17-18% po lekkiej walce, 19-21% jak mocno sie postarasz.

Ja na swoje 330i do produkcji mam 20%, ale troche mnie to kosztowalo zachodu. (Dyskusje z roznymi dealerami, maile, telefony itd)

Z drugiej strony, kazdy procent wiecej to w moim wypadku 2800 zl wiec warto nad tym posiedziec.

 

Zamówienie jest podpisane z odbiorem do końca marca, samochód właśnie się wyprodukował i zaraz jedzie do kraju :)

Opublikowano
Dealerzy przecież zamawiają auta "na siebie" i takie pewnie kupił kolega, jeśli auto zjedzie z linii jako jedno z pierwszych to do konca marca dostanie, albo dealer bedzie pare razy przepraszał za obsuwę ;)
Opublikowano
Dealerzy przecież zamawiają auta "na siebie" i takie pewnie kupił kolega, jeśli auto zjedzie z linii jako jedno z pierwszych to do konca marca dostanie, albo dealer bedzie pare razy przepraszał za obsuwę ;)

 


Raczej nie odbierze. BMW ma jakieś zastoje w transporcie. Moje auto wyprodukowało się 22 lutego i jeszcze nie dojechało do Polski :cry2: :cry2: :cry2:


Dodatkowo podobno rejestracja w Warszawie to dodatkowe 1,5 tygodnia.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
No to kicha, ale że rejestracja 1,5 tygodnia? U mnie tyle sie czeka na stały dowód ale rejestracja od ręki.
Opublikowano
No to kicha, ale że rejestracja 1,5 tygodnia? U mnie tyle sie czeka na stały dowód ale rejestracja od ręki.

 

Aktualizacja. Samochód właśnie dojechał. Stoi u dilera i pytał czu nie chce rejestracji z innego miasta bo Warszawa juz ponad 2 tygodnie :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: , a u nich w Częstochowie to 2 dni.

Pozdrawiam


Maciek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wziales we frank cars mr mizera?
male-bmw-2.png
Opublikowano
No to kicha, ale że rejestracja 1,5 tygodnia? U mnie tyle sie czeka na stały dowód ale rejestracja od ręki.

 

Aktualizacja. Samochód właśnie dojechał. Stoi u dilera i pytał czu nie chce rejestracji z innego miasta bo Warszawa juz ponad 2 tygodnie :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: , a u nich w Częstochowie to 2 dni.

 

Wziales we frank cars mr mizera?

 

Tak. Co znaczy mr mizera?

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Pomogę załatwić na produkcję 2020 24% rabatu bez dodatkowych prowizji, może być finansowanie własne. Zapraszam na pw
Opublikowano
Oj jak tak obserwuję te posty tutaj, to widzę, że nieźle dałem się zrobić biorąc auto (do produkcji) z 7% rabatu. No ale cóż, tak to jest jak się kupuje pierwsze w życiu auto z salonu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A gdzie tak "duży" rabat??

A wystarczyło napisać do mnie na priv i byłoby 18-20

male-bmw-2.png
Opublikowano
Warszawa. Wiesz, gdybym odkrył ten wątek wcześniej to bym wiedział, że 7% to żenada, a nie rabat, tym bardziej, że zamówiłem dość nieźle doposażoną trójkę. No niestety człowiek uczy się na błedach.
Opublikowano

No tak, za 10% rabatu od BMW kupisz pół nowego najtańszego auta.

Jednak mało producentów ma taką politykę rabatową, zwykle 7%-10% to absolutny max, mogłeś nie wiedzieć. Wynegocjujesz lepiej przy drugim BMW hehe

Opublikowano

24% to jest rabat jaki uzyskałem podłączając sie kiedyś pod korpo dla którego długo świadczyłem usługi, jak podałem nip w salonie bez żadnego gadania do mojej konfiguracji został zastosowany taki rabat, z tego co pamiętam tego rabatu nie daje salon ale centrala i nie dotyczy on prawdziwych eMek.

Natomiast dla Kowalskiego ten poziom rabatowania jest dostępny rzadko i tylko dla schodzących modeli (np. teraz dla 4er), zalegających egzemplarzy w nieatrakcyjnych konfigach, wysiedzianych demo itp

Opublikowano
Ale ten NIP to wystarczy podac? To rzeczywiscie go nam daj, żonie kupie x1 na swoja firme z rabatem na Twojego "kontrahenta" ;)
Opublikowano
Jest tylko jeden myk, oferty dla dużych klientów flotowych zakładają powyżej 20% rabatu ale nie zakładają promocyjnego finansowania BMS FS (może są wyjątki, nie wiem). W takiej sytuacji klient dostaje 5% większy rabat ale jest w plecy 10% na finansowaniu. Trzeba to zawsze policzyć przez pryzmat całkowitych kosztów finansowania zakupu, jeśli ktoś nie kupuje za gotówkę.
Opublikowano
to dawaj ten nip :twisted:

nie wstydź się go

 

Po dopięciu konfigu zamówienie wysyła do nich oficjalnie dyrektor floty. Ale nie jest tajemnicą że firma sprzedająca brązowy napój gazowanym o tajnym składzie kupuje dla kierownictwa duuuużo aut premium więc te rabaty są standartem, to samo w kilkanaście korpo z branży legal/tax/advisory.

 

Jest tylko jeden myk, oferty dla dużych klientów flotowych zakładają powyżej 20% rabatu ale nie zakładają promocyjnego finansowania BMS FS (może są wyjątki, nie wiem).

 

Przy tej skali nikt nie korzysta z FS, masz globalną umowe z firmą leasingową która ma oddział w Polsce.

Opublikowano

Jakies przecieki czy BMW rozwaza wprowadzenie mocniejszych rabatow/promocji zwiazane z obecna ciezka sytuacja?


W Chinach podobno sprzedaz aut spadla o ~90% w styczniu - jakby cos takiego wydarzylo sie we wszystkich krajach przechodzacych kryzys obecnie to mogloby zmusic producentow do taniego uplynniana wszystkiego na stocku aby wesprzec plynnosc finansowa....

Opublikowano
To musiałyby być duuuuże rabaty, bo nikomu się dzisiaj nie uśmiecha zaciągać zobowiązania leasingowego na 3-5 lat, a recesja może być długa. Problem ze sprzedażą aut będą mieli nie ze względu na zamknięte salony przez miesiąc, ale przez to co przyjdzie później.
***** ***
Opublikowano

Dwie uwagi -


przy rabatach rzędu 20% - 24% jakie dostajecie na firmy, sprawiające ze cena transakcyjna "3" zbliza sie do ceny transakcyjnej Passata, jak myslicie, ile jeszcze rabatu mozna dac zeby ten biznes sie w ogole oplacal dealerowi, importerowi, centrali? Desperacka wyprzedaz stocku moze tak, produkcja - nie.


Zewsząd nadchodzą informacje o masowym zamykaniu fabryk samochodów w europie. PSA, Renault, Fiat, nawet VW. Za chwile obejmie to wszystkich producentow. Wiec ja raczej sie martwie co z moim zamowionym samochodem, a nie jak tanio producenci beda "rozdawac" rozgrzane do czerwonosci moce produkcyjne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.